puolikarkea kirjoitti: Oli keijomiitin aika. -- -- Istuttiin alas ja kaikki oli ihan hiljaa! Minua meinasi ahdistaa se odottava ja hieman painostava hiljaisuus ja otin kiitollisena vastaan minulle tarjotun vodkapaukun.

Lyyra kirjoitti:puolikarkea kirjoitti: Oli keijomiitin aika. -- -- Istuttiin alas ja kaikki oli ihan hiljaa! Minua meinasi ahdistaa se odottava ja hieman painostava hiljaisuus ja otin kiitollisena vastaan minulle tarjotun vodkapaukun.
Kuulostaa ihan realistiselta miittiraportilta.

marenkienkeli kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Kuulostaa ihan realistiselta miittiraportilta.
Musta se ei taas kuulosta kovinkaan realistiselta.

Kuolo kirjoitti:No niin sitä voi luulla, mutta se on jännää miten hetken kuluttua houmaa tuntevansa ne tyypit jo valmiiksi, eikä tarvii jännittää mitään

Kyllähän siinä vähän alkuun jännitettiin mut ei sitä niin kovin kauaa kestäny 
n kanssa jossain tapahtumassa. Sielä oli erilaisia artisteja esiintymässä. Kai se oli laiva? En ole ihan varma. Antti Tuisku oli esiintymässä. Aiemmin oli esiintynyt Paula Koivuniemi, Merja Larivaara ja Frederik
).
n luokse ja katsoimme keikan loppuun.
lle varattuna! 
(Muuten se ei muistuttanut oikein mitään.
) Taas oli kesä ja aurinko oli juuri nousemassa, mutta huomasimme, että bileet vain jatkuivat. (Ilmeisesti ne ulottuivat koko kaupunkiin.) Tuntui, että kyseessä olivat isommat bileet kuin silloin, kun Suomi viimeksi voitti lätkän maailmanmestaruuden.
Olin kai lähellä kaverini kotia tai siskoni entistä asuntoa, ja mukamas osasin siitä kävellä kotiin, koska siitä ei ollut unessa enää kovinkaan pitkä matka.
(Uneen sekoittui jotenkin vielä edellisen päivän keikka, ehkä se oli ne hipit tai jotain.
)
, nuo maailmanlopun bileet eivät ehkä kuitenkaan.
Lisäksi hän oli blondi, eikä enää näyttänyt yhtään itseltään, mutta silti tunnistin hänet Kaija Kooksi. 

) Hän alkoi laulaa meille "Pot-pot-pot-pot-potkut sain...
"
), ja kysyi minulta, onko paikka vapaana. Vastasin hermostuksissani jotain tosi typerää, jotain tyyliin: "Onhan niitä paikkoja hampaissakin, heheh : "
Tuosta huolimatta juttelimme Taunon kanssa tovin. Jossain vaiheessa hän alkoi kertoa minulle Suomi-Filmi Oy:n konkurssista. Vastasin hänelle siihen: "Niin, sinähän kuolet kohta
"

) lomalla. Veikkaan, että olin Madeiralla, koska olin jossain tosi korkealla, ja hotellini sijaitsi alempana. Oli aurinkoista ja kesäistä, ja halusin päästä pois sieltä ylhäältä hotelliini. Alhaalle meni jonkilainen tie ja kysyin joltain paikalliselta, että miten sinne pääsee bussilla. Hän sanoi: "Busseja ei enää käytetä, mutta tämä vastaa aika hyvin niitä", ja antoi minulle pulkan käteen.
Lähdin laskemaan sillä pulkalla (keskellä kesää!), ja pääsin tosi nopeasti hotelliini. 
(oikeasti se vauva on kohta jo vuoden...)
En sitten päässyt myöskään Shayn kanssa baarittelemaan. 

Menin seuraavaksi sinne, minne olin jättänyt reppuni, ja reppu oli vielä siellä!
(Luulisi, että oikeassa elämässä joku olisi pöllinyt sen tai vienyt sen edes jonnekin. ) No, tapasin vielä siellä mm. isäni, veljeni ja avokälyn. Jännintä oli kuitenkin, että siskoni oli siellä tulevan miehensä kanssa. (Tähän liittyy se, että sisko on oikeastikin stressaantumiseen asti yrittänyt saada miestä toiselta mantereelta tänne, mutta ei ole tuntunut millään onnistuvan.) Juttelin miehen kanssa, ja hän sanoi: "Päätin vain tulla piipahtamaan täällä."
Sekin oli jotenkin kivaa. Siskolla oli myös mukana joku hänen "eksänsä", vaalea saksalainen(!?) Martin. En tiedä, miten hän tän tähän liittyi. Vaalea Martin saattoi tulla ehkä Melodifestivalenista (
), mutta miksi saksalainen, sitä en tiedä. 
mutta havahduin siihen, että en löytänyt laukkua enää mistään. Lopulta ajattelin: "Tämähän on vain unta. Turhaan mä sitä laukkua etsin.
" Sitten heräsin. 
Tapasin siellä Benedict Cumberbatchin (
), joka ei kyllä näyttänyt yhtään itseltään. Kävelin hänen ohitseen ihan
na. (En tiedä, miksi.
) Lopulta uni päättyi siihen, että hän leijui taivaalla ilmapallona ja "ammuin" häntä kohti saippukuplia. 
Istuin sohvalla ehkä Kiban tai sitten ihan jonkun random-tyypin kanssa. Välissämme oli kuitenkin ihailemamme näyttelijä. Ei ollut BC, mutta olisi hyvin voinut olla.
Mutta näyttelijä muistutti kuitenkin enemmänkin Kaunareiden Liamia. Meillä oli kuitenkin tosi jännää ja olimme ihan
, kun juttelimme tämän näyttelijän kanssa, ja ihan selkeästi myös flirttailimme. Vähän teinityttömäistä. Lopulta kun minulta tippui jotain silmästä, tämä näyttelijä pyyhki sen pois ja samalla kosketti poskeani.
Tosi jännää hei! 

. Kuten kunnon unessa kuuluukin
Tämän jälkeen hän vilkutti ja mä heräsin 
Tuli paljon keijoja viisuja, joista en valitettavasti muista yksityiskohtia. Suvi ja Kiba lähtivät kesken kaiken ostamaan karkkia tai jotain ja jäimme Kvatin kanssa katsomaan viisuja. 
Olimme kerhotilassa noin kymmenen keijon kanssa, kun sain kuulla, että kerhotilasta joudutaan luopumaan, koska sen omistaja aikoo myydä sen. Tämän seurauksena itkinkin sitten Kiban olkapäätä vasten suunnilleen puolet unesta. 
Loppu-uni menikin siihen, että kyseinen henkilö nuhteli minua. 
n kanssa liikkuminen aiheuttaa sen, että unimaailma villiintyy
osa ei. Ilma oli vähän erilainen kuin maassa ja yhteys maahan toimi kuin VR. Sitä arvosteltiin alku-unesta aika kovallakin kädellä.
halusi kovasti paeta systeemiä ja erottua porukasta. Maa oli ulkona loskassa, joten pakeneminen olisi helppoa eikä jäljesystä päästäisi järjestämään kunnolla. Hän kertoi suuntia mihin oli menossa, muttei mitään tarkkaa. Tämä paennut yksilö oli ihan varma siitä, että eräs uusi ryhmä jäsen olisi vakooja ja tulisi olemaan älyttömän vihainen. Tämä tyyppi oli semmoinen siniseltä planeetalta kotoisin oleva nainen. Hänellä oli pitkät suipot sormet ja vähän pelottava ulkonäkö.
pakeni loskaan ja metsään. Jälkiä seurattiin hetki, mutta sitten lopetettiin. Koska yhteys maahan kulki vain sen paikan kautta missä me oltiin, niin ei siitä pitänyt olla mitään vaaraa ja puhuttiin että se olisi kuollut.
oli paennut. Hymyili ja virnuili ja lähetti siinä siltä seisomalta tiedot kotiplaneetalleen. Paljasti siis olevansa vakooja, eikä tajunnut että mä tajusin sen.

-olo, että pitäisikö kysyä onko kaikki kunnossa. Ensimmäinen ajatus vähän ennen heräämistä tai heräämisen jälkeen oli, että pitäisi tarkistaa, onko hän päivittänyt Facebookkiin mitään vähään aikaan.

n kanssa Nugaan torppaa muistuttavassa paikassa, mutta olimme silti ilmeisesti Tukholmassa. "Heräsin" ja halusin vain päästä pesemään naamani kylmällä vedellä, että saan silmäni auki. Nugaan kylppäri oli tässä unessa invavessa (olen ehkä viettänyt "liikaa" aikaa Kiban seurassa
) ja siinä kohtaa, jossa on oikeasti eteinen ja ulko-ovi, alkoi käytävä jossa oli noin seitsemän huonetta, joista ainakin kolme oli vessoja. Kunnon ihmisenä en mennyt siihen invavessaan, vaan jatkoin matkaani käytävään. Siinä silmät yhä puoliunessa minun piti "arvata", minkä oven takana olisi vessa. Olin erään oven kohdalla, kun joku huusi: "Älä mene sinne. Siellä on pikku-Eric!"

.
Tottakai me haluttiin! Ja Koo lupasi järjestää.

Kohtasin siellä vuorella Minotauroksen, jolla oli Pegasoksen siivet. Minotauros oli kovin pelottavan oloinen. Lisäksi se sanoi minulle vihaisella äänellä "latinaksi" jotain, josta en ymmärtänyt mitään. 
wrong place.
), kun eräs vanhempi tuli pyytämään yhtä työjuttua. Mistä nousi sitten haloo. Hänen perässään käveli työkavereita ja työtahoja ja tilanne oli puolittainen kaaos. Muistelin sääntöjä vuodelta -02, mutta en voinut olla varma asioista, koska olin ollut niin kauan poissa. Vanhempi ymmärsi mitä yritin sanoa, mutta silti vähän jankkaustilanne. Sitten työkaverit ja yhteistyötahot halusivat puhua asiasta suljetun oven takana. Sanoin että se tila on siihen väärä ja meidän pitäisi mennä kansliaan, mutta ei se mitään auttanut. Oven takana oli vihaisia vanhempia, kun eivät pääseet sisään. Puhuimme asian selväksi ja teimme päätöksiä. Työkaverit poistuivat ja mun taksikuski tuli hakemaan mua! Olin siis päässyt töistä, mutta olin edelleen siinä paikoillani. Sanoin tulevani nopeasti ja laittavani kamat äkkiä kasaan.
). Vehviläisen kanssa juteltiin siinä samalla ja hän kertoi olevansa menossa duuniin päivystykseen. Että tekevät sieltä jotain lähetystä ja päätti samalla tulla moikkaamaan

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa