Walker kirjoitti:Suvi kirjoitti:en nykyään kuuntele mitään kovin kovalla
Mitä, eikö Suvin stereoiden volyyminappula ole väännetty Nigel Tufnel asentoon, Up to eleven ?
Ei ole, vaikka pitäisi olla kyllä.

Walker kirjoitti:Suvi kirjoitti:en nykyään kuuntele mitään kovin kovalla
Mitä, eikö Suvin stereoiden volyyminappula ole väännetty Nigel Tufnel asentoon, Up to eleven ?

Suvi kirjoitti:Viikko 14: Ensimmäinen kappale, jonka ostit
Tähän voi myös laittaa kappaleen ensimmäiseltä levyltä, jonka olet ostanut.

Jorssi kirjoitti:En kyllä muista millään. Ekojen cd-levyjen joukossa oli kuitenkin Rednexin Sex & Violins, joten laitetaan siitä Old Pop in an Oak.

Joo.Lyyra kirjoitti:Jorssi kirjoitti:En kyllä muista millään. Ekojen cd-levyjen joukossa oli kuitenkin Rednexin Sex & Violins, joten laitetaan siitä Old Pop in an Oak.
Jorssista paljastuu yllättäviä puolia.
Harmittaa vaan, että myin sen levyn aikoinaan 50 markalla pois, kun hokasin, että täyttä paskaahan se on. Nyt olis kyllä ihan kiva, jos se vielä tuolta levyhyllystä löytyis, vaikka tuskin sitä kuunneltua tuliskaan. Onneks Scatman Johnin levy on vielä tallessa. 
Emeritus kirjoitti:Viikko 14: Ensimmäinen kappale, jonka ostit
Tarkoitetaanko kappaleella tässä singleä?
Tai jotain Itunesista tms. ostettua yksittäistä biisiä.
Ja tulee ainakin tässä vaiheessa vuotta vielä ne liikkeet mieleen. 

Suvi kirjoitti:Olin (ehkä) ostanut itse c-kasetteja tätä ennen (useammin kyllä sain niitä), mutta ensimmäinen virallinen ikinä ostamani levy on BSB:n eka levy. Ja laitetaan siltä vaikka biisi Get Down (You're the One for Me).
Sinä et petä vieläkään. 

Wildchild kirjoitti:
SuviSinä et petä vieläkään.

Richard. 

Oikeastaan tämä on aika täydellinen biisi. The Who 

Monta vaikeaa kysymystä ovat lamauttaneet etenemisen alkumetreille. No, ehkä mä jonain päivänä käyn nuo läpi oikein ajan kanssa.Viikko 15: Kappale, jossa on mielestäsi paras soolo- tai instrumentaalikohta
)
Lyyra kirjoitti:Voi jösses, että olen jäljessä tässä. Mihinkähän oon oikein jäänyt?
Varmaan jonnekin elokuulle..

Suvi kirjoitti:Viikko 13: Kappale, jonka tahtiin ilmakitaroit joka kerta kun kuulet sen

Suvi kirjoitti:Viikko 14: Ensimmäinen kappale, jonka ostit
Suvi kirjoitti:Viikko 15: Kappale, jossa on mielestäsi paras soolo- tai instrumentaalikohta

Suvi kirjoitti:Viikko 16: Kappale, joka kuvaa/kuvailee/kuvastaa sinua

Suvi kirjoitti:Viikko 17: Kappale lempialbumiltasi
Viikko 17: Kappale lempialbumiltasi
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa