Liittyy varmaan osaltaan mun pahaksi äityneeseen tuoksuyliherkkyyteen...
En silti puolla mitään ikuista koko maailman kattavaa tupakointikieltoa. Siirryn mieluummin sitten vaikka toisaalle ja annan tupakoitsijoiden tupakoida rauhassa.

theia kirjoitti:Tekis mieli avautua ihan simona tästä vaikeudesta, mutta kun on vasta kolmas päivä menossa, niin voisinpa olla vaan hiljaa.
Kyllä se siitä helpottuu, ajan kanssa. Eka viikko on käsittääkseni se vaikein - erityisesti fyysisesti. Tosin saattaa niitä vaikeita hetkiä tulla vielä myöhemminkin. (Henkilökohtaista kokemusta asiasta ei ole, mutta näin olen siis kuullut.)

Perhanan naurettavaa holhousta taas...Jorssi kirjoitti:lakupiippuihin porttitupakkana (vai mikä lie gateway drug) suhtautuvat ihmiset eivät varmaan ihan tiedä, mistä puhuvat.
Nyt kolmen viikon savuttomuuden jälkeen on kyllä harvinaisen tyhmä olo että on ikinä aloittanutkaan. Muutaman ekan päivän jälkeen on kiukut ja muutkin väistyneet, nyt tää on jopa helppoa olla tupakoimatta. Alkuun se oli vaan aika shokki - kaikki mun tekeminen on pyörinyt tupakan ympärillä. Säälittävää, etten sanoisi. Siis matkat esim. juna-asemalle/bussipysäkille, sytytä tupakka. Kun pääset töistä, sytytä tupakka. Heti kun olet tiskannut/siivonnut, sytytä tupakka. Kun töissä olet tehnyt X-määrän töitä, palkitse itsesi, mene tupakalle. Puhumattakaan siiten siitä kun on ollut kaljalla... HUOH. Istuin kotona sohvalla - parvekkeelta kuului narahdus - ensimmäinen reaktio oli mennä tupakalle. Kyllä sitä on niin ehdollistunut tupakointiin...theia kirjoitti:Alkuun se oli vaan aika shokki - kaikki mun tekeminen on pyörinyt tupakan ympärillä. Säälittävää, etten sanoisi. Siis matkat esim. juna-asemalle/bussipysäkille, sytytä tupakka. Kun pääset töistä, sytytä tupakka. Heti kun olet tiskannut/siivonnut, sytytä tupakka. Kun töissä olet tehnyt X-määrän töitä, palkitse itsesi, mene tupakalle. Puhumattakaan siiten siitä kun on ollut kaljalla... HUOH. Istuin kotona sohvalla - parvekkeelta kuului narahdus - ensimmäinen reaktio oli mennä tupakalle. Kyllä sitä on niin ehdollistunut tupakointiin...

tai aikeita hankkiutua raskaaksi 
Tupakka tappaa 'n' all that shit...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa