: Kuka oli Quentin Tarantinon luottoleikkaaja toissavuotiseen kuolemaansa saakka?
Mr. Smith kirjoitti:City of Angels ja Nicolas Cage?

Lyyra kirjoitti:Multa varmaan puuttuu joku geenimuunnos, joka saa aikaan viehtymyksen tuon näköisiin ihmisiin.
Mulla on varsinkin miesten suhteen hyvin erilaiset mielikuvat kuin muilla (valtaosalla ihmisistä) siitä, millainen ihminen on komea/kaunis. Ja hyvä niin. 
marenkienkeli kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Multa varmaan puuttuu joku geenimuunnos, joka saa aikaan viehtymyksen tuon näköisiin ihmisiin.Mulla on varsinkin miesten suhteen hyvin erilaiset mielikuvat kuin muilla (valtaosalla ihmisistä) siitä, millainen ihminen on komea/kaunis. Ja hyvä niin.

Suvi kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Multa varmaan puuttuu joku geenimuunnos, joka saa aikaan viehtymyksen tuon näköisiin ihmisiin.Mulla on varsinkin miesten suhteen hyvin erilaiset mielikuvat kuin muilla (valtaosalla ihmisistä) siitä, millainen ihminen on komea/kaunis. Ja hyvä niin.
Mäkin näin eilen "uutisen" tuosta valinnasta. Ihmettelin, että mitä ihmeellistä tuossa tyypissä nyt on?
Oikeesti? Nicolas "One Face" Cage? Lempinäyttelijä? No ei kai siinä. On mullakin kummallisia mielipiteitä paljonkin.Lyyra kirjoitti:Kysytään vaikka lauluhaasteen innoittamana, että minkä elokuvan soundtrack-albumilla on Alanis Morissetten kappale Uninvited? Bonusmerkin saa, jos osaa mainita myös ko. elokuvan miespääosan esittäjän eli lempinäyttelijäni nimen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa