Sen lisäksi mukaan tarttui yöpöydät 
Pitkään on puhuttu, että pitäisi käydä siellä Ikeassa kun mun kirjat lorvi pitkin kämppää ja levyt hengaili poikittain olevan Expeditin päällä. Ja kun kamat on hujan hajan, kämppä näytti koko ajan epäsiistiltä, oli siellä sitten siivottu äsken tai ei

Nyt reissun jälkeen Expeditit järjestyi riviin - niihin tuli muutama laatikko niin saa epämääräisillä tasoilla olleita epämääräisiä kamoja piilon - ja kämppä näyttää taas vähän pirteämmältä
Sohvapöytäkin vaihtui kullan porukoiden häälahjana saamasta puunvärisestä mustaan (...tylsään...) sohvapöytään, joka sopii huomattavasti paremmin sisustukseen. Tosin, koko olkkari on ihan musta, mutta se sopii meille. Makuuhuone saa sitten olla se hempeämpi, kun siellä väritys on enimmäkseen sinertävää, ja uudet yöpöydät on valkoisia.
Me so happy!

Nyt sitä vaan kattelee koko kämppää tyyliin "uus sohva olis kiva... uus sänky olis kiva... tohon tarvis jonkun hyllyn... tuossa olisi kiva jos olis taulu" jne ja kulta ehkä vähän hajoilee muhun ("Nyt se alkaa! Mun Six Feet Underin lippu ei sit vieläkään liiku minnekään")

.

Lisäksi tuli uusia verhoja ja mattoja. Tauluihin olen investoinut jo aikasemmin. Kiva kotokolo tulee. 

) listoille sopivat kolot, mutta tuo oli vanha talo. Sitten vastaavasti nykyisessä kämpässä hyllyt on sitten pitänyt kiinnittää ylhäältä seinään. Aiemmin ne pysyivät tukevasti pystyssä ihan vain toisiinsa kiinnitettyinä kun se lista oli siellä alla täyttämässä sen aukon.