Niin kuulostaa. Nugatina ottaisin renkaan pois jos reikä vuotaa kaikkea mahdollista mähmää.Sippura kirjoitti:Aika hurjalta kyllä kuulostaa että Nugatin reikä vihoittelee vielä näin
monen vuoden jälkeenkin
Nugat kirjoitti:Olen muuten kerran onnistunut tekemään itse reiän tuonon nenän...ööö...no nenälävistys siis.![]()
Oli katsos nuorempana vaaaaltava finni siinä ja ajattelin puhkaista sen. Neula meni lävitse, kun
oikein survaisin.Oli valitettavasti liian ohut neula, eikä mikään koru mahtunut reikään.
Aika helkutin lujaa oot survassu...
Tosin tatuoijasedän kanssa ei ole vielä saatu kunnon
Saapa nähä tulleeko tästä mitn.
tilalle tuli napakoru
.shaana kirjoitti:Sisko halusi väkisin kielilävistyksen, mutta uskoi kun käskin laitattaa moisen liikkeessätilalle tuli napakoru
.

.Mulla oli ideana ottaa ranteeseen sydän tekstillä, mutta kaksi tatuointiheppua sanoi notta ei onnistu - liian pientä tekstiä. Paikka olisi valittava uudelleen ja kuva tehtävä isompana.Deni kirjoitti:Mä sain ihan loistavan tatuointi-idean.
Harmi vaan, että käytännön toteutus ei välttämättä onnistu. Kuva kun muodostuisi kokonaan kirjaimista, aika pienistä sellaisista, ja mua arveluttaa että miltä se sitten näyttäisi kun muste ajan myötä leviää. Pitäisi ehkä käydä kysymässä jonkun ammattilaisen mielipidettä, sitten kun saan talouteni vähän parempaan balanssiin ja uskallan harkita asiaa ihan oikeasti.
Vaan voipa olla että jänistän taas.

Täytyykin
theia kirjoitti:Kulmakoru otti ja lähti toisen kerran, eka kerta meni Provinssissa, mutta sillon vielä sain ostettua korun suht heti, niin ei ehtinyt mennä umpeen. Nyt en tiedä ehtiikö ostaa uutta korua, kun se putosi jo perjantaina ja vasta huomenna tai ylihuomenna pääsisi ostamaan osia. HÖH.
Rautalanka, hakaneula hammastikku 
Missä sie Kuolo olet sillon kun sua tarvitaan?Kuolo kirjoitti:PaperiklemmariRautalanka, hakaneula hammastikku
Olisit ollut pe kertomassa tämän loistavan idean, niin olisi reikä säästynyt... 

theia kirjoitti:"apua apua, mitä mä tungen mun reikään?"
"klemmari! hammastikku!"
"ei mahdu ja pitää olla käyrä!"
"rautalankaa!"

*menee kursimaan itsensä kokoon*
En vaan viittis turhaan sitä ottaa kun ens kesänä oisin menossa vuodeks Brittilöihin töihin ja siellä todennäköisesti kuitenkin joutusin ottamaan sen pois. Pitäisköhän vaan hankkia lisää reikiä korviin että pääsisin tästäkin hullutuksesta eroon 

Ja samaan rahaan vahvistettiin vanhempaa kuvaa, kun se oli pikkuisen haalistunut. Kuvallisia todisteita uudesta tatuoinnista ei vielä ole, havaitsin että on hankala ottaa itse hyvää kuvaa omasta selästään. Meinasin varata samalla kertaa jo uuden ajan, mutta jos tässä nyt hetken ainakin iloitsisi näistä nykyisistä kuvista ennen kuin alkaa suunnitella uutta.. mutta haluan lisää tatuointeja! Toisaalta vois ottaa kyllä sen kielilävistyksenkin jossain vaiheessa.. 
Siitä tuli ihan kiva loppujen lopuksi, vaikkei 
ja on sitä muutki ihastelleet. mun tanssiryhmän yks nainen sano että se on "kuin koru". 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa