L-S kirjoitti:Mun vakijumppapaikka on työpaikan lähellä, mutta kuitenkin sellaisessa paikassa, että sieltä kävelee kotiin sitten 35-40 minuuttia. Se tuntuu ihan liialliselta siinä vaiheessa, kun on vetänyt rankan jumpan ja kello on yli seitsemän tai jotain ja väsyttää ja on nälkä.

Salityypit vaikuttivat tosi kivoilta paitsi kerran hätkähdin kun treenari kysyi, että saako mua rääkätä.
Vastasin etten tiedä vielä. 

Ja minähän muuten otan huomenna itseäni niskasta kiinni ja käyn silloinkin kävelyllä.
Se on jonkinlainen uusi trendilaji, jossa yhdistellään joogaa ja tanssia. Ainakaan tuo tunti ei ollut mitenkään erityisen monimutkainen eikä välttämättä edes monipuolinen, joku lihaskunto-osuuskin siinä oli olevinaan, mutta se koski lähinnä vatsalihaksia hetken ajan. Mutta yksinkertaisuudesta viis, jälkikäteen oli tavattoman rentoutunut ja rauhallinen olo, enkä juuri muuta tällä hetkellä kaipaakaan. Ja musiikkinakin oli Janelle Monáeta ja Florence + the Machinea.

Jossain muussakin kohtaa meinasi tulla itku, mutta en muista, missä. Vähän oli hapuilua ilmassa, kun en muistanut kaikkia asanoita ja niihin siirtymisiä. Välillä jopa yllätyin taipuisuudestani. Olen kuvitellut olevani aivan pökkelö näin pitkän tauon jälkeen. Varmaan tämä huomenna kostautuu kuitenkin. 

L-S kirjoitti:Miksi jooga ei ole urheilua? Tai mitä se sitten on?
L-S kirjoitti:Siinä tapauksessa ehkä ketjun otsikkokin on väärä, kun suurin osa "urheilevista fordelaisista" harrastaa yksilöliikuntaa, kuten kuntosaleja sun muita, joissa ei sinänsä kilpailla.![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa