kaikessa. Tärkeämpää on vain ystävyys"
No mitä hittoa? Jos kerran ura on kaikki kaikessa, niin miten ystävyys
sitten on tärkeämpää?
Pakko päästä purnaamaan jostain, aamu on alkanut liian hyvin

Sippura kirjoitti:Pakko päästä purnaamaan jostain, aamu on alkanut liian hyvin

skray kirjoitti:Mä tykkään aika paljon niistä HK:n mainoksista, missä ne miehet kyselee toisiltaan, mistä tietää että ne on hölmöjä. Hassut. Varsinkin siitä lankkupihvimainoksesta pidän, se on aika hyvä. Sukkakysymykset ja kravatit sen sijaan alkavat jo kyllästyttää.

Maija kirjoitti: Mutta näin ne mielipiteet jakautuvat.

Kati kirjoitti:Mainokset mediassa, ei medioissa.
Media on jo monikkomuoto sanasta medium.
Kuolo kirjoitti:Nyt on otsikko korjattu. Tarjootko kaljan siitä hyvästä?
Leirum kirjoitti:Voinko odottaa ylläpidon korjaavan kirjoitusvihreeni?

Sippura kirjoitti:Se, joka on kehittänyt ne Nelosen ärsyttävät mainoskatkopuffit, ansaitsee
hitaan, kivuliaan kuoleman kuunnellen ja katsellen niitä s**tanan renkutuksia

puolikarkea kirjoitti:Sippura kirjoitti:Se, joka on kehittänyt ne Nelosen ärsyttävät mainoskatkopuffit, ansaitsee
Musiikit on hieman ärsyttävät, mutta muuten ne pätkät on ihanan hämäriä. Eniten huvittaa se, jossa ihmiset makaavat rannalla ja taivaasta ilmestynyt käsi grillipihteinen kääntelee ihmisiä kuin makkaroita.

Yabba kirjoitti:puolikarkea kirjoitti:Sippura kirjoitti:Se, joka on kehittänyt ne Nelosen ärsyttävät mainoskatkopuffit, ansaitsee
Musiikit on hieman ärsyttävät, mutta muuten ne pätkät on ihanan hämäriä. Eniten huvittaa se, jossa ihmiset makaavat rannalla ja taivaasta ilmestynyt käsi grillipihteinen kääntelee ihmisiä kuin makkaroita.
Kaikki kunnia pythoneille

Ei hitto jos tulisi niin keskittymiskyvytön olo niistä Deni kirjoitti:mulla on sitä sarjan käsisaippuaa tuolla. Se haisee ihan mieheltä.
Purple kirjoitti:Toinen mainos, josta pidän, on se Ritari Ässä -automainos, en muista merkkiä. Tuttu musiikki saa huomion kiinnittymään ja se jätkän liikehdintä on hyvää. Just sellaista noloa jammailua jota harrastaa, jos luulee ettei kukaan näe.

Galileo kirjoitti:Ja miten niin noloa jammailua? Mä antaisin vaikka umpilisäkkeeni, jos osaisin tanssia yhtä khuulisti.
Kelpais kyllä mullekkin yhtä khuuli tanssitaito
Mielenkiinnolla kyllä odotan sitä aikaa kun auton voi laittaa esmes ruuhkassa hoitamaan ajon itse, eli seuraamaan edessä ja takana kulkevaa liikennettä sensoreilla (joita nyt käytetään parkkeeraukseen) ja kulkemaan liikenteen mukana eteenpäin (tietenkin itse täytyy hoitaa edelleen liittymästä poistumiset ja mahd. kaistanvaihdot etc).Plei kirjoitti:Uusin tv-mainosärsytys on syntynyt Doven Fresh-sarjan mainospätkistä.
Kuva vaihtuu sekunnin välein saippuoidusta selästä pilkotun kurkun kautta
ties mihin zoomauksiin aiheuttaen hermostumista ja epileptistä oloa.
Levottoman tunnelman kruunaa vähintään yhtä hermostuttava ääniraita.
Hyi että.Ei hitto jos tulisi niin keskittymiskyvytön olo niistä
virkistävistä tuotteista, niin tekisi aika pian hulluksi itsensä tai vähintään
kanssaeläjät.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa