Tää on kaiketi myös joku hengitys-/astma-/allergiatietoisuusviikko. Hyvää sellaistakin kaikille
lle.
lle.
Ja vaikka päätellä Miehekkeelle aikoja sitten tehdyt kynsikkäät. 
Kaikki tiivistyi oikeastaan siihen, kun olin viettänyt hirveän kivan viikonlopun toisessa kaupungissa ja palattuani tänne viikon aluksi paikallisbussissa eräs rouva murisi mulle näyttäen hampaansa. 
marenkienkeli kirjoitti:Voisi yrittää vaikka kyseisen viikon kunniaksi neuloa itselle kevätpipon.Ja vaikka päätellä Miehekkeelle aikoja sitten tehdyt kynsikkäät.
Muoks. Siis sen taidon ja käsityön viikon kunniaksi...
) Olen tyytyväinen tähän viikkoon.
Vastapainoksi on tullut pelattua pari Canastaa. Hyvä sunnuntai. Kerrankin.Lex kirjoitti:
Katsellaan, katsellaan.

Lex kirjoitti:Eilen yhdessä anniskeluravintelissa joku tyyppi, jolla oli joku outo nimi, sanoi mulle tuopin takaa että mun pitäisi kirjoitella tänne.
Joten..
Toivottavasti viihdyt.Emilia kirjoitti:Lex kirjoitti:Eilen yhdessä anniskeluravintelissa joku tyyppi, jolla oli joku outo nimi, sanoi mulle tuopin takaa että mun pitäisi kirjoitella tänne.
Joten..Toivottavasti viihdyt.

Pascal Lemoix kirjoitti:Aa, Lex!![]()
(Ei mennyt kovin kauaa tajuta.)

Lex kirjoitti:Eilen yhdessä anniskeluravintelissa joku tyyppi, jolla oli joku outo nimi, sanoi mulle tuopin takaa että mun pitäisi kirjoitella tänne.
Joten..

)

Pascal Lemoix kirjoitti:Aa, Lex!![]()
(Ei mennyt kovin kauaa tajuta.)

outsider kirjoitti:Mutta sitten muistin että minullekin sanoi jossain anniskeluravintelissa vastaavaa joku tyyppi jolla oli myöskin omituinen nimi. Ei voi olla enää sattumaa.

Lex kirjoitti:Ranskalainen nimi ja viikset?

theia kirjoitti:Fordaan lentokoneessa, nyt kuulemma Maarianhaminan päällä

Muuttaminen on kyllä tympeää.
Tämä helpotti oloa sen verran, että raaskin mennä kauppaan ennen kotiin menoa.
Pascal Lemoix kirjoitti:Mulla käväisi yksi ilta mielessä, että jos olisinkin jättänyt kännykän kotikotiin vahingossa.
Jotenkin se vie keskittymiskykyäni sosiaalisissa tilanteissa. Paljon pahempi on tietysti joku baarissa päällä oleva televisio, joka saa aivoni menemään katatoniseen tilaan. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa