-----------------
Mua kiinnostaisi sokerivahaus.
Ja totta kai kun kaikki pitää tehdä itse, niin olen selaillut ympäri nettiä keräämässä erillaisia ohjeita sokerivahan tekoon. Ilmeisesti osa ihmisistä ei saa tätä ikinä onnistumaan ja pitävät sitä hankalana ja jotkut ovat aivan vannoutuneita sokerivahojen käyttäjiä. Olis kyllä kiva saada oikeasti pitkäaikaisesti sileät sääret. 
Onko teillä kokemusta tästä? Oletteko käyneet jossain sokeroinnissa vai oletteko itse keitelleet vahan? Ajattelin ottaa riskin ja kokeilla mössön tekoa itse pelkäämättä kuumaa polttavaa sokeria.

Tässä tylsistyneellä hetkellä ajattelin myös, että miltähän mun sääret näyttäisi täyskarvoitettuna, että antaisi vaan rehottaa ja kasvaa.
En kyllä tiedä milloin olisi sellainen hyvä ajanjakso moiselle kokeilulle. 
Yleensä höyläilen, mutta jo parin päivän päästä on sänki tullut takaisin. Bikinirajojen kanssa on aina ongelmana kutiavat näpyt ajelun ja sehivailun jälkeen, vaikka kuinka kuorin ja rasvaan.

Parranajamisesta en osaa sanoa mitään.

Ja sitten kutistiin ja kirveltiin. 
).
.
Kesällä ajelen säärikarvat suht usein, talvella annan niiden kasvaa. Jos on talvella jotkut juhlat, joissa pitää ohkaisia sukkahousuja, niin silloin sheivaan. Normioloissa ne säärikarvat ei kuitenkaan mihinkään näy paksujen sukkahousujen tai farkkujen alta, joten miksi vaivautua. Ei ole poikaystäväkään asiasta huomauttanut. 

Hetken kirpaisu kiskaistessa, mutta kyllä sen kesti.
Se vain sattui mutta ei montaa karvaa lähtenyt. Sitten keksin laittaa vauvapuuteria. Luulen, että kun kainalo hikoontuu niin helposti niin sorkeri ei kovetu kunnolla. Nyt lähti jo paremmin, mutta jouduin toistamaan toimenpiteen useaan kertaan. Muutama karva jäi, mutta en jaksanu kiusata itseäni enää.
Kokeilin myös bikinirajaan eikä se niin kamalalta tuntunut.
Ja tykkään että kainalot ovat siistit.
Viime kesänä leikin Veetien kanssa, mutta eihän sääret olleet loppujen lopuksi kovin pitkään siloiset. Luultavasti jatkan sokeroinnin parissa, täähän on melkein ilmaista ja jos tulos kestää pitkään niin kiva. 

Nyt löysin Veetin kuumavahalaitehässäkän, joka tyrkätään pistorasiaan ja siinä on rullat ja kaikki. Oli helppo käyttää. Karvatkin lähti tosi kivasti, mutta ainoa vika on siinä, ettei se vaha ole vesiliukoista, toisin kuin Bodyshopin. Bodyshopin vahan jäämät lähti suihkussa, Veet ei irtoa kuin hinkkaamalla puhdistuslapuilla niin että punoittaa.