) vierelleni. Eurosportilta tuli lähetys mäkihypyn kesä-cupin joukkuemäestä. Huomattavan pätkivä lähetys, eli tällainen urheiluvuoden top-2000-luokan tapahtuma
No yhtä kaikki, palasin hakemasta kahvia ja istuin sen verran kaukosäätimen päälle, että se vaihtoi Subille, jossa oli menossa John Candyn tähdittämä (?) klassikko(?)komedia(?). Hetken aikaa puntaroin, että alanko kaivaa noin 6000:lla kaukosäätimen painnalluksella sitä mäkihyppyä sieltä, missä se oli vai katsonko leffaa keskeltä vai sammutanko kaikki valot ja yritän arvata, kuka syö keksejä pimeässä. Päädyin sitten keskimmäiseen vaihtoehtoon, hyväksyin maailman ja sain rauhan.

Hävettää, mulle rapsahti eilen tarkastusmaksu ratikassa. Yleensä tilaan kännykkään lipun, koska mulla ei ole vielä sattuneesta syystä matkakorttia. Olin valmiiksi jo huonolla tuulella ja kiukkuinen, mutta tuo lasku kyllä pilasi koko päivän, vaikka oma syyni se oli. 

Toki ajattelin, että lomalla saa vain ollakin, mutta esim. tuo vuoden (
) roikkunut portfolio voisi olla sellainen agenda. On siitä jo portfolioksi nimetty tiedosto koneella. Se vain on vielä täysin tyhjä word
Mikä kyllä kuvastaa erityisen hyvin mun sisäistä olotilaa asian suhteen.

Sori