t. 
Niistäkin on vaikea löytää sopivia, osa videoista on liiaksi sitä joogafilosofian tuputusta tai jotain parrakkaita miehiä jotka taipuvat mitä ihmeellisimpiin asentoihin. Viime keväänä löysin netti-tv-palvelusta jonkun joogaohjelmasarjan, mikä oli ihan kelvollinen, mutta siihenkin kyllästyi aikanaan. Silloinkin se joogailu oli epäsäännöllistä ja unohtui aikanaan. Nyt olen löytänyt Youtubesta Estherin.
Esther on ihan paras, helppotajuinen ja mutkaton. Nyt olen tehnyt ainakin jonkin aikaa jo aamujoogan ja usein iltaisinkin. Jospa saisi Estherin avulla jatkettuakin. 
Kibaya kirjoitti:Hei Joogat.
Siis siihen taipuvaiset.
En saa itsestäni niin paljoa irti että vetäisin googlen vinoon ja etsisin tiedon sieltä.
Mitä eroa on Joogalla ja Pilateksella?
Keskivartalolle pilates kyllä tekee gutaa vähemmälläkin ähkimisellä.

Olen käynyt (köykäisillä) Pilates-tunneilla ja harjoitellut kirjan kanssa kotona. Vaatii vaan lisää keskittymistä ja toistoa niin oikeasti rupeaa sujumaan. Kiinnostaisi kyllä käydä sellaisilla tunneilla, joissa kädestä pitäen ohjattaisiin hengitystä ja liikkeitä, mutta täällä korvessa ei sellaista mahdollisuutta valitettavasti ole. :/
Herään aina liian myöhään, että sitä viitsisi enää alkaa. Iltajoogaa olen sentään tehnyt paitsi silloin kun oli vieraita viikonloppuna.

Mr. Smith kirjoitti:Olen menossa huomenna ensimmäistä kertaa elämässäni Astanga-joogaan (taso: easy).
Onko se kovinkin vaativaa näin venymisen kannalta? Kys. nim. "Suomen notkein puuhevonen"
Ei oikein meinaan viitsisi tehdä itsestään pelleä tässäkin urheilulajissaa

Ikinä ennen en ole joogannut, joten täysin uusi juttu mulle.

Okei, olisi se varmaan tuskaisaa, jos aurinko paistaisi. Tuolla ei tuntunut sillä tavoin pahalta kuin joskus jos on hellettä.

Mr. Smith kirjoitti:Jooga taitaa olla minun juttuni![]()
En pidä hiihtämisestä, uimisesta tai kuntosalilla hikoilemisesta, mutta joogasta pidän.
Käyn Astanga easy-tunneilla aina keskiviikkoisin (paitsi tänään kun tuli varattua hieroja). Suosittelen kaikille jotka ovat enemmän kiinnostuneita fyyisen kunnon kohottamisesta kuin kolmannen silmänsä avaamisesta

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa