marenkienkeli kirjoitti:Mä en meinaa oikein millään tottua mun avatariin.Myös L-S:n avatar ei oikein meinaa vieläkään yhdistyä L-S:ään. Mutta ehkä tää taas tästä jossain vaiheessa.
Sitten kun siihen tottuu, niin vaihtuu jo seuraavaan.
marenkienkeli kirjoitti:Mä en meinaa oikein millään tottua mun avatariin.Myös L-S:n avatar ei oikein meinaa vieläkään yhdistyä L-S:ään. Mutta ehkä tää taas tästä jossain vaiheessa.
Aranwe kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Mä en meinaa oikein millään tottua mun avatariin.Myös L-S:n avatar ei oikein meinaa vieläkään yhdistyä L-S:ään. Mutta ehkä tää taas tästä jossain vaiheessa.
Sitten kun siihen tottuu, niin vaihtuu jo seuraavaan.
Jos ei muuten niin värimaailmaltaan. 
Lyyra kirjoitti:Itse en oikeastaan kiinnitä edes huomiota avatareihin. Katson aina nimimerkistä, että kuka on kirjoittanut mitäkin.
Tää onkin mielenkiintoinen juttu. Minä nimittäin kiinnitän huomattavasti enemmän huomiota avatareihin (tai Facebookissa profiilikuviin). Facebookissakin saatan helposti sekoittaa ihmisiä keskenään, jos niissä ei ole kyseisen henkilön omaa kuvaa. Hevoskuva on aina oltava erään ystäväni profiilikuva ja kissakuva taas toisen tuttavan. Saatan ihmetellä pitkäänkin jonkun henkilön kirjoitusta, ja lopulta tajuan katsoa, kuka tekstin on kirjoittanut. Yleensä se on aivan eri henkilö kuin kuvittelin.
Ja sellaiset kuvat, jossa on kaksi tuttua ihmistä ovat aivan katastrofaalisia. Luulen hyvin usein, että päivitys on juuri sen toisen henkilön kirjoittama. 
. Taidan pitää viime kuun avan, on toi mun kanikin kyllä yks kauhea pahis terävine hampaineen, jotka pureutuu mun ihoon ja nakertaa mun tavarat palasiksi.damn kirjoitti:Minä en nyt millään keksi mitään pahista, jonka laittaisin. Taidan pitää viime kuun avan, on toi mun kanikin kyllä yks kauhea pahis terävine hampaineen, jotka pureutuu mun ihoon ja nakertaa mun tavarat palasiksi.

Lyyra kirjoitti:damn kirjoitti:Minä en nyt millään keksi mitään pahista, jonka laittaisin. Taidan pitää viime kuun avan, on toi mun kanikin kyllä yks kauhea pahis terävine hampaineen, jotka pureutuu mun ihoon ja nakertaa mun tavarat palasiksi.
Sittenhän se on juuri sopiva lempipahikseksi. Olisinpa itsekin tajunnut laittaa Moukarin.

Aiemmin on ollut ongelmana valintojen vaikeus, mutta nyt ei löydy vaihtoehdon vaihtoehtoa
, keijoa tai Keijo)

(Mustaleskethän ovat yksiä harvoista hämähäkeistä, joiden verkko on kolmiulotteinen.) Ja vielä kun teoksen keskelle sai mennä itse.

Lyyra kirjoitti:Et ole nähnyt, miltä trumpettini näyttää.
Zdzisaw Beksiski

outsider kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Et ole nähnyt, miltä trumpettini näyttää.
Zdzisaw Beksiski![]()
Lopeta jo se mun matkiminen, munkin piti valita taidekuvakuukaudeksi Beksiskiä!![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa