Lyyra kirjoitti:Olin tänään lastenkutsuilla. Onko tämä ihan tavallista, että lapset eivät pidä Jaffasta?
Mä en tykkänny muksuna limuista ollenkaan, enkä välitä nykyäänkään.

Lyyra kirjoitti:Olin tänään lastenkutsuilla. Onko tämä ihan tavallista, että lapset eivät pidä Jaffasta?

Lyyra kirjoitti:Careless Whisper on myös pakko mainita tässä yhteydessä.

)kanssa ei kyllä pärjää yhdelläkään veitsellä. Aivan kuin se olisi jo valmiiksi sulaa.
Ehkä se on sitten joku maanantaiversio. Tekisi mieli ostaa uusi margisrasia vaikka tuota on vielä yli puolet jäljellä. 

Pomppiksen kavereilta varmaan saa tuommoisen lainattua.
Emilia kirjoitti:Mietin hetken putkiksen hommaamista mutta suhteet kyseiseen ammattikuntaan ovat tällä hetkellä heikoissa kantimissa ja täällä Hgissä niiden tuntipalkka on aika jäätävä, joten mieuummin laittaa koneen paikoilleen itse, kun sen kerran osaa tehdä.
Omissa kotivakuutusehdoissa sanotaan:
"Astian- ja pyykinpesukoneen liitännän on oltava valmistajan tai maahantuojan sekä viranomaisten antamien määräysten ja ohjeiden mukainen. Pesukoneen toimintaa on valvottava. Sitä ei saa jättää päälle, kun asunnosta poistutaan. Pesukoneen hana on suljettava aina käytön jälkeen"
Ehkä ne löytää tuolta jonkun pienellä präntäntyn, mutta aika selkeästä puuttuu maininta ammattilaisista. Paras tietty olisi, ettei ongelmia tule.![]()
Se turvakaukalo meillä onkin.
)

Tarvitsisin suomalaiset laulun sanat, josta löytyisi fraasi "jos luokseni palaat" tai "jos takaisin palaat" (tai jos ei löydy niin vaihtoehtoisesti "luokseni palaa" tai "takaisin palaa" käyvät myös). Siis joku iskelmätyyppinen luritus, jonka sanat muistuu biisikärpäshenkiselle ihmiselle mieleen. Ei tarvitse olla välttämättä kertosäkeessä.
"Luoksein" käy hyvin, mutta parasta olisi saada sanat niin päin, että "jos luoksein palaat" tai "luoksein palaa".Outolintu kirjoitti:Hei jee, ehditkin lisätä toisen! Tuo Agentshan olisi loistava. Onko se kuinka tunnettu veisu? Meinaan että onnistuukohan sanojen muistaminen sellaiselta astetta enemmän iskelmää kuunnelleelta henkilöltä?
Sehän riippuu henkilöstä. Joku voi tietää hyvin, mutta jollekin toiselle voi olla oudompi.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa