)

Pascal Lemoix kirjoitti:Aiemmin tässä ketjussa on keskusteltu naistenpäivästä. No nyt oli Minna Canthin päivä, joka samalla oli tasa-arvon päivä.

Miten niin taas?

Kibaya kirjoitti:Mikä vika runoudessa?
marenkienkeli kirjoitti:Sille on enämmän päiviä kuin kuvataiteelle.

Kibaya kirjoitti:Niin, runoudelle on yksi päivä, kun kuvataiteelle ei yhtään![]()
Kuvataiteilijat ystävineen eivät ole olleet tarpeeksi aktiivisia oman päivänsä eteen![]()
Kai siihenkin joku protokolla on miten sen päivän saisi omalle asialleen. Ehkä sitä pitää anoa jostain kalenterivirastosta?
IMO runoilijoiden/kirjailijoiden päivät eivät ole runouden tai kirjallisuuden päiviä.

. On se kiva, vaikka välillä mulla onkin epätoivon hetkiä sen ihmisen suhteen.
.
Mutta h***etti sentään, silti käveltiin noin parin kilometrin lenkki.
Mulla jatkuvasti puristava tunne rinnassa. Asiaa ei yhtään auttanut tuo pikku pirulainen, joka läähätti takana ja muistutti siten olemassaolostaan. V***u! En suostu enää ikinä tuollaiselle lenkille!
(Ja tämän kyllä kerroin Miehekkeelle itkien lenkin jälkeen.)
marengille. Ei se ole yhtään kiva, jos kurkkua kuristaa.
Lyyra kirjoitti:Eikö tästä kannattaisi muistaa ahdistuksen sijaan mieluummin se, että koiran kanssa pystyttiin tekemään 2 km lenkki ilman, että se olisi tehnyt sulle mitään pahaa?
Mutta eipä se ole kovin helppoa, kun kyse on primitiivesestä pelosta. Ei siinä järkiajattelu auta. Ja mistä mä voin tietää, jos koiran päässä seuraavalla reissulla napsahtaa. 

Kyllä minä sen verran pienen pientä pelkoa kestän...
Käytännössä koko kämppä on selkäni takana. Ilmankos sohvalla on kivempi olla - kukaan ei voi tulla selän taakse.
(En olisi tätä ihan heti tajunnut ilman Kiban edellistä viestiä. Kiitos Kiba!
)
lle. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa