--
Mulla on lahjottava.

Wildchild kirjoitti:Sen verran mä tsekkailin että Postin sivujen mukaan pakettien lähetysaikataulu on tänä jouluna tälläinen:
Postipaketti: tiistai 18.12.
Ovelle-paketti Joustavasti -lisäpalvelulla: tiistai 18.12.
Ovelle paketti ja Ovelle paketti Aamulla -lisäpalvelulla: keskiviikko 19.12.
Postin pakettiautomaatti: tiistai 18.12.
Koskakohan paketti kolahtaa postiluukusta. (Tein pari päivää kotona hommia ja kyllähän sitä tuli aina lähes juostua ovelle, kun kuuli postiluukusta tippuvan jotain painavaa.
) On tämä jännää. 

Jos paketti on kovin iso tai painava, en ehkä viitsi raahata sitä Miehekkeen vanhempien luo joulunaluspäiviksi ja sitten jouluksi kotiini, kun julkisilla joudun liikkumaan matkat. Tai sitten avaan sen uuden vuoden tienoilla, kun tulen takaisin pääkaupunkiseudulle.
(Mutta kun en mä meinaa malttaa odottaa.
)

"Jumalauta minä en v***u kahdeksaa kymppiä maksa yhden paketin postittamisesta ja tämä pulju se vaan kallistuu ja kallistuu vuodesta toiseen ja
", ja vielä suurin piirtein, että tämä kaikki on sen asiakaspalvelijan syytä. 
Lähdin juoksemaan, ja ovelle saapuessani postitädit olivat juuri laittamassa paikkoja lukkoon. Puikahdin liukuoven välistä sisään ja menin penkomaan roskiksia.
Äsken haukkumani postitäti oli siinä mulla apuna ja lopulta paketti löytyikin. Pahoittelin aiempaa käytöstäni moneen kertaan ja vuolaasti, ja hän vain lepytteli että "ei siinä mitään, ja harmittaahan se kun suunnitelmat menee pieleen."

Lyyra kirjoitti:Marenkienkeli ruksikoon itse sitten kun on hakenut paketin postista ja varmistanut sen olevan todella keijopaketti.
Ei mulla käynyt pienessä mielessäkään, että se ei olisi ollut keijopaketti. 

Pascal Lemoix kirjoitti:Vastaisuudessa voidaan laittaa lähettäjäksi aina Keijo Pukki. Hämätään postia oikealla nimellä ja fordelaiset tietävät...

Toivottavasti on keijolahja. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa