Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja skray » La 28 Heinä 2012 09:26

Hyvää huomenta keijot!
Tänään aamu alkoi sangen mukavasti sillä, että maito oli loppu ja piti lähteä sitä kaupasta hakemaan kahvia varten. Matkalla huomasin, että ulkona on jo huikeen lämmin aikaan verrattaen ja odotettavissa on siis kuuma päivä. Ja mä oon töissä koko päivän. :huoh:
Illalla pitää sitten mennä remppamaalle kuvaamaan ja katsomaan, mitä siellä on päivän aikana tapahtunut. Luultavasti tuntuu siltä, kuin edistystä olisi paljon, sillä nyt alkaa eristäminen ja seinien levyttäminen. Mahtavaa! Siitä ei sitten ookaan enää pitkä matka loppuun, kun miettii mistä alotettiin keväällä. :superhymy:
Toki tekemistä on enemmän kuin tarpeeksi vielä, mutta silti on voittajafiilis jo.

Minkälainen fiilis keijoilla on tänä lämpimänä aamuna?
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja damn » La 28 Heinä 2012 10:02

Heräsin jo kahdeksalta, mikä on täysin epänormaalia minun viikonloppuaamuilleni. Johtuu siitä, että tavoistani poiketen olin eilen illan vaan kotona ja menin aikaisin nukkumaan. Tämä viikko on ollut raskas sekä henkisesti, että fyysisesti ja se on nyt muutamana päivänä näkynyt siten, että olen ollut kauhean väsynyt.

Kerkesin tuossa jo kaikessa rauhassa juoda aamukahvit ja tiskasin osan hillittömästä tiskivuoresta. Seuraavaksi ajattelin suunnata suihkuun ja lähteä käymään kaupungilla. Olisi kiva shoppailla pari t-paitaa, sillä olen tässä huomannut, ettei vaatekaapissani ole kuin muutama paita joita käytän. Kaupunkireissun jälkeen kokkailen porkkanapihvejä ja perunamuussia, tiskaan loppuun, siivoan kanin häkin ja koitan pikkuisen kirjoitella opparia. Jos saan nuo hommat tehtyä, niin palkitsen kyllä itseni illalla lähtemällä ulos juomaan viinipullollisen.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja theia » La 28 Heinä 2012 10:24

Huomenta vaan!

Heräilin rauhassa tänään kahvin ihanaan tuoksuun :sydän: vielä ei oikein olla ehditty tehdä muuta kun hengailla sohvalla kahvikupin kanssa, ja suunnitella menua tälle päivälle.

Luvassa tälle päivälle kaupassa käynti ja ruoanlaittoa. Ja mojitoja! Pitänee kuitenkin ottaa aika rauhassa kun huomenna pitää olla skarppina kullan veljentytön 1vee synkkäreillä.

Mutta, viikonloppu! :sydän:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 28 Heinä 2012 13:02

Äh. Hemmetin olympialaiset valvotti mua kolmeen, joten nukuin sitten puoli yhteen. :töktök: :epäilevä:

Ihana herätä kauheaan päänsärkyyn. :epäilevä:

Tänään haluan tehdä jotain enkä vaan möllöttää. Ainakin ruokaa pitää tehdä ihan tekemällä. Otin eilen poroa sulamaan.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja damn » Su 09 Syys 2012 12:51

Heräsin äsken kaikki vaatteet ja meikit päällä, oli eilen vähän kaverin synttärit... Mutta darraa ei oo ainakaan vielä, joten päätin reippaana tehdä ruokaa. Tulin siihen lopputulokseen, että darraa ei oo, koska olen vielä humalassa. Ei oikein keskittyminen toimi ja leikkasin veitsellä ison palan sormesta. Sattuu niin perkeleesti. Oisimpa vaan tilannut pitsan. Tai jatkanut nukkumista.
damn

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 22 Syys 2012 10:35

Kas, lauantai! :superhymy:

Aamiaiseksi oli mysliä, mansikoita ja maustamatonta jugurttia. Hieman sokeroin. Lisäksi lämmitin työeväiksi ostamani karjalanpiirakat, jotka jäivät eilen syömättä. Ne voitelin Voimariinilla ja päälle laitoin kinkkua ja juustoa. Aamukahviakin on maistettu, kuumaa on. Ja hyvää. :tilt:

Tänään täytyy ensi töiksi lähteä käymään työpaikalla, kun mun puhelimeni on kateissa. Epäilen, että olen jättänyt sen vahingossa sinne. Jännittää, kun siellä on hälyt päällä, että osaanko varmasti kytkeä ne pois. :hämillään:

Eilen olin kuulevinani kummituksen touhuja. Meillä on siis kuulemma töissä kummitus nimeltä Valtteri. Keittiö on nimetty hänen mukaansa. Legenda kertoo, että Valtteri oli punakaartilainen, joka on ammuttu työpaikallani, ja on jäänyt sinne kummittelemaan. Hän pitää kuulemma puhelimista, ja eilen kuulinkin puhelimen pirinää. Valtterin soitot tunnistaa kuulemma vanhanaikaisesta ringring-soittoäänestä, jollaista kenenkään työntekijän puhelimessa ei ole. Juuri sellaista pirinää kuulin eilen. Lisäksi kuului muutakin kalinaa, mutta se nyt voi olla mitä tahansa. Saa nähdä, törmäänkö Valtteriin tänään, kun siellä ei ole ketään muita paikalla kuin minä ja hän.

:virne:

Onko muilla :keijoi: lla kummitusjuttuja?
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja urakka » La 22 Syys 2012 10:42

Viikonloppuaamut on nykyään kyllä niin parhainta aikaa, ettei muulla väliä. Perjantaisin tulee mentyä suunnilleen ihmisten aikoihin nukkumaan, niin lauantaisin on kiva ponkaista ennen yhdeksää ylös ja laittaa pyykkikone ja imuri laulamaan viimeistään kymmeneltä, ihan vaan naapureiden edellisen illan bileiden muistoa kunnioittaen. :virne:

En kyllä edelleenkään ymmärrä, että miksi juuri lauantai- ja sunnuntaiaamuissa tuntuu olevan niin paljon enemmän potentiaalia, kuin vaikka vapaissa keskiviikkoaamuissa. Fiilis on aivan erilainen, maailma tuntuu olevan täynnä vaikka mitä mahdollisuuksia ja kaikki näyttääkin vähän jänskemmältä. :virnu:

Tosin tällä hetkellä on niin ankea ilma, että taidan pyhittää päivän uusien kässäprojektien kartoittamiseen, ajattelin tilata netistä muutaman metrin erilaisia kankaita ja alkaa toteuttamaan itseäni ihan tosissaan. Vaatekaappi kaipaa uudistusta, ja vaatekaupat on täynnä rumia vaatteita, onneksi on inspiraatiota päässä ja jonkinmoista taitoa näpeissä. :)

muoks. sanoja jäänyt vähän välistä
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 22 Syys 2012 10:46

Urakka! :hymyhali: :superhymy:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja heartless » La 22 Syys 2012 10:58

Huomenta. Koira herätti mut kuudelta ja oli sen verran hätäisen näköinen, että lähdettiin sitten kaatosateeseen aamulenkille. :peukut: Alunperin suunnittelin nousevani seiskalta ja toivoin, että koira olis jaksanut nukkua siihen asti. No, eipä jaksanut ja minähän se lähdin kiltisti kävelemään kun toisella oli hätä. Aikainen aamulenkki osoittautui kyllä ihan hyväksi ratkaisuksi, ehdin vielä nukkua pari tuntia lenkin jälkeen.

Nyt oon setvinyt mun näyttökansiota, se on nyt siinä vaiheessa, että lähetän ekan version opettajalle tarkistettavaksi ja jään odottelemaan koska se tulee bumerangina takaisin. Ajattelin aloittaa toisen tutkinnonosan kansiota tänään ja jossain vaiheessa voisin poiketa myös kaupungilla, tarvitsisin jonkun kivan neuleen syksyä ja talvea ajatellen.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja urakka » La 22 Syys 2012 11:48

Lyyra, ajattelin lyödä kaikki ällikällä, ja kirjoittaa kerrankin johonkin muuhun ketjuun kuin ilmoitusluonteisiin, että kaikki hyvin, palaan ikuisiksi ajoiksi ja olla kirjoittamatta muutamaan kuukauteen. :virne:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja Nugat » La 22 Syys 2012 13:50

Köh. Mulla on näköjään joku pöpö, joka yrittää tuhota mun viikonlopun. :friikki: Pientä lämpöä koko ajan, mutta se tuntuu lähinnä että päässä viraa :keijo:
Mun piti lorvia kirjan kanssa (jota en ole muuten koko "loman" aikana tehnyt. :O:) mutta eihän siitä taas mitään tullut vaan ponkasin ylös aamupalan jälkeen. Suuntana remppa. :keijo: Tein viimeiset tapettikorjaukset, laitoin toistaiseksi viimeiseen ikkunaan kitit, lämmitin tuvan että voin illalla maalata hellan muurin ja lattian nurkan, josta lipasto on siiretty pois tieltä ja ja...

Kummallista olla tehokas ja vajaakuntoinen. :keijo: Nyt pitäisi loihtia ruokaa. :lanppu:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Emilia » La 22 Syys 2012 14:01

Mukava aamu tänään! Köllöttelin sängyssä hetken heräämisen jälkeen ja noustuani söin aamupalaksi kaurapuuroa mustikoilla. Ja kahvia. Päivitin käyttöjärjestelmän koneelle, olipa sekin melkein liian helppoa. Mac :sydän:

Näin ehkä Mikin. :O: Kovasti hänen näköinen mies kulki tuosta meidän parvekkeen alta. En kehdannu huutaa perään, kun kasvot näin niin vilaukselta, etten ollut varma.

Pitää viedä roskat ennen kuin Pomppis palaa parturista. Loppupäivän pelaan Zeldaa. :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 22 Syys 2012 17:13

Mun aamu oli mitä mukavin.
Herätys, suihku ja ulos. Kansallisteatteriin lasten lauantaihin, jonka jälkeen yhteen hippi-maailmanparannustapahtumaan.

Mutta on edelleen olo kuin olisi aamu.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja damn » Su 23 Syys 2012 16:35

Hyvää huomenta vaan. Lähdin perjantaina viihteelle ja palasin sieltä äsken. Voisi siis sanoa että vähän venähti. Mutta kivaa oli ja tutustuin kivaan mieheen ja ajattelin heivata sen edellisen josta kyllä tykkään, mutta ei olla yli kolmeen viikkoon nähty kun sillä on vaikeeta ja se ei tosiaan pidä yhteyttä. Tänään sitten luvassa opinnäytetetyön kirjoittamista kunhan vähän heräilisin ensin. Olisi pitänyt kirjoittaa tänä viikonloppuna paljon, mutta en oikein pystynyt olinpaikkani takia. Niin ja aion tänään myös syödä jotain, olen viimeksi syönyt kunnolla perjantaina viini-illassa.
damn

ViestiKirjoittaja Shay » La 29 Syys 2012 11:48

Huomenta. Syksy tuo tullessaan kaikkea kivaa kuten haravointia ja haravointia ja haravointia.
Tämä päivä, kunhan ensin saan vaatteet päälle ja mentyä ulos, kuluu kivasti haravoidessa
ja siivotakkin pitäisi. Voisin ihan mielelläni kaataa kaikki koivut pihalta pois. :epäilevä:

Mutta ny aamukahvia, jäätelöä ja Tähtiporttia. :jami:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 30 Syys 2012 02:17

Aina voi vähän koivuja pihasta vähentää. :kyllä:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Shay » Su 30 Syys 2012 13:46

Dnd kirjoitti:Aina voi vähän koivuja pihasta vähentää.

Sitten, kun onnistuis sen tekemään vielä niin, ettei isi huomaa. :juoni:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja theia » Su 30 Syys 2012 14:01

Mun tän viikonloppu(aamu)ihin on kuulunut kympin aikaan heräilemistä, yleistä haahuilua (isän sanoilla uuvottamista), tiskien tai pyykkien pesua, tupakalla ravaamista, facebookissa notkumista, uuden DJBB:n tahtiin jammaamista... Ihanan chilliä ollut.

Saigonin vuoksi en oo viittinyt viedä nenääni kauppaa pidemmälle, niin tässä on jopa ollut energiaakin tehdä jotain. Eilen leivoin sienipiiraan esim :tilt:

Voisipa elämä olla useammin viikonloppua. Ja jos tuo mieskin olisi kotona niin olisi vielä kivempaa.

Onneksi on loma ens viikolla niin voi ottaa löysin rantein :tilt:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 06 Loka 2012 09:18

Tuusi Tuusendaalinen on yökylässä Tanttilassa :hullu:
Se pirulauta heräs ennen seitsemää :isosilmä: :bubbles:

Mä olen juonut pannullisen kahvia, ottanut torkut ja nyt me katotaan vähän Rölliä.

:hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Suvi » La 06 Loka 2012 09:24

Mä olisin halunnut nukkua vielä tunnin. :friikki: Mutta minkä sille voi, kun heräsin, enkä enää saanut nukuttua.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja heartless » La 13 Loka 2012 10:38

Huomen. Leppoisa lauantaiaamu. Heräilin puoli kasilta ulkoilemaan koiran kanssa. Koitin nukkua lenkin jälkeen, koska lauantaisin hereillä olo ennen kasia ei vaan ole normaalia.
Ainoo huono puoli tässä oli se, etten saanut enää unta. Pyöriskelin puolisen tuntia sängyssä, sit pelailin jonkun aikaa puhelimella ja luovutin nukkumisen suhteen.

Nyt oon vaan jumitellut koneella ja arvon, uskaltaisiko sitä lähteä poikkeamaan Hulluilla päivillä. Toisaalta pitäis vähän siivoillakin kun tänne on illalla tulossa entisiä työkavereita istuskelemaan. Huomenna ei ainakaan tarvitse murehtia sitä, että heräis liian aikaisin.

Outo olo, kun kouluhommat alkaa olla jo pikkuhiljaa voiton puolella, tai on tossa vielä kaikkee mut isoimmat on jo hoidettuna. Mitä mä teen kaikella tällä ajalla kun ei tarvii työpäivien jälkeen istua koko iltaa koneella kirjoittamassa?
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja skray » Su 14 Loka 2012 11:22

Tämä aamu on ollut harvinaisen mukava.
Heräsin jo ennen kahdeksaa, keitin kahvia ja hengailin. Kivaa. :)

Mieheke pisti tuossa hetki sitten tulen Högforsiin ja keittiössä on nyt mukavan lämmin ja paukkuva tunnelma. Maalaisaamulta tuntuu.

Viimeisiä muuttolaatikoitakin tuossa purkasin just ja tavarat alkaa olemaan omilla paikoillaan. Mitä nyt jonkun paperi- ja kansiopinon vaan dumppasin muuttolaatikosta lipaston laatikkoon katsomatta sen tarkemmin. Ei kuitenkaan muuttolaatikkoa enää ole rumentamassa olohuonetta. :virne:

Nyt vielä kun saisi vieraatkin tänne, kahvinkeittimen taas laulamaan ja naurua hieman siihen päälle, niin johan on sunnuntai.

Ja aurinkokin paistaa!

:sydän:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja L-S » La 20 Loka 2012 07:18

Hyvää huomenta! :superhymy:

Tai sitten ei. :epäilevä: Viikonloppuaamuksi herätys oli pakon edessä aivan liian varhainen, ja olen nukkunut vain noin kolme tuntia kahdessa erässä. :friikki: Pitäisi muistaa, että yksi hyvin nukuttu yö tietää huonoa seuraavalle, varsinkin jos yrittää vielä mennä aikaisin nukkumaan. Nyt pitäisi jaksaa jokunen tunti pysyä hereillä, iltapäivällä pääsee sitten nukkumaan.

Toivottavasti teidän viikonloppuaamuunne kuuluu parempaa. :tilt:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja damn » La 20 Loka 2012 12:31

12 tunnin yöunet takana ja kiva herätä auringonpaisteeseen. Nyt juon rauhassa aamukahvit ja syön aamupalaa, jonka jälkeen pitäisi siivota... Onneksi suurimman kaoksen olen täältä raivannut vähitellen pois, mutta pitäisi pitkästä aikaa imuroida ja pestä lattiat. Varsinkin keittiön lattiat on täynnä heinää ja kanin karvaa, kun neiti pupu on kova sotkemaan. Sitten teen superhyvää kanawokkia ja käyn kaupungilla ostaa viiniä. Illalla olisi tarkoitus nautiskella viiniä parhaan ystäväni kanssa. Ainakin vielä toistaiseksi on olo, että tästä tulee hyvä päivä.
damn

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 21 Loka 2012 07:25

:raivo: ***keleen palohälytin. Päätti sitten, että klo 7.07 on hyvä aika ilmoittaa, että patteri on loppumassa. Unia takana n. 5,5 tuntia, mutta kun tuo korvia vihlova ja sydämen kurkkuun pompauttava vinkaisu on saanut mut hereille niin en ehkä ihan heti saa uudelleen unta, vaikka väsy onkin. :bubbles: :haukotus:

Että hyvää huomenta vaan. :norsu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa