Emeritus kirjoitti:Taas datailuun liittyvä ärsytys: se kun aika monella video/musantoistoa tarjoavilla sivuilla (Youtube sentään poikkeus) on joku näköjään universaali käytäntö että default-äänenvoimakkuus sivun video/äänisoittimessa on 50%, joskus jopa alle. Ketä palvelee tuommoinen?
Olin sitten unohtanut laittaa tentti-ilmoittautumiseen yhden vaadittavan lisätiedon...kirja, jonka tenttisin. Minulle laitettiin viestiä, että voinkin tehdä tentin vasta puolen vuoden päästä.
No, lähetin nyt sitten vastausviestin, että voinko osallistua tenttiin, jos jollekin muulle tehdään kyseisestä kirjasta kuitenkin kysymykset. Nyt pidän peukkuja, sillä tiedän, että ainakin yksihenkilö on tenttimässä saman kirjan...

Lumikki75 kirjoitti:Niitä, joilla on hyvä kuulo ja käyttävät kuulokkeita? Mä ainakin olen tyytyväinen, jos ääni on sivustolla kuin sivustolla oletusarvoisesti pienellä, koska muuten sattuu herkästi korvaan. Jopa ilman kuulokkeitakin. (Joo, mulla on epätavallisen hyvä kuulo.)

skray kirjoitti:Hyttyset!

Kibaya kirjoitti:Ai ettei vasara ja nauloja riitä?

) ja joka vuosi he järjestävät kotonaan pikkujoulut. Tekee melkein mieli kieltäytyä kutsusta tänä vuonna.

Outoa, ettei Pomppis heti puuttunut tilanteeseen. Ymmärrän, ettei halua konflikteja, mutta kuitenkin oma lapsi kyseessä 

Emilia.

Piti olla junassa varhain tänään, ja puoliunessa, pimeässä pakkassäässä asemalla palloilu oli jotenkin ihan älytöntä. En meinannut millään ymmärtää missä on laituri nro 3 ja että juna tosiaan lähtee siltä, kun yleensä menen junalla vain Helsinkiin, jonne juna lähtee juuri asemarakennuksen takana olevalta raiteelta.
Lopulta kun tajusin, meni juoksemiseksi. Yleensäkin jos joutuu varhain aamulla tekemään jotain, sen pitäisi olla sellaista, että sen voi suorittaa täydellä autopilotilla eikä miettiä mitään epätavallisia asioita.

Emeritus kirjoitti:Tänä aamuna istuin aamukahvilla. Kuivattelin tukkaa. Lueskelin hesaria. Sitten soittivat Radio Suomessa . . . tämän.
Iski tyrmistys, kauhu. Epäusko. Mahtaako ihmiskunnalla olla enää mitään toivoa?
L-S kirjoitti:Piti olla junassa varhain tänään, ja puoliunessa, pimeässä pakkassäässä asemalla palloilu oli jotenkin ihan älytöntä.
Hui! Täällä Lontoossa on vielä keskiyölläkin +13 astetta. Joo, ei ole Suomen säätä ikävä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa