Oli ihan hyvä, vaikka perunoita jäi ylikin. En tiedä, kuinka järkevää syömistä oli ja reissukin kesti yli kaksi tuntia, mikä oli tavallaan arvokkaan sunnuntain haaskaamista, mutta 
Kai sitä pitää joskus tehdä jotain melko järjetöntäkin.
Oli ihan hyvä, vaikka perunoita jäi ylikin. En tiedä, kuinka järkevää syömistä oli ja reissukin kesti yli kaksi tuntia, mikä oli tavallaan arvokkaan sunnuntain haaskaamista, mutta 

ja
. Mikä kirja-trilogia ja olen vasta lukenut niistä kaksi! Ja ovat saaneet minut pohtimaan olisikohan tuollaisia miehiä oikeastikin olemassa.

Pascal Lemoix kirjoitti:Onks tää nyt se kohukirja, jota kaikki lukee. Radiossa lukivat satunnaista sivua ja siinä oli jotain "piiska painuu häpykarvojen läpi..." -juttua, kunnes bussikuski käänsi äänen pois.

Mr. Smith kirjoitti:Viimeiset kaksi viikkoa olen syönyt lähinnä vegaanista raaka-ruokaa.
(Kaveri tuli vierailulle. Halusin olla hyvä isäntä.)

Ja liian vähän pirteitä ja tehokkaita hetkiä. Kohta katoaa tuo vähäinen valokin.

Mr. Smith kirjoitti:Viimeiset kaksi viikkoa olen syönyt lähinnä vegaanista raaka-ruokaa.
Vai puhuttiinko tossa kahdesta eri asiasta sittenkin? 
Emilia kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti:Viimeiset kaksi viikkoa olen syönyt lähinnä vegaanista raaka-ruokaa.
Melkoisen pitkä vierailu. En tiedä, kestäisinkö omia kavereita nurkissa noin kauan pyörimässä.Vai puhuttiinko tossa kahdesta eri asiasta sittenkin?
Nugat kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti:Ja miltäs se tuntuu?

Emilia kirjoitti:Melkoisen pitkä vierailu. En tiedä, kestäisinkö omia kavereita nurkissa noin kauan pyörimässä.Vai puhuttiinko tossa kahdesta eri asiasta sittenkin?
Muuten kun nähdään harvoin, ja esim. viime jouluna se oli mulle hyvä lomanviettopaikka. Riippuu pitkälti kaverista. Mutta kyllä mullekin alkaa loppuaikoina tulla vähän jo olo, että pitäisi päästä omiin oloihin. 

), ja tuntenut huonoa omaatuntoa siitä. Olen kuitenkin pyrkinyt jättämään heidät rauhaan aina välillä jo oman mielirauhani vuoksi.

).
Kibaya kirjoitti:Retostelen hankkimallani pelillä - ketjusta tulee tämmöinen ilmoitus:
"forde.foorumit.fi contains content from cdn2.sbnation.com, a site known to distribute malware"
Kibaya kirjoitti:Retostelen hankkimallani pelillä - ketjusta tulee tämmöinen ilmoitus:
"forde.foorumit.fi contains content from cdn2.sbnation.com, a site known to distribute malware"

eli silloin, kun olin kääntynyt rautatieasemalta kohti kansallista. Noin suurinpiirtein.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa