Onneksi tänään ei ole mahdollisuutta olla niin kauaa kirjoittamassa, sillä minulla ei ole vieläkään Aleksandrian kulkulupia. Tänään ehtii tehdä vielä vaikka mitä kivaa. 
Onneksi tänään ei ole mahdollisuutta olla niin kauaa kirjoittamassa, sillä minulla ei ole vieläkään Aleksandrian kulkulupia. Tänään ehtii tehdä vielä vaikka mitä kivaa. 

maalarinteippiä ja kankaanpainamiseen sapluunapohja

Varsinainen oleskeluyhteiskunta.
Mutta se oli lähes 25 euroa halvempi kuin jos olisi tilannut ne kaksi vuotta erikseen.

L-S kirjoitti:Käsittääkseni aika monet kaupat ainakin isoissa kaupungeissa ovat tänään auki, siihenhän keksittiin taannoin joku poikkeuslupa siksi, että Suomessa vuodenvaihteen yli lomailevat venäläisturistit pääsisivät shoppaamaan.

Tarkistin. 
)
Heräsin ihanilta yöunilta lämpimästä kamarista. Mietin, että onkohan pakkanen jo hellittänyt kun ylimääräisen viltinkin olin potkinut lattialle aikoja sitten. Nousin ylös, laitoin varoiksi villasukat jalkaan ja avasin tuvan oven ja tein arvion. Ulkona raikas -25 pakkanen, tuvan lämpötila aamulla viileähkö 14 astetta ja kaikki vesiputket jäässä. Vessakaan ei vetänyt.
Mutta toi tuvan ovi!
Se on tuollainen vanha ovi, joka ei mene tiiviisti kiinni. Siihen saattaisi voida laittaa jonkin tiivisteen tuohon yhteen reunaan, mutta epäilen ettei tuo ovi sitten mene senkään enempää kiinni. Eteinen on kylmä lautakasa vain. Siellähän on yhtä kylmä kuin ulkona. Eilen illalla olin ison vanhan patjan asettanut tuon oven alaosaan, että se edes vähän estäisi ilmavirtaa, mutta toi tekniikka ei kyllä toimi koko talvea.
Oven kahvakin on ihan valkoinen huurusta.
Onneksi en ole töissä niin ehtii lämmittää.

Menin v*ttuuntuneena nukkumaan, kun en saanut ostettua VR:n lipunmyynnistä alennushintaisia lippuja. Heräsin ihan hyvillä mielin, mutta kun pääsin keittiöön, huomasin, että Mieheke oli syönyt yöllä, kotiin tullessaan leipää ja unohtanut sen pöytään.
(Turha mun on tällaisesta valittaa, kun itse olen useammin unohtanut esim. levitepurkin pöytään.) Ehkä tuota juustoa voi käyttää vielä vaikka pitsaan?

Kauheeta päälle huutamista ja huomiosta kisaamista.
Saas nähdä, mitä Moukari tykkää niistä.
Tällaisia lisää, joskus viikonloppupäivät tuntuvat menevän ikään kuin ohi ja hukkaan. Tänä aamuna olen jo imuroinut pikaisesti ja harkitsen pölyjen pyyhkimistä, mutta töitäkin pitäisi tehdä, joten voi olla, että jonkin verran aikaa menee sitten hukkaan niitä vältellessä. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa