kaneli kirjoitti:Se ei koskaan oikein tiedä, miten päin mun kanssa olisi, kun vanhemmat ovat läsnä.
Ovatko nuo vanhemmat sitten kovin usein läsnä?

kaneli kirjoitti:Se ei koskaan oikein tiedä, miten päin mun kanssa olisi, kun vanhemmat ovat läsnä.

Tyhmä kun olin, en tajunnut siinä vaiheessa lähteä koko sotkusta, vaan sovittiin koko homma. Ei sitä enää kauaa kestänyt ja erottiinkin yhteisestä sopimuksesta. Meni joitain kuukausia ja sitten alkoi se soittelu "oli elämäni suurin virhe jättää sinut". Ai, luulin, että ero oli yhteinen päätös. Lopulta jätti rauhaan ja viimeksi kun hänestä kuulin, niin sanoi, että olen tervetullut niin kauan takaisin, kun ei ole lapsia siunaantunut.
Niiiin houkuttelevaa.

Deni kirjoitti:Mä ainakin olen vakaasti sitä mieltä, että kukaan, joka on joskus ollut mun kanssa, ei saisi enää ikinä seurustella kenenkään toisen kanssa.
Eikä mun kaveripojatkaan saa seurustella.
Mää tuun mustasukkaseksi. 
),
Deni kirjoitti:Mä ainakin olen vakaasti sitä mieltä, että kukaan, joka on joskus ollut mun kanssa, ei saisi enää ikinä seurustella kenenkään toisen kanssa.![]()

Maija kirjoitti:Deni kirjoitti:Mä ainakin olen vakaasti sitä mieltä, että kukaan, joka on joskus ollut mun kanssa, ei saisi enää ikinä seurustella kenenkään toisen kanssa.![]()
![]()
nimenomaan, mutta jollain tasolla kuitenkin komppaan Deniä. 
En oikeastaan hengaa eksien kanssa, joten tulee tuommoiset asiat kuultua aina viiveellä joltain pikkulinnuilta. Ei siinä mitään. Ihan kiva, jos joku edes joskus löytää jonkun sopivan. Itse kun en tunnut sopivan juuri kellekään. 

Ollaan nyt ton tapahtuman jälkeen kaks kertaa juteltu, sillon kun se suvaitsee vastata puhelimeensa. Eli eipä sittenkään mikään muuttunut. Perkele.

), sitten oli jotain ihme säätöä eksän (vai exän? molempi tyhmempi. siis ulkonäkö. sanan.) kanssa, ja nyt sitten vielä tää. 

Plei kirjoitti:Äh, inhottaa välillä olla sellaisen ystävä, joka on niin läheinen, että kokee välillä voivansa tiuskia joka asiasta mulle. Välillä saa pelätä joka sanaa, jonka suusta ulos päästää, kun vastaukseksi saattaa tulla jotain kuittailua tai muuta hapatusta. Tokihan sitä itsekin välillä päästää suusta mitä sattuu, mutta en oikein tiedä, mitä olen tehnyt ansaitakseni sellaista huonoa käytöstä. Lisäksi, jos jotain ikävää itse sanon, pyydän sitä kyllä aina anteeksi. Sen lisäksi myöskin pyrin olemaan sanomatta mitään sellaista, koska se toinen ihminen on kuitenkin ystävä, jota ei missään nimessä tahtoisi loukata. Voi kun tämä periaate kulkisi molempiin suuntiin aina. Tai luulisi, että niin sen pitäisi mennä.
tiipetti kirjoitti:Plei kirjoitti:Äh, inhottaa välillä olla sellaisen ystävä, joka on niin läheinen, että kokee välillä voivansa tiuskia joka asiasta mulle. Välillä saa pelätä joka sanaa, jonka suusta ulos päästää, kun vastaukseksi saattaa tulla jotain kuittailua tai muuta hapatusta. Tokihan sitä itsekin välillä päästää suusta mitä sattuu, mutta en oikein tiedä, mitä olen tehnyt ansaitakseni sellaista huonoa käytöstä. Lisäksi, jos jotain ikävää itse sanon, pyydän sitä kyllä aina anteeksi. Sen lisäksi myöskin pyrin olemaan sanomatta mitään sellaista, koska se toinen ihminen on kuitenkin ystävä, jota ei missään nimessä tahtoisi loukata. Voi kun tämä periaate kulkisi molempiin suuntiin aina. Tai luulisi, että niin sen pitäisi mennä.
Vähän samanlaisessa ojassa erään miehekkeen kanssa, jonka läheisyydestä en tiedä, mutta silti osaamme loukata toinen
toisiamme niin lahjakkaasti, että kohta meidät pitäisi palkita jollain. Hauskintahan hommassa on se, että molemmilta taitaisi
irrota samanlaista näkökulmaa kuin mitä Plei tuossa ylempänä tiivistää. Kummassakaan ei ole vikaa, vaikka oikeasti
molemmissa olisi korjattavaa.
Eniten vituttaa se, että homma on kusahtanut jo niin pahaksi, etten oikeasti uskalla tehdä enää mitään.
) Miksi ne on yhdessä, miksi, miksi, MIKSI? Miksi mä en kelvannut?
Janet kirjoitti::kops:
Se yksi seurustelee ilmeisesti edelleenkin. Ja se on niin rakastunut, että voi elämä. Kaiken vapaa-ajan hengaa sen muijansa luona. Miksi, mä en käsitä. Mitä yhteistä niillä on? Sen verran sitä tyttöä tunnen, että ei sillä ainakaan täysin samanlainen huumorintaju ole. Hieman hiljainen ja hymyilee vain nätisti. (On mulla yks epäilys, miksi ne on yhdessä... Ja se ei liity samalla aaltopituudella olemiseen, vaan hieman fyysiseen puoleen..) Miksi ne on yhdessä, miksi, miksi, MIKSI? Miksi mä en kelvannut?
Plei kirjoitti:Yleensä se tyyppi tulee vastaan silloin, kun sitä vähiten odotat. Tsemiä.

Plei kirjoitti:Janet kirjoitti:
Se yksi seurustelee ilmeisesti edelleenkin. Ja se on niin rakastunut, että voi elämä. Kaiken vapaa-ajan hengaa sen muijansa luona. Miksi, mä en käsitä. Mitä yhteistä niillä on? Sen verran sitä tyttöä tunnen, että ei sillä ainakaan täysin samanlainen huumorintaju ole. Hieman hiljainen ja hymyilee vain nätisti. (On mulla yks epäilys, miksi ne on yhdessä... Ja se ei liity samalla aaltopituudella olemiseen, vaan hieman fyysiseen puoleen..) Miksi ne on yhdessä, miksi, miksi, MIKSI? Miksi mä en kelvannut?
Öö. Mahtavaa, että osaat kertoa, kuka sopii kenenkin kanssa yhteen huumorintajun ja hiljaisen, nätin hymyn perusteella. Jos toinen on onnellinen, keskittyisit sinäkin olemaan iloinen toisen puolesta sen sijaan, että vihjailisit interneteissä siitä, ettei niillä ole muuta yhteistä kuin seksi. Eiköhän se poika ihan itse tiedä, kuka sen kanssa sopii yhteen.

.
Jos ei pelaa, ei voi voittaa.
Miten kauan pitää olla odottamatta?Plei kirjoitti:
Ikävän motkotuksen päätteeksi vielä sen verran, että kyllä siellä maailmassa on vielä sellainenkin tyyppi, joka sopii sulle ja joka haluaa juuri sinut eikä ketään muuta. Yleensä se tyyppi tulee vastaan silloin, kun sitä vähiten odotat. Tsemiä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa