Ihan kuin olisi vankilasta vapautunut, sellaselta tää mun touhu vaikuttaa.
Tutkailin ihan tosissaan tätä mun oloa ja tein päätöksen, että tuonne töihin en enää palaa. Silläkin riskillä, että rahantulo on oikeesti
. Mä vielä kuvittelen löytäväni sen työn mistä oikeasti nautin ja mihin menee aina mielellään. Sellaisessa työssä olen joskus ollutkin, tosin en osannut nauttia siitä kunnolla, sillä uudet asiat stressasivat ja jännitin kaikenmoista uusien työtapojen kanssa. 

skray kirjoitti:Mä kävin tänään työhaastattelussa. Laitoin maanantaina hakemuksen, sain tiistaina vastauksen "tuutko huomenna työhaastatteluun?" ja tänään kävin. Oli ihan mielenkiintoinen paikka ja työ, toivottavasti pääsen tapaamaan isompiakin pomoja ja saisin työn. Peukut pystyyn.

skray kirjoitti:Vielä kun jaksais laatia sellasen yleispätevän hakemuksen ja lähettää sen jokaiseen lähitienoon firmaan. Oliskohan siitä apua? Ei varmaan, mutta olisin ainakin yrittänyt kaikkeni.

Lyyra kirjoitti:Mun tenttiin lukemiseni ei edisty. Kertokaa, miten olette jaksaneet opiskella kokopäivätöiden ohella?

x tarpeellinen määrä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa