Jeih, muistinkin et joku tällanen ketju oli.
Mun deittikamu on melko lailla kiinnostunut politiikasta. Mä en juuri ole.
Oon ottanut siitä nyt kriisin itelleni, kun tuntuu, etten pysty kunnolla keskustelemaan ja väittelemään
asioista deitin kanssa, kun en ole jaksnaut seurata tarpeeksi tarkasti asioita. "Suuren ongelman" tästä
tekee lähinnä se, että omat mielipiteet ovat melkoisesti enemmän vasemmalla kuin tuolla toisella, joka
lähestulkoon fanittaa Jyrki Kataista. Ei vaan pysty arvostaa.
Koitan jättää asian ajattelematta, mutta deitti on joissain asioissa mahottoman konservatiivinenkin (siis
yleisesti elämässä). Järkytyn välillä sen -no, mun mielestä- estyneistä ajatuksista, kun itse koen olevani
hyvinkin liberaali. Pakko alkaa seuraamaan noita politiikka-asioita, jotta pystyy puhumaan sen suohon.
En kestä, kun se paasaa jostain jutuista mistä ite en ymmärrä mitään. Tai en oo tarpeeksi kiinnostunut
ymmärtääkseni.. Koita siinä sitten näyttää kuuntelevalta ja kiinnostuneelta toisen jutuista.
Sen näkee sitten ajan myötä, jaksaako yks tällanen viherneljäsosasuomenruotsalaisvasuri katella kokkelinuorta
kovin kauaa. Nyt se on vielä muilta osin tarpeeksi ihana, joten tuommoiset "pikkuasiat" on helppo sivuuttaa.