Vastaus: "harkitse uraa it-alalla".
TUO EI OLE VASTAUS JONKA MINÄ HALUAN KUulla ja...

Meillä on taas niin kivaa halpamaihin ulkoistettujen asiantuntijoiden kanssa.
Ensinnäkin ne päättivät että he eivät enää välitä meidän tikettejä yhdelle porukalle, koska "niin ei lue sopimuksessa". Missä [ruma sana]:n sopimuksessa? Meidän [ruma sana]:n sopimuksessa lukee, että hoitavat, eli keikat vaan sinne.
Mutta ei...tästä on jo valitettu kerran aiemmin heidän pomolleen, meidän pomolle, meidän palvelupäällikölle mutta edelleenkin "emme toimita työpyyntöänne eteenpäin koska palvelusta ei ole sopimusta
"Lisäksi nuo [ruma sana]:n "asiantuntijat" ovat nyt laittaneet menemään jonkun päivityksen, koska me ei sitä todellakaan ole voitu tai edes kyetty laittaa menemään.
Se sotkee käyttäjien biorytmit ja koneet ja me saamme "ilahtuneita" soittoja. Kun sitten kysymme [edellämainittu ruma sana]:n edellämainituilta asiantuntijoilta että mikäs se tämä on, vastaus on "hahhahhahhah eihän ME tuollaista ole voitu laittaa, hahhahhahhahhaa, ja vaikka oltaisiinkin, niin onko se muka niin kauhea ja sitä paitsi ODOTTAKAA TÄSSÄ NIIN ME KÄYDÄÄN KAIKKI OSTAMASSA TUPAKKAA!"

Eli onnea mm. Nokialle ja heidän valitsemalleen tielle, jossa tärkeitä toimintoja pukataan Intiaan.

Ihan kivalta tuntuu nyt silleen, että on ollut vähän tylsää, mutta se homma on valitettavasti taas sitä samaa. Tuskastun varmaan jo ekana päivänä, mut jos se pari viikkoa menis...
Lähetin tiedustelupyynnön erääseen koulutuspaikkaan ja katsotaan kuinka käy.
Nyt olisi taas ihan erillainen ammatti luvassa, missä olisi myös jännyyttä. 

. Työ vaikutti ihan mukavalta ja samoin työkaverit. Eiköhän tuota jaksa pari kuukautta. Ja palkkakin oli parempi kuin luulin, olin laskenut että minulla on töitä seitsemän tuntia päivässä, mutta oikeasti minulla onkin kahdeksan. Osaan laskea tosi hyvin montako tuntia on seitsemästä kolmeen... Työmatka on vähän turhan pitkä, sillä joudun varaamaan siihen 40min(kävelen) ja se on ihan hurjan paljon näin aamu-unisen ihmisen aamusta. Mutta sinne ei mene suoraan bussia, joten pakko vaan joka aamu koittaa jaksaa nousta aikaisin.

Viikko takana ja oon ihan puhki. Oon yrittänyt sitkeesti käydä läpi mantraa että mulla on sentään vakituinen työ, palkka nousi vähän ja muualla tuskin saisin heti parempaa, rahaa, rahaa ja rahaa.... mutku se ei auta! Mä en osaa edes selittää mikä siinä on ongelma! Tarkalleen. Ahdistaa vain pirusti ja aamulla en meinaa jaksaa nousta ylös ja lähteä. Nyt joudun vielä sellaiselle mestalla missä on vähän ikävä tyyppi töissä, kaikki muut on olleet aina ihan kivoja.