Kirjoittaja Jorssi » Ke 25 Kesä 2008 15:25
Jaahas, pitänee vielä helpottaa. X on tästä lähin R ja Z on G (tulevat hahmojen etukirjaimista).
"R osti äitiyspukuja: mustan jakkupuvun, beigevärisen leningin ja punaisen mekon, jossa oli valkoisia palloja. Kun heidän kutsuistaan oli kulunut kaksi viikkoa, Lou ja Claudia Comfort pyysivät heitä luokseen vierailulle. - Sinussa on tapahtunut niin suuri muutos, että tuskin uskon silmiäni, Claudia sanoi pidellen R:ää molemmista käsistä. - Näytät nyt sata prosenttia terveemmältä. Tai et sata, vaan tuhat prosenttia.
- Minusta tuntuukin nyt paljon paremmalta, R sanoi. - Toisinaan raskauden alkuaika on hankalaa ja loppuaika hyvää, joskus taas käy päinvastoin. Minä olen tyytyväinen siitä, että olen jo kestänyt hankalan alun, sittenhän se on poissa vsatuksista.
Nyt R tunsi silloin tällöin pikkuvaivoja, jotka aikaisemmin olivat jääneet ankaran kivun varjoon, esimerkiksi selkälihasten särkyä ja pistelyä turvonneissa rinnoissa..."
"R keksi itselleen monenmoista puuhaa G:n poissaoloajaksi. Lastenkamariin piti vihdoin tilata keltavalkoiset seinäpaperit sekä vauvanvuode, hoitopöytä ja pieni kylpyamme. (...) Piti ostaa vauvanvaatteita ja vähän lisää äitiyspukuja, oli ratkaistava syntymäilmoitusten painoasu, valittava rinta- tai pulloruokinta, päätettävä nimi, nimi, nimi. Andrewko vai Douglas vai David, Amanda, Jenny vai Hope?"
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)