Eiks teini-iän pitänyt olla ohimenevä tapahtuma. 

Pasc, toivottavasti kaikki menee hyvin! 
päivänpolttaja kirjoitti:Tuli tuosta kynttilän mainitsemisesta mieleen - älkääkä käsittäkö väärin, minusta on upea asia, jos damnilla oli hienoja hetkiä - että mitä mieltä olette sellaisista klassisista romanttisista jutuista etenkin alkuvaiheessa ihmissuhdetta?
.

. Mutta sikäli ihme, että tavattiin, kun oli sellanen viikonpäivä, ettei kyllä alunperin ollut tarkoitus baariin mennä, mutta olin ollut edellisen viikonlopun kotona yksin jumittamassa ja kun sinä sunnuntaina kaverin luona kävin kahvilla, niin sitten tuli lähdettyä käväsee baarissa, että näkis ihmisiä. Kaveri lähti jo yhdessä vaiheessa ja mä jäin enempi vähempi puolituttuun seuraan, kun mulla oli juoma kesken. Juttelin näitten tyyppien kanssa ja jossain vaiheessa Poika ilmaantuu samaan seuraan, kun se tunsi jonkun niistä puolitutuista. Jossain vaiheessa muutaman sanan sanoin sille ja sitten huomattaankin puhuvamme enempikin. Baari oli menossa kiinni ja se asui puolimatkassa mun kotimatkaa, niin lähdettiin samaan suuntaan ja menin sen luo juomaan oluen, kun oli jäänyt juttu kesken. Siinä sitten höpöteltiin ja valvottiin aamuseittemään. Ja ei siellä baarissa kun sen tapasin, niin en edes sillä silmällä sitä katsonut. Se oli pukeutunut tosi oudosti ja huomiota herättävästi ja ensireaktio oli, että toi on joku rokkikukko, ja ei mua sellaset pahemmin kiinnosta näinä päivinä. Mutta kun mentiin sen luo niin huomasin, ettei se ookkaan sellanen, ei edes millään lailla rokkikukko taikka naisten mies. Sillä vaan on aika outo tyyli ja en osaa kyllä edelleenkään sanoa onko se lintu vai kala, kun se vaihtaa tyyliä ja vaatteita ihan jatkuvasti. Ja se laittautuu ja näkee vaivaa pukeutumiseen paljon enemmän kuin minä, joka on aika pelottavaa, kun en ole tottunut sellaisiin miehiin. Ja kun en itse näe kauheasti vaivaa, niin on outoa kun lähtiessä saa odottaa, kun mies etsii yhteen sopivia vaatteita, asusteita ja laittaa tukkaa. Ihana
.

No, olin mä sen jo aamulla Facebookistakin katsonut... 
Tsemppiä treffeille! 
Onnea sinnekin! 

Kivoja treffejä Pascalille! Ja onnea Damnille ja Pojalle parisuhteeseen!
)
)
)

Jee Pascal 

Shay kirjoitti:
Mää tapaan huomenna kaukoihastuksen.![]()

Maija kirjoitti:Shay kirjoitti:Mää tapaan huomenna kaukoihastuksen.![]()
Luin, että kaukosäätimen.

En tiiä, mitä tästä tulee, kun on tuota välimatkaa, mutta me nähään taas joskus, kun keretään. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa