Lyyra kirjoitti:Samassa lauseessa sekä 'eli' että 'siis'?

Emilia kirjoitti:Nyt mun pitää oikeasti lopettaa ton IL:n lukeminen, kun joka päivä tekee mieli lyödä päätä seinään noiden juttujen tyhmyyden, virheellisyyden tai muuten vain paskuuden vuoksi.

Koko viesti vilisi kirjoitusvirheitä ja yhdyssanavirheitä. Olipa mukaan eksynyt pari pilkkuvirhettä ja ison alkukirjaimen puuttuminenkin.
Ei anna kovin ammattimaista kuvaa. Mutta ei kai pikkupomojen tarvitse osata kunnolla kirjoittaakaan. 

Lyyra kirjoitti:Mun korvaani tuo särähtää vääränä. Mun korvassani oikea sana on 'myöten', koska on myös 'myötäinen' eikä 'myödäinen'.
Missä tahansa muodossa. Esim. zuccini, zucchini, zukkini. Se on perkele kesäkurpitsa 

annastindeli kirjoitti:^ tykkäisin jos ois semmonen nappi

Lyyra kirjoitti:Bolognese on jauhelihasta tehty kastike, ei pelkkä jauheliha!
theia kirjoitti:Sanan zukkini käyttöMissä tahansa muodossa. Esim. zuccini, zucchini, zukkini. Se on perkele kesäkurpitsa
Kibaya kirjoitti:Sama pätee kyllä parsakaaliin![]()
Son PARSIS, eikä mikkään prokkkoli, broccoli, brokkoli! PARSIS, get it?
Aina riipii mieltä kun kuulee tai näkee noita käytettävän. Ja jacuzzi on toinen samaa sukua oleva kammoke. Poreamme mikä poreamme. Okei, jos on Jacuzzi-merkkistä paljua kaupan niin mikä ettei, mutta yleissanana, ei kiitos. 
Aikuisia opetetaan tutustumaan väkivaltaan ja saamaan siitä tyydytystä. Jos katsot eri lehtien Tulevan [sic] viikon elokuvia -palstaa niin huomaat että monet murhaellut saa 5 tai 4 tähteä. Siis ihmisiä opetetaan kädestä pitäen "jos et osaa tappaa vielä niin katso tuo ja tuo 5 tai 4 tähden murhaellu". Hullua

L-S kirjoitti:Onneksi en itsekään tunne tuollaisia tyyppejä. Toinen ääripää on sitten tietysti ihmiset, joiden mielestä pisteen ja seuraavan lauseen alun väliin ei kuulu pistettä.Siis näin.![]()

Emilia kirjoitti:Pomppis kertoi ,että joku sen Facebook-ystävä kirjoittaa niin ,että välilyönti on ennen välimerkkiä mutta välimerkin jälkeen ei ole välilyöntiä .Onko se sitten samaa tyyliä kuin theian eksällä ?Minusta se on kyllä erikummallista .En tunne itse yhtään ihmistä ,joka ei tietäisi ,mihin kohtaan välilyönti tulee tai käyttäisi sitä muuten vain väärin .Tällä tavalla on sitä paitsi todella vaikea kirjoittaa .

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa