Aika monen muunkin biisin arvosanaa voisin näin jälkikäteen muuttaa kun olen tuota Spotify-soittolistaa shufflella viime aikoina kuunnellut.
Ihan liian pitkäkin biisi.
Tässä on tosiaan hyvä ja paha mieli tasapainossa ja teksti onkin parasta biisissä. Yonan lauluääneestä en kyllä yhtään tykkää, mikä jarruttaa etenkin kertsin tehoa. Yonan räpit ovat pääosin ok, mutta esimerkiksi "jotta nään läpi mun kaleidoskoopin kaikki värit maan" -lainissa kieli menee ihan solmuun kun tahteihin on yritetty tunkea liikaa sanoja. Asan räpit taas ovat mieleeni, vaikka joku "arskatervehdys" kuulostaakin vähän liian banaalilta puhekielellistämiseltä. Melko ristiriitainen kuuntelukokemus ja sellaisten arvosteleminen on aina vaikeinta. Menköön seiskalla.
Mutta sopivan pituinen! Ja on tässä vähän potkuakin, toisin kuin Real Estaten ponnettomassa ilmaisussa.
Calypso ja mannermainen lattarimeininki menee hienosti fuusion hengessä sekaisin.
Pari ekaa kuuntelua olin ihan
mutta kun nää kaikki biisit kuuntelee tarpeeksi monta kertaa, tää on ainoa josta jää jokin pysyvä muistijälki. "I'm rough around the edges but my poetry is smooth" -lainista ainakin yksi ekstrapiste. Tykkään tästä niin postmodernisti, etten itsekään tiedä onko se ironista vai pidänkö tästä "oikeasti". Ainakin tämä on ainoa kierroksen biiseistä joka jää päähän soimaan, kai se nyt jotain onnistumisesta kertoo. 

Tai jos kukaan muu ei arvostele, ehkä Ridge vie tällä viikolla voiton kotiin. 
, kun taitaa olla räppäri. En vaan pidä tämän musiikin genrestä ja kuuntelu on aika pakkopullaa. 1/10
Hm..ihan hyvä, mutta en saa oikeen mistään kiinni ja siksi kappale ei taida oikeen jäädä mieleen. Tästä tulee mieleen mainosmusiikki tai elokuvan happy-end-loppukohtaus. Oli tämä kuitenkin vähän huonompi kun Real Estate eli annan 6/10
En ole latinovaikutteisen musiikin ystävä. Tämä on aikalailla tavallinen rakkauskappale. Vaikeaa ajatella Ronnia omana itsenään, koska olen toki jo lapsena katsonut Kaunareita (enää en aikoihin). Ensimmäistä kertaa taidan kuulla miehen laulavan, ei huono, ei hyvä. Jos osaisin tanssia sambaa?, salsaa? voisin kai tanssia tämän kappaleen tahdissa. Muuten en tule kuuntelemaan toiste. 2/10Emeritus kirjoitti:Ronn Moss: I'm Your Man
Kah, 'Ridge' musisoimassa. Yleensä julkkisten musahommeleiden kohdalla on saanut varautua maksimaalisiin myötähäpeän tuntemuksiin.

Aranwe kirjoitti:Ilman esittelyjä nämä on ehkä enemmän yllätyksellisiä, kun ei yhtään tiedä mitä odottaa.

Kai se menee sitten niinkin. 

Ajattelin, etten koskaan innostuisi "örinämetallista", mutta tämä oli oikeasti hyvä. (Ehkä sitä örinää sitten oli tarpeeksi vähän, tai jotain.
) Sanoisin jopa, että tämä oli aika ihana. Anetten osuus kuulosti ehkä liian "popilta", mutta itse olen popin ystävä, niin mielestäni se toimi. Tämä oli parempi kuin edellinen, joten 9/10
Mä niin tykkään tällaisestä. Ihan sairaan hauska biisi.
Jätti siis hyvän mielen. Näitä olisi tosi kiva nähdä livenä. Varmasti ihan mahtava meininki. Kun en nyt kuitenkaan tiedä, mitä seuraavaksi on tulossa, niin siksi 8/10
Mun mielestä tässäkin oli energiaa. Torvet olivat kivoja ja stemmalaulu kuulosti hyvältä. (Tuli mieleen, että täytyy esitellä tää bändi meidän isälle. Se olisi niin fiiliksissä.
) Edellinen oli selkeästi hauskanpito-biisi. Tätä voisi kuunnella enemmänkin. 9/10
Onko tuolla laulajalla oikeasti vähän Edith Piafia äänessä?
(Vai onko se vaan toi ranskan kieli?
) En tiedä, mutta tuntuu ihan mahtavalta yhdistelmältä. Tämäkin toimii ihan järkyttävän hyvin, vaikka en kielestä taaskaan mitään ymmärrä. Toisaalta haluaisin ehkä osata laulaa tämän mukana. Tekisi mieli antaa tälle 8,5, mutta tykkäsin edellisestä kuitenkin enemmän. Päädyin nyt kasiin.
8/10
Tämä on hassu biisi ja toi viheltely on ihan parasta. Täytyy varmaan kuunnella se Jukka Pojan kanssa tehty versiokin. 7/10
Mä tuun tästä ihan järkyttävän hyvälle tuulelle. Hauskaa. 8/10
Laulajan ääni kuulosti aluksi turhan ärsyttävältä, mutta siihen tottui. En ihan täysin ymmärtänyt sanoja, mutta ne kuulostivat silti hyvältä laulettuna.
Tässä on jotain tosi hypnoottista. 9/10
Toimii paremmin rentoutusmusana kuin edellinen. Pidin biisistä alusta loppuun asti. 9/10
En kuitenkaan pitänyt yhtään niistä vinkuvista äänistä, jotka alkoivat joskus puolenvälin(?) paikkeilla. Pilasivat hyvän kuuntelukokemuksen, ja muutenkin olivat suhteellisen turhia. Mä olisin varmaan antanut tälle kympin, mutta päädyin kasiin, mikä sekin on kuitenkin aika hyvä.
8/10
8/10
Hänen räppäyksensä on jotenkin sympaattista. Asan räpit toimivat aina. Tämä ei ole läheskään suosikkini Yonan biiseistä, mutta tämä on hyvä. 9/10
Ainakin jotenkin.
Tosi mukava biisi. Ei oikeastaan mitään pahaa sanottavaa.
8/10
Tätäkin voi tanssia.
Kolmen pennin lattaritaustat, ihan superkeijot sanat ja "Ridgen" äänikään ei ole itse asiassa mikään hirveän hyvä.
Täydellisen keijo biisi. 10/10 T: keijodemoni 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa