theia kirjoitti:Mutta joo, mä tykkään kävellä ne rappuset, varsinkin työmatkoillani. Kuntoilua. Ei niinkään sitä kiirettä.
Sama
Valitsen myös usein normirappuset, jos sellaiset on saatavilla. theia kirjoitti:Miten jos kaikki 50 muuta edellä olevaa asettuu oikealle ja ne toiset 50 kävelee siinä vasemmalla, miten siitä voi saada sellaisen kuvan, että on ok seisoa siellä vasemmalla puolella..?
Seisoisivat edes siellä vasemmalla puolella, niin pääsisi ohittamaan oikealta. Mutta ei, pitää patsastella keskellä ja mahdollisesti vielä levittää kaikki laukut ja kassit ja nyssäkät molemmille puolille. Argh.

Mää haluan radiolta hyvää musiikkia ja huonoa läppää. YleX Aamu sitä ainakin tarjoaa ja Iltapäivä, kuten ennenkin, vaikka läpät ei ole Juuuson tai Jennyn tasoa. [/OT]
. Ärsyttää lähes kaikki asiat. Enkä tiedä miksi, mutta olen eilisestä asti ollut räjähdysherkkä. Ei ole tapana äksyillä ja mököttää, mutta Poika on pyörinyt täällä nurkissa monta päivää ja sen seura on kivaa, mutta nyt sekin ärsyttää ja tiuskin ja käyttäydyn huonosti. Nytkin ärsyynnyin, kun se oli baariin lähdössä ja teki lähtöä monta tuntia. Hyvä etten heittänyt sitä pihalle, kun se lähteminen ei edistynyt. Olen koko ajan tosi väsynyt ja kiireinen, eikä aika riitä mihinkään. Haluaisin nähdä kavereita, mutta sitten olisi kiva jos edes hetken päivässä saisi olla omissa oloissaan. Ärsyttää, kun kämppä on kauheessa kunnossa, enkä kerkee siivota. Kimpoilen täällä kämpillä pitkin seiniä ja tekisi mieli raivata just nyt koko kämppä siistiksi, mutta pakko mennä nukkumaan, että jaksaa töihin. ärrinmurrin. 

Mutta mun mielestä se kääre oli paljon parempi ku ennen. Helpompi kuoria.