Kävelykenkäni ovat menossa pohjasta rikki. Nuo ovat sopineet äärimmäisen hyvin jalkaani ja nahkakenkinä ovat olleet hyvät säällä kuin säällä. Miten mä ikinä löydän yhtä hyvät kengät? 

_Kaikki_ mun hyvät kengät ovat luovuttaneet. Rakkaistakin rakkaimmat Janitan avokkaat sinnittelivät yli 10 vuotta, kunnes nyt kuluivat puhki. Ne olivat täydelliset kengät
Täydellisen mukavat, hyvän näköiset, sopivan korkealla korolla, sopivat suurimpaan osaan mun vaatteista. Itkin verta, kun viimein tulin siihen tulokseen, että ovat jo niin surkeassa kunnossa, että hävettää vetää jalkaan
Arvatkaa, oliko vaikea löytää edes sinne päin olevia kenkiä?
No, uudet on mukavat, mutta eivät niin fiksun näköiset, liian matalalla korolla (kaikki housut on nyt liian pitkiä) ja sopivat pääosin vain housujen kanssa. Maksoivat satkun.
Mustat ballerina-tyyliset kengät ovat sanoneet sopimuksen irti jo aiemmin, mutta edelleenkään niille ei ole löytynyt seuraajaa. Kaikki kokeilemani ballerinat ovat olleet aivan liian leveät (myös lasten osastolla kokeilemani) mun siroon jalkaan. Ei viitsi ostaa kenkää, mikä ei pysy jalassa. Keväällä hajosi mun superlämpimät, lasten osastolta ostetut talvikengät. Saumat ratkesivat, vuoden vanhoista kengistä
Kumppareista (lasten ostastolta...) löytyi reikä.
En edes muista kaikkia kenkiä. Voisi siivota turhimmat pois... Sitten joskus...Maija kirjoitti:Ostin uudet syyskengät.

), mutta ero on kuiteskin aika pieni.
Tai Rammsteinin keikkajalkineelta. 
Pascal Lemoix kirjoitti:Näyttää vähän laskettelusaappaaltaTai Rammsteinin keikkajalkineelta.
.damn kirjoitti:Uudet rakkaat talvikenkäni:

), ja joissa olisi kunnon pohjat, ettei tarvitsisi yhtään liukastella.damn kirjoitti:Uudet rakkaat talvikenkäni:![]()

theia kirjoitti:Mistä nää on? Haittaako jos hankin samanlaiset?
.Suvi kirjoitti:
Itse haluaisin talvilenkkarit. Sellaiset siistit, joiden kanssa voisi käydä kävelylenkeillä, mutta jotka kelpaisivat myös töihin (tai ainakin työmatkalle), ja joissa olisi kunnon pohjat, ettei tarvitsisi yhtään liukastella.
Käytin vuoden tai pari sellaisia halpiksia. Niillä oli ihan superihana kävellä, mutta aika nopeasti ne hajosivat pohjista.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa