Lyyra kirjoitti:Ostin elämäni ensimmäisen ripsivärin.
Ai niin.

Jos laitan tuota ripsiini, miten sen saa pois?

Lyyra kirjoitti:Ostin elämäni ensimmäisen ripsivärin.

Lyyra kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Ostin elämäni ensimmäisen ripsivärin.
Ai niin.
Joku silmälääkäri suositteli mulle joskus silmämeikin poistamista Aqualan L:llä.Lyyra kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Ostin elämäni ensimmäisen ripsivärin.
Ai niin.
Meikkaan niin harvoin, etten jaksa ostaa joka tuotteelle omaa puhdistusainetta.marenkienkeli kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Ostin elämäni ensimmäisen ripsivärin.
Ai niin.
Silmämeikin poistoaineella ainakin. Mutta sitä sulla ei liene kotona, joten toinen vaihtoehto olisi perusvoide.Joku silmälääkäri suositteli mulle joskus silmämeikin poistamista Aqualan L:llä.
marenkienkeli kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Ostin elämäni ensimmäisen ripsivärin.
Ai niin.
Silmämeikin poistoaineella ainakin. Mutta sitä sulla ei liene kotona, joten toinen vaihtoehto olisi perusvoide.Joku silmälääkäri suositteli mulle joskus silmämeikin poistamista Aqualan L:llä.
Niin ja jos sulla on veden kestävä ripsari, Aqualan L ei välttämättä toimi riittävän hyvin.

Lyyra kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Ostin elämäni ensimmäisen ripsivärin.
Ai niin.
Niin ja jos sulla on veden kestävä ripsari, Aqualan L ei välttämättä toimi riittävän hyvin.
Ja mistäs mää tiedän, onko tuo vedenkestävä vai ei?
Maija kirjoitti:Lyyra kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Ostin elämäni ensimmäisen ripsivärin.
Ai niin.
Vedenkestävässä lukee yleensä, että waterproof. Voit toki kokeilla tökätä pienen määrän sitä iholle ja antaa kuivua. Jos se ei ala liueta pelkällä vedellä tai lähde perusvoiteilla, se on todennäköisesti vedenkestävää.
Kibaya kirjoitti:Siinä purtilossa lukee onko se waterproof vai ei![]()

Kibaya kirjoitti:Muutoin en ota kantaa, kun mä oon aina pessyt pelkällä vedellä ja tavallisella saippualla.
Sen jälkeen hankkinut ripsarin joka lähtee pelkällä lämpimällä vedellä :keijo.

Lyyra kirjoitti:Maija kirjoitti:Lyyra kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Ostin elämäni ensimmäisen ripsivärin.
Ai niin.
Vedenkestävässä lukee yleensä, että waterproof. Voit toki kokeilla tökätä pienen määrän sitä iholle ja antaa kuivua. Jos se ei ala liueta pelkällä vedellä tai lähde perusvoiteilla, se on todennäköisesti vedenkestävää.Kibaya kirjoitti:Siinä purtilossa lukee onko se waterproof vai ei![]()
Ei tuossa lue. Lukee vaan WONDER LASHES gain length mascara longer and voluminous lashes.
Ja sitten lukee valmistaja, valmistuttaja ja noin tuhat eri ainesosaa.
Ehkä kokeilen tuota Maijan neuvoa. Kiitos.

Lyyra kirjoitti:Mulla taas ei oikein sovi kookosöljy oikein muuhun kuin deodorantiksi. En siis viitsisi sitä tämän takia ostaa.. Mutta ehkä tää asia on mietintämyssyssä siihen päivään asti, kun keksin jonkun syyn kokeilla tuota.

lumikukka kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Mulla taas ei oikein sovi kookosöljy oikein muuhun kuin deodorantiksi. En siis viitsisi sitä tämän takia ostaa.. Mutta ehkä tää asia on mietintämyssyssä siihen päivään asti, kun keksin jonkun syyn kokeilla tuota.
Jos ei ole koskaan ennen ripsaria käyttänyt, niin kannattanee kokeilla ja harjoitella ihan "ilman syytä". Ettei sitten juuri ennen juhliin lähtemistä tarvitse alkaa paniikissa pestä naamaa.

Lyyra kirjoitti:Niin no siis en mää ajatellutkaan, että eka kertani olisi joku juhla. Mutta jotenkin tuntuisi typerältä meikata vaan kotihengailua varten.

puolikarkea kirjoitti:Välillä oli hermot tiukassa, kun nykymuoti on miusta ihan omituista retkua

Muutenkin, kun vartalon malli on sellainen, että harva on saman mallinen, istuvien housujen löytäminen on kyllä työn ja tuskan takana. 

Toisaalta jo se, että gradustressi on ohi, saattaa vaikuttaa asiaan, kun elimistö ei ole jatkuvassa stressitilassa. 
Jälkimmäinen tulos oli lopputulema perinteisen erotus-diagnostiikan lopputulos. En ottanut selvää ovatko nämä koot kenties rinnakkaiskokoja keskenään, mutta kieltämättä vähän outo yhdistelmä
Ensimmäinen oli erään liikkeen nettisivujen laskurin tulos.
Sitten oli niitä kaksostenpipojen näköisiä virityksiä, joita en uskaltanut edes ottaa käteeni. Myös mummomalli ilman kaaritukia tai toppauksia oli läsnä. En myöskään omin avuin nähnyt kaikkia kokolappuja, joten äitini kanssa kahden pähkäilimme hyllyvälikössä. Löysimme vahingossa koon, jonka arvelin olevan riittävä ja suuntasin koppiin. Samalla äiti kiikutti toiset, jotka oli löytänyt jostain alahyllyltä, lähinnä seinää
Nomutta jee.
).

toiset oli tosin hieman liian isot, vaikka kuinka niitä muka sovittelin ja muka-hyväksi havaitsin. Jos ne pesisi hieman liian lämpöisessä vedessä, kutistuisikohan ne? 
theia kirjoitti:Sen lisäksi ostin uusia mustia toppeja, koska edellisiin on alkanut tulla holekseja.

Osaatteko yhtään arvioida, paljonko kulutatte esim. vaatteisiin vuodessa? Mulla melkein tekisi mieli ottaa joku vastaava projekti, että näkisin, ostanko oikeesti vähän vai vaan leikisti vähän.
Lyyra kirjoitti:theia kirjoitti:Sen lisäksi ostin uusia mustia toppeja, koska edellisiin on alkanut tulla holekseja.
Eikö voi sanoa vaan, että reikiä?![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa