APUA!(Mä en vaan osaa näitä juttuja.
)
APUA!
)
Kivoja treffejä!Suvi kirjoitti:(Mä en vaan osaa näitä juttuja.![]()
)

marenkienkeli kirjoitti:Onkohan joku oikeasti hyvä treffailussa ym.? Jos on, se vasta olisikin pelottavaa.

(tai ainakin itse olen
).
Kyl ne hyvin menee jos on mennäkseen ja tyyppi on jees. 
Tylsää kun tietää, että tää tilanne jatkuu vielä aika pitkään. Mutta tyyppi on ihana.

ja
(Toi oli varmaan koko ajan sen tavoite.
)
)

. Ensimmäinen kuukausi erossa oli ok, mutta nyt viime viikkoina olen alkanut hajoilla palasiksi. Mulla oli lupaava juttu kivan tyypin kanssa, mutta oon nyt vältellyt sitä ja antanut jutun hiipua. Kerkesin kyllästyä siihen tosi nopeasti ja sitten tosiaan tajusin, etten ole päässyt eksästä yli. Minua on pyydetty treffeille pariltakin eri taholta, mukavia miehiä, mutta en uskalla lähteä. Paljon on ystäviä, kavereita ja miehiäkin, joiden kanssa vietän tai voisin viettää aikaa. Silti minulla on käsittämättömän yksinäinen olla. Tiedän olevani ihan kohtuuton, kun ystäväpiiri on laajempi kuin monilla ja en edes kerkeä nähdä puoliakaan niistä keitä pitäs. Mutta silti. Puuttuu jotain. Ja on paha olla. Minä en osaa olla sinkku, minusta tulee levoton, vihainen ja ahdistunut. Vituttaa.
Kasittämätöntä touhua!
Mutta sekin on näköjään sitten helppo tapaus. Se ei sentään valita, että kävisin harvoin tms.
).
Onpa ärsyttävän kuuloista porukkaa. Kyllä kavereista erottaa, kuka pitää tärkeänä, vaikka ei usein näkisikään. Mun mielestä et ole yhtään nirppa eikä mun mielestä tollasia tarvii omalla kustannuksella syöttää, juottaa ja juhlituttaakaan.theia kirjoitti:Ja mainittakoon vielä, että koti-koti on helsingistä tunnin matkan päässä, eli lähellä ollaan. Ne käy todella usein vielä täällä, koskaan siitä mulle kertomatta (luen siitä Facebookista).
Aloin jo miettiä että en kutsu niitä kirosana mun häihin
theia kirjoitti:Oonks mä nyt ihan nirppa kun hermostun tällaisesta? Ja sorppa, teksti on varmaan aika sekavaa, hirveellä raivolla tätä kirjoitan :p
Siinäpä se suurin ongelma taitaa ollakin - niillä on ne samat pienet piirit, jotka ei muutu mihinkään, mä oon siirtynyt pois sieltä pienistä piireistä. Nyt on muitakin kavereita ja muutakin elämää 
Puhumattakaan kaikista muista kavereista, uusista ja vanhoista, oikeessa elämässä ja täällä fordella 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa