Vain Elämää!

Re: Vain Elämää!

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ke 12 Joulu 2012 17:03

Pascal Lemoix kirjoitti:Laulutaidottomuuskin on kuulijan korvassa. M.A. Numminen voisi olla aika kova sana.
Mauri Anteron hyväksyisin kyllä, vaikkei laulaa osaakaan. Kyllä se Jarekin meni, kun ei sen suurimmaks osaks ole tarkoituskaan laulaa. Tokihan nää on mielipidejuttuja, mutta muutaman kerran Vilkkumaan livenä nähneenä en kyllä enää koskaan halua kuulla sen ääntä "korjaamattomana". Varmasti kaikilla on tähän ne omat, sitä-ei-ainakaan-tyypit. Maija nyt vaan sattuu olemaan mulla sellanen. Muitakin olis, mutta en viitsi luetella.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja theia » Ke 12 Joulu 2012 17:36

Jorssi kirjoitti:Muitakin olis, mutta en viitsi luetella.

Luettele vaan :keijo:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 12 Joulu 2012 18:29

Mun mielestä ohjelma myös on mahdollisuus sille, että tajuaa jonkun tyypin, jota ei ole luullut voivansa sietää. Kyllä mä nyt Cheekistä ajattelen eri tavalla kuin ennen ohjelmaa ja Katri Helena laulamassa Vanhaan naista hunningolla on vain sellainen, että se pitää nähdä. Yhtä epätodennäköinen kuin aikanaan Paula Koivuniemen Piiskaa.

Joka tapauksessa kokoonpanon pitäisi olla sellainen, että kaikki eivät ole samasta genrestä tai kaveriporukasta tai vakikapakasta (pahimmassa tapauksessa Loose). Juuri todennäköisyydet ja niiden murtuminen. Kuinka Jari Sillanpää itkee, ettei olisi ikinä uskonut Neumannin laulavan hänen biisiään, vaikka Neumann on ollut Sillanpään liki 20-vuotisen uran verran jo out ja has-been. :keijo:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 13 Joulu 2012 00:29

theia kirjoitti:
Jorssi kirjoitti:Muitakin olis, mutta en viitsi luetella.

Luettele vaan :keijo:
No laitetaan nyt sitten muutama.

- Lauri Tähkä
- Pate Mustajärvi
- Tero Vaara
- Jani Wickholm
- Jesse Kaikuranta
- Paula Koivuniemi
- Antti Tuisku

Sen sijaan joku tai kaikki seuraavista olis ihan kiva nähdä ohjelmassa.

- Paleface
- Toni Wirtanen
- Martti Syrjä
- Anna Puu
- Samu Haber
- Jarkko Martikainen
- Chisu
- Terhi Kokkonen
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 13 Joulu 2012 09:11

Onneksi Jorssi ei ole päättämässä seuraavan kauden artisteja. :ei: :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 22 Huhti 2013 16:33

Suvi kirjoitti: En mä kyllä sen omia biisejä edelleenkään pysty kuuntelemaan. :keijo:

L-S kirjoitti: Suvin sanat Cheekistä allekirjoitan siis minäkin, sitä myöten, että musiikista en pidä edelleenkään,

Mites on tytöt tänä päivänä? :vihellys:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 22 Huhti 2013 17:10

Wildchild kirjoitti:Mites on tytöt tänä päivänä? :vihellys:

Tuota noin, köh... :vihellys: Sanottakoon näin, että kyllähän mä noi sanani jouduin perumaan aika pian kyseisen viestin jälkeen. :keijo: Jännää sinänsä miten sekin muuttui. Vaikka Cheekin lyriikat edelleen sopii huonosti mun maailmankuvaan joiltain osin, niin hauskaa kuitenkin ja hyvä meininki. :virne: Eikä kaikkea kuuntelemaansa tartte allekirjoittaa tai ottaa tosissaan. :D
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 22 Touko 2013 17:31

Seiska paljastaa uudet VE-tähdet etuajassa.

Jos tuo lista pitää paikkaansa, olen pettynyt. Tuossa listassa taitaa olla ainakin neljä jotka ovat selvästi hakemassa nostetta lopahtaneelle uralleen. :epäilevä:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 22 Touko 2013 17:51

:epäilevä:

Okei, siellä on tyyppi, jolle on tehty biisejä. Siellä on tosi monien biisien tekijä ja laajan skaalan osaaja. Potentiaalia on ja sitten sitä, että haetaan sitä nostetta. Koska edelliselläkin kaudella sitä tuli :epäilevä:
Okei, edellisellä kaudella se oli vielä tuorettakin.

Ehkä tossa on kuitenkin potentiaalia. Siellä on kuitenkin Alanko, Jukka Poika (se räppärin vastine kakkoskaudelle) ja Laura Närhi, jonka tuotannossa on paljon aineita hyviin versioihin.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ke 22 Touko 2013 19:01

Itse odotan suurinta panosta Pauli Hanhiniemeltä. Kaveri on säveltänyt ja sanoittanut läjäpäin hyviä biisejä, ja olen myös jotenkin aina pitänyt miehen laulamisestakin. Täyttää jonkun junttikolon sielussani. :keijo:
"On toiveita täysiä valmis hän, hän uhkui voimia elämän!"
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 23 Touko 2013 00:07

En hirveästi tuohon listaan vielä luottaisi, kun Radio Suomipopillakin on se arvuuttelukisa menossa. Tosin sanottiin myös, että ne kaikki osallistuvat artistit löytyvät tuosta Suomipopin listasta ja siitä löytyy myös kaikki noi Seiskan nimet. Olisi kuitenkin mielestäni Seiskalta kohtuu törkeää paljastaa nuo noin. Lisäksi Ilta-Sanomilla oli myös oma listansa, jossa ei ollut samoja kuin Jukka Poika ja Maarit Hurmerinta.
Jorssi

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 23 Touko 2013 09:41

Seiskahan ei ole muuta kuin törkeä. :jaaha:

Mutta toivon ja luotan että tuo lista on heidänkin kohdallaan vain arvuuttelua. :tilt:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 23 Touko 2013 21:48

Jukka Poika ja Maarit Hurmerinta siis jokseenkin varmoja. Näistä jälkimmäinen on mun mielestä yksi kauheimmista artisteista Suomen rock/pop/iskelmä -kentässä. :friikkipomppu: Jäätelökesä on yksi, sanotaanko dilleimmistä biiseistä, mitä renkutetaan. Toisaalta mukaan tulee ehkä "Hoida itses kuntoon, siivoo yläpää", joka tuottaa positiivisia viboja Z-Salamapartion vuoksi.

Jukka Poika on aika ärsyttävä, mutta ehkä hänessä tapahtuu vuoden cheekistyminen.

Onko alkamisajankohtaa julkistettu? Jos vasta syksyllä, niin voi plääh. :kieli:
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 23 Touko 2013 22:01

Syksyllä kai, koska ne uskoakseni kuvaa tän nyt kesällä.

Jukka Poika jos on, niin se on hyvin mielenkiintoinen artisti.

Joo, Hurmerinta :epäilevä:
Ennemmin näistä pariskunta-artisteista ottaisin Kaija Kärkisen, enemmän mun makuuni. Hurmerinta on vaan.. no, tylsä.
Mun mielestä tän toisen kauden ongelma on nimenomaan se, että ensimmäisen kauden artistit eivät olleet tylsiä. Jonne Aaron oli ehkä vähän tuntemattomampi ilman Negativea, mutta ei sentään tylsä. Neumann on eräänlainen legenda ja musiikin puolella Nipalla oli taas paljon sitä, mitä persoonassa ehkä uupuu. Hurmerinnalla ei sitä (julkisen kuvan mukaan) ole.

Mutta odotetaan nyt niitä lopullisia nimiä :keijo:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Suvi » To 23 Touko 2013 22:04

Nythän alkaa se edellinen kausi uusintana kesäkuun alussa. :keijo:

Mun mielestä Maarit Hurmerinta on ihana :hymyhali: Ei haittaisi yhtään jos hän on mukana, jos tuo Iskelmän uutinen pitää paikkansa. Tuotahan oli nyt vastikään näköjään päivitetty, eli toisen kauden VE-artistit voivat olla edelleen keitä vaan. :keijo: Pauli Hanhiniemikin on/olisi ollut kiva, mutta itse huomasin eräs päivä toivovani mukaan Heikki Saloa. :D

Jukka Poika ja Toni Wirtanen olisivat edelleen kivoja :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 23 Touko 2013 22:19

Mä en ehkä välittäisi välttämättä nähdä Toni Wirtasta, koska hän oli UMK:ssakin ja olisi vaara, että kaikki jutut olisivat: "Kun ME matkustettiin HEINOLASTA niinkin kauas kuin LAHTEEN keikalle Datsun 100 A:lla, niin kyllä mua vitutti. Kauheen pitkä aika jouduttiin istumaan ahtaasti." :virne:
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja iisa » La 25 Touko 2013 22:43

Suvi kirjoitti:Nythän alkaa se edellinen kausi uusintana kesäkuun alussa. :keijo:

Voi miten hienoa! En nähnyt kuin pari hassua jaksoa, koska olin aina töissä ja unohdin jne. Mutta nyt yritän muistaa katsoa joka jakson!

Suvi kirjoitti:Mun mielestä Maarit Hurmerinta on ihana :hymyhali: Ei haittaisi yhtään jos hän on mukana, jos tuo Iskelmän uutinen pitää paikkansa. Tuotahan oli nyt vastikään näköjään päivitetty, eli toisen kauden VE-artistit voivat olla edelleen keitä vaan. :keijo: Pauli Hanhiniemikin on/olisi ollut kiva, mutta itse huomasin eräs päivä toivovani mukaan Heikki Saloa. :D

Joo, Heikki Salo olisi mielenkiintoinen vieras. Oon muuten kuunnellut Siskon luo San Diegoon -kappaletta paljon viime aikoina jostain syystä.
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
iisa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 26 Touko 2013 12:12

Ei kai noissa kummassakaan listassa ole yhtään sen enempää lässähtäneelle uralle nostetta hakevia artisteja kuin edelliselläkään kaudella.
Jos kumpikaan lista pitää paikkaansa, en usko että formaatti tuo toisella kaudella mitään lisäsisältöä.

Ja olihan tuonne näköjään päässyt mun Vain elämää -painajaislistankin tyyppejä. :virne:
Sille listalle kuuluivat ainakin eilen Tero Vaara, Nipa Neumann, Olli Lindholm, Tuure Kilpeläinen, Chisu, Mariska ja Klamydian Vesku.
Ja jos Nipa täytyy jättää pois viime kauden takia, niin tilalle voidaan nostaa vaikka Muska tai Jouni Hynynen.

:keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Wildchild » Su 26 Touko 2013 16:00

Lyyra kirjoitti:Ei kai noissa kummassakaan listassa ole yhtään sen enempää lässähtäneelle uralle nostetta hakevia artisteja kuin edelliselläkään kaudella.

Maarit Hurmerinta? Ilkka Alanko? Pauli Hanhiniemi? IS:n veikkaama Pave Maijanen? Joo, ehkä tekevät vielä keikkoja, mutta iso yleisö on jo lähes tulkoon unohtanut jos niin voi sanoa. Ensimmäisen kauden artisteista pystyi jokaiselta sanomaan enemmän kuin yhden hitin, kuka muistaa Maaritilta muunkin kuin Jäätelökesän? Niin. :jaaha:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 26 Touko 2013 16:29

En mä ehkä Ilkka Alankoa väittäisi lässähtäneeksi. Tai Hanhiniemeä. Eikös kumpainenkin heilu sanoituspuolella ihan aktiivisesti vai olenko käsittänyt jotain väärin?

Sen lisäksi mun mielestä VE-konseptiin kuuluu sellaiset artistit, joilla on monipuolisesti materiaalia. Ja sitten on se yksi tai kaksi joilla ei ole :keijo:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 28 Touko 2013 10:09

Seiskan lista oli oikein. Uudet Vain Elämää-tähdet.

Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 28 Touko 2013 10:15

Toi on aika kauheeta.
Plussana mä pidän Hanhiniemeä, Alankoa ja Jukka Poikaa.
Abreu sai mainoksessa jo karvat nousemaan pystyyn. :läps:

Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Wiggin » Ti 28 Touko 2013 10:30

Kibaya kirjoitti:Abreu sai mainoksessa jo karvat nousemaan pystyyn. :läps:

Mutta tiedätkö mitä? Kerrankin oli oikein kohdistettua mainontaa siinä videon alussa: Panadol Forte! :virne:

Mä vaan en yksinkertaisesti pysty katsomaan mitään jossa Abreu aukaisee suunsa. Älkää kysykö miksi! En halua tuota miettimällä laukaista migreekohtausta. Siihen ei auta tuo Panadol Forte!

Mutta kaipa tuo on kärvisteltävä. Minun nuoruuteeni kun kuului vahvasti sekä Alangon että Hanhiniemen musiikki (ja osittain kuuluu vieläkin). Joten eiköhän tätä tule seurattua kun Jukka-poikakin pyörii listoillani. Muut onkin sitten enempi vähempi yhdentekevyyksiä.
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Wiggin

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 28 Touko 2013 10:44

Wiggin kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Abreu sai mainoksessa jo karvat nousemaan pystyyn. :läps:

Mutta tiedätkö mitä? Kerrankin oli oikein kohdistettua mainontaa siinä videon alussa: Panadol Forte! :virne:

Mä vaan en yksinkertaisesti pysty katsomaan mitään jossa Abreu aukaisee suunsa. Älkää kysykö miksi! En halua tuota miettimällä laukaista migreekohtausta. Siihen ei auta tuo Panadol Forte!

:virne:
Ei auta migreeniin Panadol Forte, ei.
Mutta ehkä se ehkäisee sitä vähän, jos Forten ottaa ennen ohjelman alkamista :virne:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 28 Touko 2013 11:25

Tuosta listasta puuttuu sellainen Katri Helenan tapainen tosi pitkän uran tehnyt megatähti, mutta muutenhan nämä näyttäisivät olevan ihan samaa sarjaa kuin viimevuotisetkin. Paitsi Ilkka Alanko ja Pauli Hanhiniemi, jotka liittyivät vahvasti mun kasvuvuosiini samoin kuin Wigginilläkin. Tunnen heidän tuotantonsa paljon paremmin kuin yhdenkään muun Vain elämää -osallistujan. Jukka Pojan kanssa minulla menee tämän myötä todennäköisesti sukset vielä entistäkin pahemmin ristiin. :keijo: Muut osallistujat ovatkin sitten mulle melko yhdentekeviä.

Ei mulla kyllä tule tätäkään kautta varmaan seurattua kuin korkeintaan vahingossa, jos jonkun kaverin telkkarin ääreen satun ja sieltä tulee Vain elämää. Ja mediahypeltä ei tietenkään voi välttyä.
Lyyra
Digipahuus

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv