theia kirjoitti:Sigourney Weaver!
..en oo varma oikeinkirjoituksesta..

theia kirjoitti:Sigourney Weaver!
..en oo varma oikeinkirjoituksesta..

Laaksonen kirjoitti:42?
Onko toi muuten jonkun mielestä hyvä sarja? Itselleni ei toi nörttihuumori toimi yhtään...
Aranwe kirjoitti:Laaksonen kirjoitti:42?
Onko toi muuten jonkun mielestä hyvä sarja? Itselleni ei toi nörttihuumori toimi yhtään...
On! Jos nörttivitsit ei kolise, niin luultavasti ei kannata vaivautua edes katsomaan koko sarjaa.

Lyyra kirjoitti:Aranwe kirjoitti:Laaksonen kirjoitti:42?
On! Jos nörttivitsit ei kolise, niin luultavasti ei kannata vaivautua edes katsomaan koko sarjaa.
Itse pidän nörttihuumorista, mutta en voi sietää tätä sarjaa.
Yabba kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Aranwe kirjoitti:Laaksonen kirjoitti:42?
Itse pidän nörttihuumorista, mutta en voi sietää tätä sarjaa.
Itse pidän itseäni nörttinä, eikä tuo skeida uppoa, on jotenkin liian teennäistä, stereotyyppistä ja mukanörttiä.
Aranwe kirjoitti:Laaksonen kirjoitti:42?
Yabba kirjoitti:Itse pidän itseäni nörttinä, eikä tuo skeida uppoa, on jotenkin liian teennäistä, stereotyyppistä ja mukanörttiä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa