Sairaslomaa antoivat tämän päivän ja meinaan kyllä niin ottaa levon kannalta.

KKK-sääntö on muistissa ja soitin vielä päivystykseen neuvoa kysyäkseni. Huomenna sitten terveyskeskukseen, jos ei jalka mene niin pahaan kuntoon, että tänään pitäisi käydä sitä näyttämässä.
Olen niin monta nyrjähdystä ton mun paskanilkan kanssa kokenut, että pelkkä ajatuskin saa hampaa vihlomaan. On se niin ilkeää.
Mutta koska lepääminen on tylsää enkä ole huomannut sen kohentavan tätä oloa niin olen mennyt niin kuin tavallisestikin.
Tosin rajoittaa tämä sen verran, että en uskalla kiinnittää keittiökaappien oviin vetimiä, kun se vaatii kuitenkin sitä tarkkuutta jota tässä tilassa ei ole. 

Eilen illalla oli vähän lämpöö ja soitin tänään töihin et nyt en pysty töihin. Kävin sit arvauskeskuksessa, missä hoitaja katsoi korviin ja kuulemma terveiltä näytti, kirjoitti saikkua ja käski syödä särkylääkettä. Korvaan sattuu edelleen.
Se on sellainen flunssa, joka tulee juuri silloin, kun on pahin ahdistus gradun kanssa, kun on myöhässä omasta aikataulustaan. 
Ehkä tää flunssa tästä menee ohi.

Tylsää.
Nythän on myös liikkeellä kuumeetonta keuhkokuumetta, kuten joka syksy. Samoin hoitajat puhuivat tuolla sairaalan tiloissa sellaisesta vaikeasta influenssasta, joka ei välttämättä nosta kuumetta. Toivottavasti sulla ei ole kumpikaan. 
Kibaya kirjoitti:Wilds, löytykö mittään vikkaa?
Edelleenkään en uskalla syödä normaalisti, mutta jo tuo aamupalan syöminen tuntui hyvältä. 

).Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa