Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

Re: Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ma 25 Helmi 2013 20:55

Jos saamattomista puhutaan niin meidän suhde on kestänyt jo noin kymmenen vuotta eikä meidän vanhemmat ole vieläkään tavanneet toisiaan. :virne:
Asioikseen se tapaaminen olis järjestettävä, kun välimatkojen takia vahingossa törmääminen ei ole todennäköistä. Mutta oikeesti ei se 200 km nyt niin pitkä matka ole, joku aikaansaavampi ihminen ois tutustuttanut vanhemmat toisiinsa jo monta kertaa tässä ajassa. :keijo: (Kymmenen vuotta, härregud :kauhistunut: :sydän: )
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 25 Helmi 2013 21:01

Tultiin tänään neiti U:n kanssa kaapista työpaikan suhteen. Vietiin yhteinen kortti ja tuliaiset. Epäselvän käsialani takia moni ei edes tajunnut, ennen kuin selvensin parille ihmettelijälle. Johan tuli ämmiin vauhtia :virne: Yksi kertomaan kirjastoon ja yksi tuonne ja kauhea kysymystulva, että miten niin ja hyvin ootte osanneet pitää piilossa, saisivat muutamat julkkikset ottaa teistä oppia.

:D :hymyhali:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja theia » Ti 26 Helmi 2013 12:44

Pascal Lemoix kirjoitti::D :hymyhali:
:D :hymyhali: :sydän: :ahihi:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 26 Helmi 2013 15:02

Onnittelut Pascal Lemoixille! :D
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja skray » Ti 26 Helmi 2013 20:16

Onnea Marenki ja Pascal. :ahihi:

---
Mitä tulee tuohon vanhempien tapaamiseen, niin meidän porukat ei oo kunnolla nähny toisiaan ennen viime kesää, kun alettiin remppaamaan. Me ollaan sentäs oltu yhdessä jo yli kymmenen vuotta mekin ja välimatka oli aiemmin kotona asuessa noin 35km, jonka olis helposti taittanu, mutta nyt vasta kun asutaan omassa talossa, niin ovat sattuneet samaan aikaan paikalle. Ei sitä vaan jotenkin ole tullut järkättyä mitään, missä molempien porukat olis ollu paikalla. Eikä me nyt pelkästään porukoita oo jaksettu pyytää kylään, miten sekin muka tehdään? :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja theia » Ke 27 Helmi 2013 12:10

Musta tuntuu että meillä beiben äiti on kysellyt useaan otteeseen että olisi kiva mun äiti tavata, joten haluttiin myös se tapaaminen järjestää. Ja beiben isoveli + vaimonsa on usein järjestänyt perheillallisia, missä on olleet molemmat perheet (siis sekä isoveljen että vaimon), joten illallistaminen tuntuu kovin luonnolliselta.

No, ei se sitten se kolme vuotta ollutkaan niin pitkä aika :virne:

Meillekin tulee kolme vuotta maanantaina täyteen :sydän: Ollaan menossa ulos syömään sen kunniaksi, Juureen. :D

--

Onnea Marengille & pojalle kanssa! :D
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Shay » La 23 Maalis 2013 11:55

Shay kirjoitti:Ennen en oo tavannu toista samanlaista, kun aina ne rupiaa järkeileen, että on pitkä
matka ja jaadijaadijaa. Tämä oli sitten minunlaiseni. Oli kyl ihanaa! :pilvi:

Kauanpa sitäki kesti... :huoh:

Välimatka on pitkä ja blaa blaa blaa. Mulla ei vaan nää jutut tunnu onnistuvan. :pillitys:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 24 Maalis 2013 17:08

:paijaus: Shay. :halitus:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 26 Maalis 2013 16:11

:paijaus: Shaylle
------
Kaveri lähetti juuri linkit armysingles- ja lonelyinprison-deittisivuille. Pidän noita tietynlaisena mittarina: sitten kun jätän yhteystietoni noihin, olen virallisesti luopunut toivosta ja/tai tiedän jotain mitä nyt en tiedä.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 27 Maalis 2013 11:33

Meillä oli eilen miehen kanssa 9v. päivä seurustelussa. Enkä mä muistanut sitä kuin vasta nukkumaan mennessä. No mitäs pienistä, vuoden päästä on sitten se kymppi täynnä. :keijo:
Mutta rupesin vain miettimään että miten minä, tuo kaikkien raivareiden ja äkkipikaisuuksien kuningatar, olen pystynyt olemaan saman miehen kanssa jo yhdeksän vuotta? Tai lähinnä, miten tuo mies on kestänyt minua kaikki nämä vuodet? Ei taida hällä olla kaikki muumit laaksossa. :ei: :hullu:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 08 Touko 2013 00:01

Tausta:
Olin neljä päivää tanssikurssilla ulkomailla ja viimeisenä päivänä, kun minä olin paikalla opettaja kertoo olevansa ihastunut (little bit in love) ja hän on pitänyt tavasta jolla minä olen ollut mukana. Läsnäolosta, presenssistä... mitä se nyt onkaan. Minähän en ole kovin kokenut ottamaan vastaan moisia kehuja. Vähän rupesi nytkin ujostuttamaan ja piti saada rauhassa sulatella jonkin aikaa. Aika loppui siinä määrin kesken, että en löytänyt opea sanoakseni heipat, vaan lähdin sen isommin kommentoimatta asiaa.

Kysymys seuraa:
Tanssi-innot on valtaisat ja olin jo vähän aikaisemmin miettinyt, että voisin mennä ystävän kanssa Open järjestämälle festarille. Tai open kahden viikon kurssille (jonne halusin jo viime vuonna) Mutta nyt en tiedä, jotta jos menen, niin menenkö vaan muina naisina. Komeasti "Heippa vaan"-tyylillä. Vai pitääkö minun jotenkin kommunikeerata ylläolevia tuntemuksia Open kanssa ennen. Vai jätänkö kokonaan menemättä...
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 08 Touko 2013 09:40

Älä nyt ainakaan kokonaan jätä menemättä! :hullu:

Mä ehkä menisin "heippa vaan"-tyylillä ja yrittäisin päästä jossain välissä Open kanssa kahdenkesken juttusille ja sanomaan sorit, aika loppui kesken, etkä löytänyt häntä enää lähdön hetkellä. Uskoisin, että hän ymmärtää tämän matkutustusaspektinkin vuoksi. Ettet vain kadonnut ja säikähtänyt tai loukkaantunut.
:hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 10 Touko 2013 15:46

Ope oli laittanut sähköpostia, jotta kertokaa kurssifiiliksistänne.
Siinähän se tilaisuus tuli vastata. En pahoitellut heipattomuuta, mutta kerroin, että olen ollut yhtä yhymyä kurssin jälkeen.

Eipätässä hymyä enempää ole mielessä. On mulle vaan tosi tärkeää saada olla näkyvä sellaisen ihmisen silmissä, jota arvostan. Ja sitten se vielä esitetään sillai rehellisesti avoimesti, ilman mitään suojauksia ja takasinvetovarauksia, että jos sä et tykkää musta, niin tää onkin vaan vitsi ja sä ootkin aika ruma.
Isosti olen kiitollinen.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja damn » To 16 Touko 2013 17:08

Minulla ois huomenna treffit . Tässä just pähkäilen meenkö vai enkö. Tyyppi on mukava ja tunnen sen ystäväni kautta, mutta on tämä aika nopeasti edellisen jutun loppumisen jälkeen. Näin sitä Tyyppiä jo viime viikolla ja aloin itkeä, kun se oli niin huomaavainen ja menin ihan lukkoon. Jostain hemmetin syystä se nyt haluaa nähdä mua edelleen. Ei taida ihan hyvin mennä silläkään :virne: .
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 20 Touko 2013 21:06

Ristiriitaa on kaikki vaan.
Aina välillä mun sisällä nostaa päätään asiat, jotka on peikkoja. Kuten se, että aina hetkittäin epäilen olevani ihastunut.
Tällä(kin) kertaa kyseessä ehkä on henkilö jota en voi saada.
Tai luulen etten voi saada. En tiedä, koska en uskalla ottaa selvää.
:kops:
Aina mulla vaan on nämä samat teemat ja asiat näissä ihmissuhteissa. Aina.
Miksihän mä edes kirjoitan tätä, kun voisin vaan kopioida jonkun vanhan viestin tähän :pahis:
:huoh:
Ihassama.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 20 Touko 2013 23:22

Kiba :femmat: :paijaus:

Voisin kirjoittaa ihan samansuuntaista, tosin sillä erotuksella että välttämättä en ole ihastunut, koska olen hiukan epäileväinen sen suhteen, että siinä olisi mitään järkeä, kun siihen se sitten jäisikin. Juurikin siksi ettei uskalla ottaa selvää jne.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja damn » Ti 28 Touko 2013 17:39

damn kirjoitti:Minulla ois huomenna treffit . Tässä just pähkäilen meenkö vai enkö. Tyyppi on mukava ja tunnen sen ystäväni kautta, mutta on tämä aika nopeasti edellisen jutun loppumisen jälkeen. Näin sitä Tyyppiä jo viime viikolla ja aloin itkeä, kun se oli niin huomaavainen ja menin ihan lukkoon. Jostain hemmetin syystä se nyt haluaa nähdä mua edelleen. Ei taida ihan hyvin mennä silläkään :virne: .

Joo kiva, Tyypillä ei tosiaankaan mennyt hyvin. Ihme psykopaattinarkkari, joka soitteli mulle koko ajan, yöllä oli saattanut tulla neljäkin puhelua kun nukuin. Oltiin pari kertaa nähty ihan kaverimeiningillä, niin se oli yhteiselle ystävälle kertonut suurinpiirtein, että seurustellaan. Ja se oli tunkemassa mun aveciksi siskon tytön ristiäsiin vaikka en todellakaan pyytänyt sitä sinne tai puhunut muutenkaan haluavani nähdä. Ja pari muutakin juttua. Mistä näitä idioootteja oikein ilmaantuu mun elämään, en jaksa enää yhtään.
damn

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 28 Touko 2013 17:43

damn kirjoitti:
damn kirjoitti:Minulla ois huomenna treffit . Tässä just pähkäilen meenkö vai enkö. Tyyppi on mukava ja tunnen sen ystäväni kautta, mutta on tämä aika nopeasti edellisen jutun loppumisen jälkeen. Näin sitä Tyyppiä jo viime viikolla ja aloin itkeä, kun se oli niin huomaavainen ja menin ihan lukkoon. Jostain hemmetin syystä se nyt haluaa nähdä mua edelleen. Ei taida ihan hyvin mennä silläkään :virne: .

Joo kiva, Tyypillä ei tosiaankaan mennyt hyvin. Ihme psykopaattinarkkari, joka soitteli mulle koko ajan, yöllä oli saattanut tulla neljäkin puhelua kun nukuin. Oltiin pari kertaa nähty ihan kaverimeiningillä, niin se oli yhteiselle ystävälle kertonut suurinpiirtein, että seurustellaan. Ja se oli tunkemassa mun aveciksi siskon tytön ristiäsiin vaikka en todellakaan pyytänyt sitä sinne tai puhunut muutenkaan haluavani nähdä. Ja pari muutakin juttua. Mistä näitä idioootteja oikein ilmaantuu mun elämään, en jaksa enää yhtään.

Kuulostaapa ahdistavalta. :friikki:
Toivottavasti se tajuaa kun sanot, että näin ei voi toimia. Ja toivottavasti tuo ei jatku. :paijaus:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja damn » Ti 28 Touko 2013 17:55

Lyyra kirjoitti:Kuulostaapa ahdistavalta. :friikki:
Toivottavasti se tajuaa kun sanot, että näin ei voi toimia. Ja toivottavasti tuo ei jatku. :paijaus:

Sanoin, ettei meistä tule mitään ikinä ja homma ei voi mennä näin. Asian pitäs olla ok, mutta silti mua ahdistaa, kun nään sitä jossain. Liian pieni kaupunki ja samat paikat missä pyöritään. Ahdistava ihminen. Pelkään, että se ei jätä tätä tähän.
damn

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 28 Touko 2013 20:37

damn kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Kuulostaapa ahdistavalta. :friikki:

Sanoin, ettei meistä tule mitään ikinä ja homma ei voi mennä näin. Asian pitäs olla ok, mutta silti mua ahdistaa, kun nään sitä jossain. Liian pieni kaupunki ja samat paikat missä pyöritään. Ahdistava ihminen. Pelkään, että se ei jätä tätä tähän.

No jos se ei meinaa millään luovuttaa, niin sitten soitat poliisille siitä. :viha:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Nugat » Ke 29 Touko 2013 20:47

Nyt vaikuttaa oikeesti aika kivalta. Kesä ja muukin. :ahihi:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja damn » Su 02 Kesä 2013 15:21

Löysin kivan miehen. Enpä olisi ikinä uskonut, että tyyppi ihan kirjaimellisesti vaan tuli kadulla mua vastaan ja siitä se lähti. Olen alkuvuodesta asti töiden jälkeen kotiin mennessä nähnyt sen, kun sekin tulee töistä. Alettiin moikata ja nyt onkin jottain muuta. :ahihi: . Ei vaikuta psykopaatilta. Aika lupaavaa :epäilevä:.
damn

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 15 Kesä 2013 17:28

Joskus ois kiva saada vastaus tekstiviestiin :huoh:

Oon ehkä vähän taipunut siihen, että vaatimukseni ovat liian kovia.
:epäilevä:
Kirosanoja tänään vähän ilmassa. Pettymys, sekin vielä :epäilevä:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 17 Kesä 2013 08:21

Mää sain pitää toista kädestä kiinni kaupungilla kävellessä. :ahihi:

Ihanan kivaa ja rentoa meininkiä. Munkaan pää ei oo vielä hajonnut. Ehkä siihen vaikuttaa, että oltiin tyypin kanssa ensin kavereita, vaikka alusta asti oli pientä kipinää ilmassa. Kivaaaa. :pomppu:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 17 Kesä 2013 15:36

Ihana lukea teidän ihanista jutuista. :hullu: :hymyhali:

Sairasloman aikana sain akkuja mukavasti ladattua ja taas sitä huomaa, miten paljon mukavampi ihminen olen, kun en ole stressaantunut. Ja voi miten ihanaa onkaan ollut, kun on ollut aikaa viettää Miehekkeen kanssa aikaa ihan rauhassa. :hullu: Olen ollut taas niin kuin mikäkin ihastunut pikkutyttö. Olisittepa nähneet mun hihittelyn ja punastelun, kun Mieheke nappasi kaverin häissä sukkanauhan. :nolo: :ahihi: :virne:
---------

Kibs, tuo on kyllä ärsyttävää. Kun ei vastata tekstiviesteihin tai soiteta takaisin, jos ei ole ehtinyt puheluun vastata. :epäilevä: Ei se voi niin vaikeaa olla.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

EdellinenSeuraava

Paluu Suhdesäätämö