Katsotaan ensi viikolla alanko käyttää pukua kännykän kanssa

Lyyra kirjoitti:Kuulin eilen Media Hint -nimisestä Firefox-/Chrome-laajennuksesta, jolla pääsee käsiksi esim. Netflixin jenkkisisältöihin.
) sillä nyt sit kusahti kannettava. Kyllähän se oireili jo pitkään ja tiesin tämän päivän koittavan, mutta ajattelin että meillä olisi ollut yhteisiä hetkiä vielä Suomeen asti. Ainoa positiivinen puoli tässä on se, että taidan ostaa seuraavaksi pinkin koneen
Outolintu kirjoitti: Ainoa positiivinen puoli tässä on se, että taidan ostaa seuraavaksi pinkin koneen
Outolintu kirjoitti:Ainoa positiivinen puoli tässä on se, että taidan ostaa seuraavaksi pinkin koneen
Onko keijotäpinän katoaminen mun tabletin vika vai joku yhteinen ongelma?
Outolintu kirjoitti:Outolintu kirjoitti:Ainoa positiivinen puoli tässä on se, että taidan ostaa seuraavaksi pinkin koneen
Tässä oli keijotäpinä kun lähetin viestin, mutta se on kadonnut. Nyt se katosi taas...Onko keijotäpinän katoaminen mun tabletin vika vai joku yhteinen ongelma?

marenkienkeli kirjoitti:Outolintu kirjoitti:Outolintu kirjoitti:Ainoa positiivinen puoli tässä on se, että taidan ostaa seuraavaksi pinkin koneen
Tässä oli keijotäpinä kun lähetin viestin, mutta se on kadonnut. Nyt se katosi taas...Onko keijotäpinän katoaminen mun tabletin vika vai joku yhteinen ongelma?
Yleinen ongelma. Esikatselu kadottaa viimeisimpänä lisätyt hymiöt. Ainakin osa keijojutuista ovat sellaisia.
tässä on hynis
(Onneksi Atlantti on lähellä
) Jouduin googlettamaan, miten sammuttaa tietokone! On sekin osattu piilottaa 
Lisäksi tämä tökkii ja on kyllä hidas kuin mikä. Tai siis oletin, että tuon vanhan koneen jälkeen kaikki uudet koneet tuntuu salamannopeilta. Haha... 
(kun en ikinä muista mitä megaagigaa se on) Pitäisikö sitä olla enempi? Ei löytynyt pinkkiä konetta isommalla muistilla 

Ja yritän keksiä, miten tuo vanha rutkula hävitetään.
Täältähän saa avun kaikkiin ongelmiin 
), mutta tuo vanha voisi olla kiva saada hereille esim. siksi aikaa että saan kovalevyltä kaikki tiedot pyyhittyä. Että on sitten tietoturvallista heivata se Atlanttiin
Ei sentään, hyvin palvelleelle rakkaalle pitää järjestää vähän kunniallisempi lähtö esim. hyötykäytön merkeissä.Outolintu kirjoitti:Painoin deleteä, eikä mitään tapahtunut. Painoin pari kertaa uudestaan ja kone sanoi "PIP", mikä on uutta, mutta edelleenkään ei tule kuvaa. Taustavalo kyllä, mutta ei muuta. Jos näytönohjain hajoaa, niin oireileeko se näin? Kun kone tosiaan kerran kertoi, mikä sillä oli hätänä ja sanoi, että näytönohjain lakkasi toimimasta, mutta palautui.
Mulla tosiaan on jo uusi kone (jonka kanssa en tule toimeen, mutta se on niin söpö, että mulla on ylimääräistä kärsivällisyyttä), mutta tuo vanha voisi olla kiva saada hereille esim. siksi aikaa että saan kovalevyltä kaikki tiedot pyyhittyä. Että on sitten tietoturvallista heivata se Atlanttiin
Ei sentään, hyvin palvelleelle rakkaalle pitää järjestää vähän kunniallisempi lähtö esim. hyötykäytön merkeissä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa