Conquistador ja Up in the Air lupaavat aika hyvää
Conquistadorin video.

) -kanavaa. Cervello voitti ilmeisesti jonkun paikallisen rockstarba-kilpailun ja Stay and Bleed -laulua soitettiin silloin kanavalla aika paljon. Tykkäsin, mutten löytänyt levyä koskaan.
mutta nyt sekin kuulostaa vähän tusinatavaralta.

heartless kirjoitti:We are happy to announce that despite rumors to the contrary, Lemmy is alive, breathing, talking, f**king, drinking, eating, reading and will be back to playing shows shortly
Onneks Lemmy on kuolematon. Ilosaarirockissa nähdään.

Suvi kirjoitti:
Meidän on pakko mennä keikalle!![]()

Wildchild kirjoitti:Suvi kirjoitti:
Meidän on pakko mennä keikalle!![]()
Todellakin!
Teinit tässä hei!
teidän kanssa.
Että mä olen sit mukana kans! 
Devin Townsend tulee Suomeen! Miksen ole tiennyt tästä aiemmin?!?
Outolintu kirjoitti:Haha! Kun saavuin Suomeen ja ajettiin motaria kotiinpäin, soi radiossa Back street boys ja mietin, että vitsi haluaisin kyllä joskus keikalleEttä mä olen sit mukana kans!

Wildchild kirjoitti:Outolintu kirjoitti:Haha! Kun saavuin Suomeen ja ajettiin motaria kotiinpäin, soi radiossa Back street boys ja mietin, että vitsi haluaisin kyllä joskus keikalleEttä mä olen sit mukana kans!
Jes!
Oliko tuo lupaus? 
Suvi kirjoitti: Oliko tuo lupaus?

Outolintu kirjoitti:Suvi kirjoitti: Oliko tuo lupaus?
No joo!
Mun kavereista en ehkä löytäisikään seuraa bäkkäreiden keikalle. Ne on niin tylsiä eikä ymmärrä hyvän päälle

Wildchild kirjoitti: Enää vain toivotaan että tulevat Suomeen
Toivotaan todellakin, että ne tulee Suomeen.
Niin ja tämähän on myös omaa ongelmaanikin, kun en ole koskaan oikein tykännyt Rihannan äänestä. Kalsan metallinen.

-listakamaa.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa