En ole ikinä käynyt salilla, en tiedä kuntolaitteista mitään ja muutenkin on liikunta hakusessa. Syksyn työ oli sellaista, että tein pitkää päivää paikoillani, lihakset katosivat, kaikki roikkuvat ja kilojakin kertyi. Aikoihin en ole aivan näin huonossa kunnossa ollut, joten apu oli oikeasti tarpeen, että tästä selvittäisiin. Vuosi sitten kehitin itselleni työn kautta vatsalihakset ja habaa ja niiden kadottua tuli kaipaus.
Että olihan se kivempaa kun oli jotan mitä näyttää. 
No soitin heti vuoden alussa parhaaksi katsomakseni kuntoklubiin jossa pyydettiin käymään juttelemassa ja tutustumassa. Siellä sitten mulle esiteltiin koko pulju, missä on mitäkin ja mitä tämä kuntoklubi tarjoaa. Olin jo ajatellut, että kyllä tässä PT:tä tarvitaan, enhän osaa tehdä siellä mitään enkä tiedä miten mun edes kannattaisi alkaa kehoa muokkaamaan.
Halusin apua myös sellaiseen asiaan, että tiedän kuinka motivaatio aina katoaa jossain vaiheessa ja kaikki menee plörinäksi. Tähän mulle piirrettiin motivaatio-taulukko, joka havainnoitsi parin kuukauden sykliä kyllästymisen ja innostumisen välillä. Tämä oli aika helpottavaa kuulla, että ihmisen pää vain menee näin enkä ole ainoa jolta motivaatio tuppaa katoamaan.
Niihin aikoihin vain tulee keksiä selviytymiskeinota, ehkä käydä vain kerran viikossa salilla kunhan vain ei lopeta kokonaan. Kun näin jatketaan aina yli uuden kuopan niin vuoden päästähän sitä voi olla vaikka missä!Sovittiin PT:n kanssa sitten tapaamisaika (ja hoidettiin raha-asiat pois alta
) ja lähdettiin kokoamaan mulle sopivaa pakettia. Ensimmäisellä kerralla lähinnä juteltiin ja karkoitettiin tilannetta ja käytiin muutama laite lävitse. Kävi selväksi, että yläselkäni on aivan jumissa ja korsetti on löysällä, minkä jo tiesinkin ja juuri tästä syystä alaselkäni onkin törkeän kipeä. Että työtä on tässä nyt sitten! Tutkailtiin ruokavalio mikä oli ok, proteineihin tulee ainoastaan kiinnittää huomiota. Painonpudotus suljettiin pois tavotteista, keskitytään vain tuohon keskikroppaan ja kunnon kohotukseen. Parin kuukauden päästä katsotaan tilanne taas uudelleen kun tavoitteisiin olla kuulemma jo päästy.
Näitä tapaamisia meillä on vielä 6 kertaa ja tarkoituksena on käydä salilla kaksi kertaa viikossa.Sali ja sen tyypit vaikuttivat tosi mukavilta. Ja onhan se kiva saada rahoille vastinetta ainakin mukavien ihmisten myötä.
Jatko näyttää miten Nugatin käy, toivottavasti työt eivät tule sotkemaan kuvioita.Haastan muitakin keijoja mukaan ohjattuun kunnon kohottamiseen.

Kun se valkuainen katoaa sinne puuroon kun sitä sekoittaa, ehkä koostumus on hivenen tiiviimpi kuin ilman valkuaista. 

Harmittaa kun alkoi niin hyvin.
Ehkä PT:n kanssa voisitte yhdessä miettiä hyviä vaihtoehtoja muuten niin rankalle jaksolle?
) Olin ajatellut pitää perjantaina salipäivän kun lähden töistä muutenkin aikaisemmin, mutta en nyt tiedä.
Ehkä perun edellisen päivän jumpan jos siltä tuntuu, mutta nyrkkeilemään on päästävä.