Täältä maalta on suht pitkä matka, n. 15 kilsaa, ja paljon muitakin liikkeellä usein samoihin aikoihin kuin minä, joten matkaan menee kaikenkaikkiaan jopa 30-40 minuuttia, riippuen parkkipaikan etsinnän kestosta. Tuntuu välillä turhan pitkältä matkalta verrattuna vanhaan, mutta kohta oon onneks unohtanu sen onnen. Onneksi päästään miehekkeen kanssa vähintään pari kertaa viikossa samalla autolla töihin, niin säästyy niin rahaa kuin vaivaakin.

skray kirjoitti:Täältä maalta on suht pitkä matka, n. 15 kilsaa, ja paljon muitakin liikkeellä usein samoihin aikoihin kuin minä, joten matkaan menee kaikenkaikkiaan jopa 30-40 minuuttia, riippuen parkkipaikan etsinnän kestosta. Tuntuu välillä turhan pitkältä matkalta verrattuna vanhaan, mutta kohta oon onneks unohtanu sen onnen.
Tosin jos siellä olin töissä jätin auton johonkin matkan varrelle ja luikin metrolla loppumatkan ohittaen aamu- ja iltaruuhkat. Ilmeisesti skrayllä on matkan varrella paljonkin ruuhkaa ja esteitä. Mä vaan paahdan suoraan. 

Nugat kirjoitti:skray kirjoitti:Täältä maalta on suht pitkä matka, n. 15 kilsaa, ja paljon muitakin liikkeellä usein samoihin aikoihin kuin minä, joten matkaan menee kaikenkaikkiaan jopa 30-40 minuuttia, riippuen parkkipaikan etsinnän kestosta. Tuntuu välillä turhan pitkältä matkalta verrattuna vanhaan, mutta kohta oon onneks unohtanu sen onnen.
Tässä huomaa eron omaan asuinpaikkaani ja matkan kestoon. Täysin korvesta yli 50 km Helsingin keskustaan: 50 min.Tosin jos siellä olin töissä jätin auton johonkin matkan varrelle ja luikin metrolla loppumatkan ohittaen aamu- ja iltaruuhkat. Ilmeisesti skrayllä on matkan varrella paljonkin ruuhkaa ja esteitä. Mä vaan paahdan suoraan.
![]()

Lukisi vaikka kirjaa siinä, sellainen anonyymi aamuhetki muiden kulkijoiden kanssa. Menee tuo bussikin mutta matkan pitäisi ehkä olla pidempi, että se toimisi. Toisaalta en ehkä haluaisi hirveän pitkää matkaa. 
), kävelen ~7 minuuttia työpaikalle
Omaa autoa (jota ei myöskään ole
) ei täällä pääkaupunkiseudulla tulisi mieleenkään käyttää, varsinkin kun asutaan sen verran asemaa lähellä. Parkkimaksut alkaa olla sen verran tähtitieteelliset, ja matkaankin saisi kulumaan varmasti pidempään kun mitä julkisilla menee.
Pitäis seurata säätiedotuksia ja herätä kymmenen minsaa aikasemmin ja se on mulle aiiiiiivan liian rankkaa...
Ens keväänä varmaan aion taas kauhiasti kulkia pyörällä työmatkoja, mutta saa nähdä tuleeko siitä mitään.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa