Deni kirjoitti:ainakin jos olisin rikas. Ja isompi telkkari.
Siis olisit isompi telkkari?

"Diskokuningatar Donna Summer palaa"
No sammuttakaa nyt herran jumala
Jep, mulla on tänään ylihauskojen letkautusten päivä :keijo:
Deni kirjoitti:ainakin jos olisin rikas. Ja isompi telkkari.

Jorssi kirjoitti:Deni kirjoitti:ainakin jos olisin rikas. Ja isompi telkkari.
Siis olisit isompi telkkari?![]()

Jorssi kirjoitti:
"Diskokuningatar Donna Summer palaa"
No sammuttakaa nyt herran jumala![]()

Suvi kirjoitti:"And it burns, burns, burns..."
Hauska ketju.

Eikä se ny

Deni kirjoitti:Vanhanen ja Mertala pyörälenkillä raemyrskyssä

SirPet kirjoitti:Katsoin kuvaa. Äkkiseltään kuvassa näyttäisi olevan kädetön poliisi.

Naomilla oli kuvassa kelluke.
Sellainen about 10 cm halkaisijaltaan oleva pitkula, joita on ainakin joissain uimahalleissa. 
marenkienkeli kirjoitti:Naomi kuherteli aalloissa - katso kuva!
...
Sellainen about 10 cm halkaisijaltaan oleva pitkula

Njooo, minä olen väsynyt
Tuo yksi mekko kestää yhdet juhlat, mutta sitten tulee toiset, ja mitäs sitten puetaan päälle? Ei ole kestävää kehitysapua tuollainen. 
Siis lötköpötkö (meidän piireissä kulkee kyllä mieluummin nimellä Pötkö-Pedromarenkienkeli kirjoitti:Sellainen about 10 cm halkaisijaltaan oleva pitkula, joita on ainakin joissain uimahalleissa.
)
Siis sellainen tsubu, joka on päässyt luikertelemaan piireihin ilman mitään se kummempaa julkkisstatusta? Siistii. 
Plei kirjoitti:Eikös se ole yksi Suomen harvoista seurapiirineideistä?Siis sellainen tsubu, joka on päässyt luikertelemaan piireihin ilman mitään se kummempaa julkkisstatusta? Siistii.

Älä koskaan jätä mua, elämäni olisi kovin sisällyksetöntä ilman sinua!
Kokeilenpa heti kohtsillään. "Joo sori, siis se raportti on valmis mutta naapurin koira söi kovalevyn.
"

irvikissa kirjoitti:Plei kirjoitti:Eikös se ole yksi Suomen harvoista seurapiirineideistä?Siis sellainen tsubu, joka on päässyt luikertelemaan piireihin ilman mitään se kummempaa julkkisstatusta? Siistii.
Kyllä näin on. Putiikinpitäjän (aka rättikauppiaan) tytär, nykyisin vissiin alalla itsekin.
Sori nyt,Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa