Mä ajattelin että tää on kovin Kibamainen, mut sit ajattelin että yks jouluhan Kiba mut jo lahjoi ja se Helsingin leima ja kaikkea. 

Oliko lahjani lähettäjä Suvi?
Kibaya kirjoitti:Ei kai sama voi lähettää, kenelle on itse lähettänyt
Ei tietenkään voi. 

Meinaisin, että ehkä Suvi tai Lyrde.
Suvia meinasin heittää jo alussa, joten mennään sillä arvauksella syteen tai saveen. 

Lyyra kirjoitti:Päivitän ja paljastan itseni. Ja mun paljastettua varmaan selviää Smithinkin mysteeri?

Mr. Smith kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Päivitän ja paljastan itseni. Ja mun paljastettua varmaan selviää Smithinkin mysteeri?
Ei ainakaan minulle, mutta siihen voi vaikuttaa ennen kukonlaulua nouseminen aamuvuoroon

Ihmisillä kuitenkin kaapit pursuilee tavaraa, jota ei tule käytettyä enää (tai ei ole koskaan käytetty). Dvd:t, cd:t, kirjat, kipot, kupit, korut, keijo krääsä...lista on lähes loputon.
Tällä hetkellä tässä kämpässä operoiminen on vähän työn takana.
Siis ajatus on hyvä, mutta sitten jos kohdeihminen onkin ihan erityyppinen, niin omista kaapeista ei vältis löydy mitään...theia kirjoitti:Jos voitaisiin sopia jotenkine että mieluiten kierrätetty/itse tehty lahja, mutta jos ei oikeasti vaan löydy mitään sopivaa ja/tai ei osaa, niin ei oo pakko? Mua alkoi heti ahdistaa ajatusSiis ajatus on hyvä, mutta sitten jos kohdeihminen onkin ihan erityyppinen, niin omista kaapeista ei vältis löydy mitään...

---
Kierrätetty lahja on tosiaan hyvä ajatus muuten, mutta välttämättä ei kaikissa tapauksissa onnistu, joten samaa mieltä että on parempi että se on suositus, ei vaatimus.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa