Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 03 Helmi 2013 19:22

theia kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:
theia kirjoitti:Sen lisäksi ostin uusia mustia toppeja, koska edellisiin on alkanut tulla holekseja.

Eikö voi sanoa vaan, että reikiä? :riips:

Miksi pitäisi sanoa vaan, että reikiä? :riips:

No koska reikä on suomea ja holeks on siansaksaa? :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 03 Helmi 2013 20:59

Lyyra kirjoitti:Luin juuri yhdestä blogista, jonka pitäjä oli pitänyt vuoden ajan kirjaa kaikista ostamistaan vaatteista. Kyseinen henkilö kuvitteli ostavansa vähän vaatteita, mutta vuoden saldo oli 1200 . :friikki: Osaatteko yhtään arvioida, paljonko kulutatte esim. vaatteisiin vuodessa?

Hmm. :raps: Mielenkiintoista

Heittelenpä hatusta lukuja siitä, miten paljon keskimäärin kulutan vaatteisiin. (Joka vuosi kun ei esim. takkia tule ostettua.) ja siitä, miten paljon kuvittelisin maksimissaan kuluttavani vaatteisiin. Toki esim. sinä vuonna, kun sitten joskus menen naimisiin, kulunee enemmän rahaa. :keijo:
rintsikat: 30 /vuosi, max. 50 /vuosi
alushousut: 15 /vuosi, max. 40 /vuosi
sukkahousut: 40 /vuosi, max. 50 /vuosi
hameet: 30 /vuosi, max. 50 /vuosi
housut: 40 /vuosi, max. 100 /vuosi
lyhythihaiset: 40 /vuosi, max. 50 /vuosi
pitkähihaiset aluspaidat: 30 /vuosi, max. 50 /vuosi
pitkähihaiset päällipaidat: 50 /vuosi, max. 80 /vuosi
takit: 40 /vuosi, max 100 /vuosi
kengät: 80 /vuosi, max 150 /vuosi
juhlavaatteet ja asusteet: 50 /vuosi, max 200 /vuosi
pipo: 5 /vuosi, max 25 /vuosi

yht. 450 /vuosi, max 945 /vuosi (tämä siis jos ostaisin kaikkea paljon...)

En mä kuluta kovinkaan vaatteisiin. En mä vaan kertakaikkiaan jaksa ostella vaatteita. :keijoei: Ja koska tunnen tyylini hyvin, samaa vaatetta voin käyttää useita vuosia. :tilt:

Lyyra kirjoitti:Mulla melkein tekisi mieli ottaa joku vastaava projekti, että näkisin, ostanko oikeesti vähän vai vaan leikisti vähän.

Hei, tänhän voisi tehdä vaikka tänä vuonna. Tosin onkohan mulla mun alennusostosten kuittia tallella. Tosin muistannen kyllä hinnat ulkoakin. Miten on, kirjataanko tänä vuonna kaikki vaateostokset ylös vaikka omaan ketjuunsa? :superhymy:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 03 Helmi 2013 21:10

marenkienkeli kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Mulla melkein tekisi mieli ottaa joku vastaava projekti, että näkisin, ostanko oikeesti vähän vai vaan leikisti vähän.

Hei, tänhän voisi tehdä vaikka tänä vuonna. Tosin onkohan mulla mun alennusostosten kuittia tallella. Tosin muistannen kyllä hinnat ulkoakin. Miten on, kirjataanko tänä vuonna kaikki vaateostokset ylös vaikka omaan ketjuunsa? :superhymy:

No vaikkapa. :tilt:
Mulla on excel kaikista menoistani, joten pystyn varmaan napsimaan sieltä ne harvat vaateostoksenikin.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 03 Helmi 2013 21:14

Lyyra kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:

Jee! :täpinä: Jännää. :tilt:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 03 Helmi 2013 21:20

marenkienkeli kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:

Jee! :täpinä: Jännää. :tilt:

Sää saat kyllä perustaa sen ketjun. :P
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja theia » Ma 04 Helmi 2013 10:04

Lyyra kirjoitti:No koska reikä on suomea ja holeks on siansaksaa? :keijo:

Aa okei, mä en tiennytkään että mun slangisanani holeksi on siansaksaa. Luulin ihan, että foorumilla saa kirjoittaa omalla slangilla/murteella, mutta tästä eteenpäin tiedän.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 04 Helmi 2013 10:33

theia kirjoitti:

Aa okei, mä en tiennytkään että mun slangisanani holeksi on siansaksaa. Luulin ihan, että foorumilla saa kirjoittaa omalla slangilla/murteella, mutta tästä eteenpäin tiedän.

:keijoei:
Onko forden säännöt jotenkin yhtäkkisesti muuttuneet?
Kyllä täällä saa kirjoittaa slangilla tai murteella tai melkeen millä vaan :hymyhali:
Siansaksaakin kirjoitetaan aika monessa ketjussa ihan aiheestakin johtuen :virne:

Mulla ei ole mitään naisellista juttua.
Rintiliivit on edelleen perseestä :epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 04 Helmi 2013 13:54

theia kirjoitti:

No anteeksi. :virne:
Kirjoita mitä haluat.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 05 Helmi 2013 22:16

Kuukautiset. :norsu: Kauhea kiukutus päällä ja silti on hyvä olla ja päivä oli kiva. Hieman ristiriitainen olo. :friikki:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja theia » To 14 Helmi 2013 13:26

Jee! :D Kävin Changessa, myyjätär mittasi mut, kiikutti liivejä koppiin, ostin kolmet. Ja liityin Changen kanta-asiakkaaksi :virne:

Oli ihanan helppoa, myyjä oli superavulias. Koko oli 70 I :friikki: Vaikka tokihan koot vaihtelee merkeittäin, mutta edellinen on ollut luokkaa 80 E - iiiihan väärän kokoset siis. Esim. aina ekan hakasen sijasta oon laittanut ne siihen vikaan hakaseen. Sain myös tietää että vasen rinta on isompi kun oikea :friikki: Kauppasi myyjä alkkaritkin matkaan, koska setit oli tarjouksessa (osta yksi, saat toisen kaupan päälle), säästin siis rahaa :D

Nyt on liivit hyvät päällä. Jee! :D
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 14 Helmi 2013 13:34

theia kirjoitti:Oli ihanan helppoa, myyjä oli superavulias. Koko oli 70 I :friikki:

:jami: :tissit: Joku meni mun edelle! :tissit: :jami:

Mun pitäis kyllä kans käydä Changessa. Tai edes jossain rintaliivikaupassa.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja lumikukka » To 14 Helmi 2013 13:46

Tissiliivit on murheenkryyni. Ikinä ei löydä hyviä. Changeen tai muihin kauppoihin en ole vielä uskaltautunut. Onko siellä myös pieniä kokoja?
lumikukka

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 14 Helmi 2013 13:50

lumikukka kirjoitti:Tissiliivit on murheenkryyni. Ikinä ei löydä hyviä. Changeen tai muihin kauppoihin en ole vielä uskaltautunut. Onko siellä myös pieniä kokoja?

On siellä, mutta mun lyhyen otannan perusteella tarvit isommat kuin luulitkaan: kaikki tulee Changesta ulos vähintään 3 kuppikokoa isompana. :virne:
Changessa on nyt kaiketi meneillään kampanja, jolla saa kaksi yhden hinnalla kaikista mustista, valkoisista ja ihonvärisistä.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja lumikukka » To 14 Helmi 2013 14:16

Lyyra kirjoitti:
lumikukka kirjoitti:Tissiliivit on murheenkryyni. Ikinä ei löydä hyviä. Changeen tai muihin kauppoihin en ole vielä uskaltautunut. Onko siellä myös pieniä kokoja?

On siellä, mutta mun lyhyen otannan perusteella tarvit isommat kuin luulitkaan: kaikki tulee Changesta ulos vähintään 3 kuppikokoa isompana. :virne:
Changessa on nyt kaiketi meneillään kampanja, jolla saa kaksi yhden hinnalla kaikista mustista, valkoisista ja ihonvärisistä.

Ovesta sisään B-kuppisena ja ulos E-kuppisena. I like that. :virne:
Vaikuttaa hyvältä tarjoukselta. Täytyypä mennä piipahtamaan Changeen. Kiitos vinkistä Lyyra! :)
lumikukka

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 14 Helmi 2013 14:21

lumikukka kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:

Ovesta sisään B-kuppisena ja ulos E-kuppisena. I like that. :virne:
Vaikuttaa hyvältä tarjoukselta. Täytyypä mennä piipahtamaan Changeen. Kiitos vinkistä Lyyra! :)

Eipä kestä. Valmistaudu järkytykseen. :P
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja theia » To 14 Helmi 2013 14:30

Ja suosittelen kävelemään suoraan myyjän luo ja pyytää mittaamaan koon, niin tulee varmemmin oikeanlaiset :tilt:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja theia » To 14 Helmi 2013 14:59

Lyyra kirjoitti::jami: Joku meni mun edelle! :jami:

Miten mä missasin tän? :virne: Lyyra
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 14 Helmi 2013 15:39

theia kirjoitti:
Lyyra kirjoitti::jami: Joku meni mun edelle! :jami:

Miten mä missasin tän? :virne: Lyyra

Et vain nähnyt niiden megameijeriesi takaa. :tissit:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Pe 15 Helmi 2013 22:00

Mitkähän megameijerit mulla sitten on, jos nyt jo omasta mielestäni kiikun siellä isompien kokojen isoimmassa päässä.. koot loppuu kesken jos Changeen meen. :friikki: :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja kmaria » Ma 18 Helmi 2013 17:52

Hyvä, että tuli luettua täältä kokoasiaa, kun olen itsekin suunnitellut meneväni tutustumaan Changen tarjontaan. Ei tule niin suurta järkytystä. :virne: Changen rintaliivioppassa on kyllä mielenkiintoinen jaottelu: kuppikoot A-D ovat pieniä, DD-F keskikokoisia ja G-K suuria. No, FAQ-osiossa on toki mainittu, että liivien mitoitus poikkeaa hieman (...) kilpailijoiden mitoituksesta.
kmaria

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 18 Helmi 2013 22:38

kmaria kirjoitti:Hyvä, että tuli luettua täältä kokoasiaa, kun olen itsekin suunnitellut meneväni tutustumaan Changen tarjontaan. Ei tule niin suurta järkytystä. :virne: Changen rintaliivioppassa on kyllä mielenkiintoinen jaottelu: kuppikoot A-D ovat pieniä, DD-F keskikokoisia ja G-K suuria. No, FAQ-osiossa on toki mainittu, että liivien mitoitus poikkeaa hieman (...) kilpailijoiden mitoituksesta.

Mulle tulis ton mukaan 65E tai 65F. :rotflmao: Käytän 70C tai 65D... :jaaha: Ehkä pitää seuraavan kerran Changessa käydessä pyytää myyjää mittomaan ja kopeloimaan. :virne:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 20 Helmi 2013 19:13

Lähitulevaisuudessa olisi pari väitöstilaisuutta, joita olen menossa kuuntelemaan. Päänvaivaa tuottaa kuitenkin vaatteiden valinta. Siisti asu riittää, mutta mitkä vaatteet olisivat riittävän siistit, mutta toisaalta sellaiset, että ne päällä olisi kiva työskennellä labrassakin? :riips: Kun en taida jaksaa vaihtovaatteitakaan raahata mukana...
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ke 20 Helmi 2013 21:13

Minun ehdotus olisi mustat suorat housut ja joku siisti paita + mahdollisesti jakku. Olisko riittävän mukavat sinne labraan?
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 20 Helmi 2013 23:05

Ei ole mustia suoria housuja. Yksi jakku kyllä löytyy. Pitää vielä miettiä. Ehkä laitan jonkin hameen tai jotain.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja L-S » To 21 Helmi 2013 00:13

Hame, siisti pusero ja joku tyylikäs huivi kaulaan olisivat ehkä mun valinta tossa tilanteessa.

Mun puvustossa huiveista on tullut vakiovaruste, koska palelen herkästi. :keijo: Pitäisi vaan jaksaa panostaa huivin valintaan kun niitä kaapista löytyisi eikä päätyä siihen, että joka toinen päivä pitää vaan ulkohuivia sisälläkin kaulassa...
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa