Heräsin aamuyöstä käsivarsi tunnottomana. Ja jotenkin olin jossain unen ja valveen välitilassa, kun samaan aikaan tunsin sen saman käden jossain ihan eri asennossa kuin missä se oli. Ja sitten mun tietoinen valveilla oleva osa alkoi nostaa sitä mun kättä (toisella kädellä) mun mahan päälle liikuttaakseen sitä, että veri alkaisi kiertää (tai hermot heräis tai mitä se nyt sitten onkaan). Ja sitten kuitenkin, kun otin siitä tunnottomasta kädestä kiinni ja aloin nostaa, se tuntui jonkun muun kädeltä, ja hetkellisesti säikähdin että mun vieressä on joku hemmetin ruumis.
Siinä kohtaa, kun aistin sen käteni jossain eri asennossa, niin jotenkin tuodakseni nää kaks eriävää havaintomaailmaa yhteen, mun piti tuoda se "haamukäsi" kans siihen mun mahan päälle samaan kohtaan kuin missä se oikea tunnoton käsi oli. Sitten heräsin ihan kunnolla.Ja omituista oli myös, että makasin ihan vaan selälläni ja käsivarsi oli siinä vieressä normaalisti. En ees ollut nukkunut sen päällä tai mitään muuta outoa.
Ei mulla oo ikinä mennyt mikään ruumiinosa noin täysin tunnottomaksi.
Hitto että oli outo kokemus.

Ainut, joka kiitti, oli Selectan automaatti ja sekin veloitti 2,30 kiitoksesta. Yritin käyttää sitä tekstiviestillä, mutta vesipulloa en ainakaan saanut. Tunnit menivät jotenkin vasemmalla kädellä enkä saanut itseäni oikein edes hereille.
Olin ajoissa bussipysäkillä, vaikka bussi olikin myöhässä ja bussissa ehdin lukea parikymmentä sivua kirjaakin. Kerrankin tehokas olo, vaikka voihan se olla, että vahingossa tapahtunut varhain herääminen kostautuu vielä jonain iltapäiväväsymyksenä.