Tuli yhtäkkiä mieleen, että näin eilen kaupassa uutuussiiderin: omenan ja mustaherukan makuinen päärynäsiideri. Että mitä?
En ostanut. Muutenkin olen vähentänyt siiderien juontia, juon enemmän punaviiniä.

lta. 
Kibaya kirjoitti:
Onko viini mieto alkoholijuoma?
Olen juonut viimeaikoina aika paljon molempia

Mä oon juonut viime aikoina karpalonkeroa.
Viinilasista. 
Suvi kirjoitti:Kibaya kirjoitti:
Onko viini mieto alkoholijuoma?
Olen juonut viimeaikoina aika paljon molempia
Meillähän on oma viiniketjukin.
Karpalonkero on hyvää. Oon juonu sitä ehkä liikaakin viime aikoina. Toinen hyvä on limelonkero.Suvi kirjoitti:Mä oon juonut viime aikoina karpalonkeroa.
Kivan raikas ja kesäinen juoma, molempien suurten valmistajien lonkeroiset ovat oikein hyvän makuisia. Näitä tulee terassilla tilattua jokunen tänä kesänä.
Ei pidä paikkaansa.Suvi kirjoitti:Black Dragon on parasta siideriä ikinä.
Enempää en paljasta...Jorssi kirjoitti:Ei pidä paikkaansa.Suvi kirjoitti:Black Dragon on parasta siideriä ikinä.Enempää en paljasta...

Jorssi kirjoitti:Ei pidä paikkaansa.Suvi kirjoitti:Black Dragon on parasta siideriä ikinä.Enempää en paljasta...

Kibaya kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Ei pidä paikkaansa.Suvi kirjoitti:Black Dragon on parasta siideriä ikinä.Enempää en paljasta...
Sarjassamme todella hyödylliset viestit

Ei seuraa, mutta huomenna aion nauttia kyseistä siideriä kaksi putelia. Mut on tunnettu hyödyllisistä viesteistä jo vuodesta 2005.Suvi kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Ei pidä paikkaansa.Suvi kirjoitti:Black Dragon on parasta siideriä ikinä.Enempää en paljasta...
Sarjassamme todella hyödylliset viestit
Pääasia, että on viestejä.![]()
Mistä me tiedämme, seuraako tuohon sitten joskus jatkoa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa