Kyllä se tuo Fragglit on, mitä muistelet.Yabba kirjoitti:No, ite muistelen ohjelmaa töllöstä kattoneeni ja ylen kanavilta, eli aikasintaan 90-luvun alussa tullu (kun ekasta 5-vuodesta en oikein mitään muista).
Toisaaltaan kun tuo on näemmä Muppet miehen luoma, niin muistelenkohan tuota kuitenkaan. Kun minusta se ohjelma mitä minä muistelen oli oikeasti viemärissä (ja ei, se ei ollut turtles), ei luolastossa ja siinä oli (muistikuvien mukaan) aika anarkistinen meininki. Hämärästi myös mielikuva että siinä olisi ollu jossain päin viemäriä joku apina tmv. joka vastaili puhelimiin ja "johti" muiden toimintaa (ja ei, ei ole myöskään Meet the Feebies, tosin jotain sen tyyppistä, mutta lapsille/nuorille suunnattu).
(Tai sitten monen monta lapsuusmuistoa sekoittuu joksikin aivan über mahtavaksi tv-sarjaksi minun mielessäni :p )
Tunkio vai mikä roskakasa nyt olikaan:

Täs on niitä doozereita (en muista suomenkielistä nimeä noille), jotka rakenteli siellä luolastossa:

Pitäis löytyä DVD:lläkin tuo sarja. IMDb SuomiWiki (tää vissiin siitä piirretystä versiosta) EnkkuWiki

Näkisiköhän sitä jostain... 

Mulle siellä näyttäis olevan ihan hirveästi kaikkea kiinnostavaa katsottavaa. Harmittaa vaan, kun ei saa tehtyä mitään "to do" -tyyppistä listaa niistä.

)