Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 04 Syys 2013 11:22

Lumikki75 kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Tällä kertaa on ollut aivan kauheita kipukohtauksia. Yhtäkkinen kipuaalto, joka lamaa aivan täysin. Yritä siinä sitten kokoustaa. :ei: Onneksi noita tosin on ollut vain kaksi eilen ja yksi sitä edellisenä päivänä.

Se on kyllä ongelmallista, jos joutuu olemaan jossain virallisessa tilanteessa niinä parina päivänä kuussa, kun noita tulee. Mullakin se kipu on niin kova, että hetkeen en pysty tekemään mitään muuta kuin haukkomaan henkeä. Yritä sitä sitten selittää asiakkaalle... varsinkin jos se sattuu olemaan mies.

Joku joskus sanoi, että nuo kipukohtaukset muistuttavat kovasti supistuksia. Kertokaapa synnyttäneet kanssasisaret, pitääkö tuo paikkansa?

Mulla on hyvin harvoin kivuliaat kuukautiset, mutta ainakin synnytyksen alkuvaiheen supistukset tosiaan muistuttaa kuukautiskipuja. Tälle on ihan looginen selitys. Molemmissa tapauksissa kohtu supistelee :P Pääsääntöisesti kivut johtuvat tästä supistelusta.

Esikoisen synnyttyä mulla ei esiintynyt minkään sortin tuntemuksia kuukautisten aikaan, eikä ennen niitä, aiemmin sentään tiesi päivän pari ennen, että kuukautiset alkaa... Nyt kuopuksen jälkeen, kun kuukautiset taas alkoi, niin voi hyvää päivää :friikki: Iski sitten kerralla 10 vuoden pantatut kuukautiskivut. Onneksi on helpottanut, mutta saipahan muistutuksen, kuinka... invalidisoivaa tuo voi olla.

Ja olosuhteiden pakosta hetken siteitä käyttäneenä voin taas todeta, että kuukuppi :sydän: Ei ihme, että joitakin naisia kiukuttaa herkästi kuukautisten aikaan, on hormoniheittelyä, kipuja ja sitten vielä hirvittävää rättien aiheuttamaa epämukavuuttta. Urgh.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Suvi » To 12 Syys 2013 20:46

Olen aikaisemminkin valittanut, mutta voi jukoliste, että rintsikoiden ostaminen on hankalaa. Normikaupoissa kuppikoot loppuvat johonkin D:hen ja "isot" koot ovat sitten tyyliin jotain C100. :läps: Kävin ihan oikeassa rintsikkakaupassakin, mutta en haluaisi maksaa kahdeksaakymppiä tissiliiveistä, etenkin kun (esim. tänään) en ollut ihan varma, ovatko ne hyvät. Tietenkin noissa oikeissa kaupoissa myyjiltä saa apua, mutta ainakin tänään myyjillä oli täysi työ palvella muita asiakkaita.

Aloin jo vähän miettiä rintsikoiden tilaamista netistä, mutta siinäkin on riskinsä. Mulla ei todellakaan ole kaikissa malleissa samat mitat jne. :P Onhan niissä tietenkin palautusoikeus, mutta silti olen aina vähän epäileväinen netistä ostamisen suhteen, etenkin aina kun vaatteista tai alusvaatteista kyse.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja theia » Pe 13 Syys 2013 09:28

Voi Suvi, feel your pain!

Mä en netistä uskalla tilata alusvaatteita, kun tiedän itseni - tavaroiden palauttaminen on mulle jotenkin ylivoimaisen haasteellista. Joten ravaan kaupoissa. Onneksi viime kerralla sain raahattua itseni sinne Changeen (sisko vähän potki persauksille & oli muutenkin henkisenä tukena), ja silloin ostin suorilta kolmet liivit.

Nyt olisi tarkoitus kuitenkin löytää jotkut hieman huomaamattomammat rintsikat, toivottavasti ehkä irroitettavilla olkaimilla - jos tän kokoiselle sellaisia edes löytyy... - (koska pitää mennä jossain vaiheessa sovittelemaan häämekkoja :epäilevä: ), ja yritin löytää siihen tarkoitukseen Funky Ladyä. Forumin rempan takia olin kyllä ihan hukassa, ja kauppa jäi löytymättä. En jaksanut etsiä sitä kauempaa kun ketutti niin (eikä ees saanut polttaa hermotupakkaa!), joten menin kaljalle :P

Täytynee ottaa uusi yritys jossain vaiheessa, ehkä siskon kanssa, niin se saisi mut ehkä pidettyä kasassakin.. :hullu:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 13 Syys 2013 19:00

Tilasin kuitenkin sitten eilen netistä kahdet. :P Ne olivat sen verran reilussa alennuksessa, etteivät verottaneet kukkaroa niin paljon. Nyt vaan jännittää, mitä sieltä tulee. :P
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Outolintu » Pe 13 Syys 2013 20:09

Tissiliivit on yksi ärsyttävin vaatekappale. Aina, kun luulen löytäneeni hyvät, alkaa olkaimet kuitenkin parin käytön jälkeen valua tai liivit hiertää jostain. Eikä mulla nyt ole edes mitenkään poikkeuksellisen kokoinen rintavarustus.

Mutta loman kunniaksi törsäsin ja ostin kauan himoitsemani tissikset Norjasta, vaikka ne maksoikin mansikoita. Mutta nää on vaan aika ihanat :ahihi: Ja jos olisin löytänyt sen miljonäärin, hankkisin tuolta merkiltä paljon muutakin ihanaa. Paitsi että nää vähän hankaa... :norsu:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Shay » Su 15 Syys 2013 19:45

Mää oon aika monia rintaliivejä saanu tuunata ite. Olkaimia oon siirtäny keskemmäs, ettei ne valu koko ajan ja lyhentäny ympärystä, että rintojen alta istuisi kireämmin. Luulen, että minulle pitäisi olla 65 eikä edes 70, mutta harvemmin löytää pienempää kuin 70 ja niitäkin vain isommista kaupoista. Vasta ostin aivan ihanat 70C-kokoa olevat liivit, jotka maksoivat lähes 80 euroa, mutta niistäkin pitänee jossain vaiheessa siirtää olkaimia ja kiristää ympärystä. Olivat ne kuitenkin niin ihanat, että oli pakko ostaa. :hullu:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 29 Syys 2013 18:28

Onko kukaan onnistunut ostamaan viime aikoina Pierre Robert -merkkisiä alushousuja? Ihastuin niihin kokeiltuani niitä surmun innoittamana, mutta niitä ei löydy enää mistään. Tietäisikö joku esim. jonkun nettikaupan, josta niitä voisi tilata kohtuullisella hinnalla?
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ma 30 Syys 2013 20:26

Lyyra kirjoitti:Onko kukaan onnistunut ostamaan viime aikoina Pierre Robert -merkkisiä alushousuja? Ihastuin niihin kokeiltuani niitä surmun innoittamana, mutta niitä ei löydy enää mistään. Tietäisikö joku esim. jonkun nettikaupan, josta niitä voisi tilata kohtuullisella hinnalla?

Mie haluan kanssa tietää. En ole löytänyt yhtä hyvin istuvia pöksyjä mistään.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja theia » Pe 04 Loka 2013 17:14

Oon nyt parina päivänä käyttänyt näitä mun uusia olkaimettomia Wonderbra'itani, ja että on orpo olo :o: Kokoluokassani en oo mistään aiemmin löytänyt olkaimettomia rintsikoita, jotka oikeasti tukisivat eikä olisi sellainen hätääntynyt olo koko ajan. Nyt voi harkita kaikkia kivoja paitojakin, kun ennen on olkaimet olleet rumasti tiellä :superhymy: olettaen että iho pysyisi kunnossa Tilasin toisetkin rintsikat, irroittettavilla olkaimilla niin niitä voi sitten käyttää silikonisten olkaimien kanssa myös.

Viikon päästä hääpukuja sovittelemaan :superhymy:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 04 Loka 2013 18:41

Toimiiko ne oikeasti? :O: En ole ikinä uskaltanut käyttää rintaliivejä ilman olkaimia. :O:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja theia » Pe 04 Loka 2013 19:06

Nää yksilöt on sen verran jämäkät että kyllä nää paikoillaan pysyy. Kyllä oon joutunut näitä vähän päivän mittaa korjailemaan, mutta kyllä hyvin pysyy päällä (tosin joudun olkaimellisiakin korjailemaan sillon tällön). Muut koskaan kokeilemani "olkaimettomat" on olleet kyllä semmossia, ettei niiden kanssa oo uskaltanut julkisesti minnekään kulkea kun pelko niiden putoamisesta on ollut niin suuri :virne: Maksoihan nää, mutta nyt ymmärrän että mistä :sydän:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 04 Loka 2013 19:14

En ole ikinä myöskään käsittänyt, että miten olkaimettomat mekot pysyy kenenkään päällä. :virne:
Halterneckiäkin olen käyttänyt lähinnä silikoniolkaimilla (jotka on aina yhtä tyylikkäät :friikkipeukku: ).
Ehkä sitten uskaltaisin pitää sellaista olkaimetontakin mekkoa, jos siinä olisi kunnollinen, tukeva korsetti.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » La 05 Loka 2013 01:08

Saako udella, että mikä theian kokoluokka on? Mulla on D-kupit enkä ole ikinä edes uskaltanut ajatella olkaimettomia rintsikoita. En myöskään halua mennä julkiselle paikalle ilman rintsikoita, mikä rajoittaa jonkun verran toppivalikoimaa.

Muoks: Ai niin, piti sanomani, että musta silikoniolkaimet on aina olleet ihan hassu ajatus. Vähän niin kuin se ihminen kuvittelisi, että kukaan ei nää sitä silikoniliuskaa siinä olkapäällä, vaikka kaikki varmasti sen näkee. (Siksi en niitäkään ikinä käytä, vaikka omistankin yhdet rintsikat, joihin voisi silikoniolkaimet vaihtaa.)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 05 Loka 2013 12:14

Lumikki75 kirjoitti:Muoks: Ai niin, piti sanomani, että musta silikoniolkaimet on aina olleet ihan hassu ajatus. Vähän niin kuin se ihminen kuvittelisi, että kukaan ei nää sitä silikoniliuskaa siinä olkapäällä, vaikka kaikki varmasti sen näkee. (Siksi en niitäkään ikinä käytä, vaikka omistankin yhdet rintsikat, joihin voisi silikoniolkaimet vaihtaa.)

Sepä se. Silti niitä tuli joskus nuorempana hätätilannepaniikissa käytettyä. Menivät muistaakseni vielä ko. tilaisuudessa poikki. Jännä, ettei ole tullut sittemmin käytettyä.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja theia » La 05 Loka 2013 12:26

Saa udella - noissa rintsikoissa koko on 80 G.

Myyjällä oli aika paljon angsteja kun kerroin etten tiedä kokoani kun aiemmin oon käynyt Changessa :virne: "Niiden koot on ihan eri luokkaa, ne materiaalit vaan venyy ja koot eivät ole mitoitettu oikeihin kuppikokoon!!"
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » La 05 Loka 2013 14:51

No sittenhän niitä olkaimettomia voisi oikeasti kokeilla! Pitänee tehdä retki rintsikkakauppaan.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 11 Loka 2013 20:01

Hip hei. Sain kutsun kohdunkaulansyövän seulontaan. :epäilevä:

Ajatuskin hirvittää. :friikki:

Voiskohan pelkkää papaa varten saada rauhoittavan. :friikki:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 11 Loka 2013 21:13

:paijaus: Voi kai sitä ainakin kysyä.
------------

Mun pitäis ostaa meikkejä. Heitin käytännössä kaikki vanhat meikkini pois muutamia rajauskyniä (jotka tosin terotin) lukuunottamatta. Uuden ripsarin olen ostanut, mutta kaikki muu kangertelee. Ei mulla ole aavistustakaan, millainen meikkivoide olisi hyvä! Tai puuteri! Luomivärejäkään ei meinaa löytyä kivoissa väreissä JA kohtuulliseen hintaan. :epäilevä:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 11 Loka 2013 21:19

:paijaus: Saisitko jonkun kaverin vaikka mukaan sinne? Joskus asiat on helpompia, kun on tukijoukkoa.
(Eikä sinne taida olla mikään pakko mennä, jos tuntuu liian pahalta ajatukselta.)

Mä kävin siinä seulonnassa myös. Olihan se epämiellyttävää, mutta mieluumin ronkintaa kuin syöpä. :hullu:
Ei sattunut ja kesti yhteensä viitisen minuuttia.

Seulontatäti sanoin tuloksien tuloon menevän 4-6 viikkoa ja sain postia jo seuraavalla viikolla. :D

*

Marenki, osta BB-voidetta! Mä ostin sellasen enkä kaipaa enää muuta. Ei tarvii välttämättä edes puuteria päälle.
Mä ostan kaikki luomivärini aina jostain alekoreista. Tänään Anttilasta löytyi kaksi, 5 euroa kappale. :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 11 Loka 2013 21:32

Meikeissä mä suosittelen Grimasia. Halpaa ja suhteellisen hyvääkin peruskäytössä. Tai en mä tiedä, en mä perusmeikkaa :keijo:
Ainakin luomiväreissä niillä on todella hyviä ja pigmenttisiä.

Mä en koskaan päässyt seulontaan, kun ei fysiikka antanut periksi :huoh:
Saisinkohan mä mennä silti johonkin?
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 11 Loka 2013 21:41

Juu, äkkiähän se tietenkin on ohi, mutta ajatuskin ahdistaa.
Mun edelliset gynekokemukset oli ns. "unohtumattomia". :bubblesfriikki:

Enkä kyllä keksi yhtään kaveria, joka suostuis pitään mua kädestä kiinni gynen vastaanotolla. :pahis:

No, katsotaan, löytyiskö jostain joku rohkeuden pisara, vai odotanko 5 vuotta seuraavaa kutsua. Kutsussa luki, että tässä ois nyt noin kuukausi aikaa...

:kauhu:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 11 Loka 2013 22:02

kuukausi :o:
Mulla oli jotain 4kk aikaa :keijo:
Mä kyllä voisin pitää pelokasta ystävää kädestä. Ei mun tarttis sitä toimenpidettä seurata, vaan voisin keskittyä puhumaan ja rentouttamaan panikoivaa. Oonhan mä ollut doulanakin sen kerran :keijo:
:paijaus:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 11 Loka 2013 22:16

No niin tuossa lukee, että kuukauden aikana kirjeen saapumisesta pitäis käydä. Paitsi jos oon raskaana ja sitten pitää käydä tammikuussa viimeistään. Tai jotain. En oo raskaana.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » La 12 Loka 2013 00:56

Varmaan noissa on eri käytäntöjä eri paikoissa, mutta täällä ainakin annettiin suoraan seulontakutsussa aika ja sitten kun en mennyt sinne, koska olin kutsun saapuessa ulkomailla, enkä edes nähnyt sitä kirjettä silloin, sain joku puoli vuotta myöhemmin uuden kutsun, jolloin tuli jopa mentyä.

--
Luomivärejä kannattaa tosiaan ostaa alekoreista. Esimerkiksi Sokoksen kosmetiikkaosastolla on usein luomivärejä alennuspöydällä. No, pätee ainakin paikalliseen Sokokseen, en tiedä muista.

Mulla ei ole kyllä meikkipulaa, löysin juuri kaksi käyttämätöntä ripsiväriä kaapista. :keijo: Tämä siksi, että niitä on tullut kaupan päälle jostain tai olen saanut niitä äidiltä, joka on saanut niitä kaupan päälle, kun ostaa vaikka jotain voiteita tms. Ripsiväri kestää yleensä kauemmin kuin ne voidepurkit, joten nuo ovat jääneet.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Suvi » La 12 Loka 2013 11:02

Mä en ole muuten saanut edes koko seulontakutsua. :riips:
Suvi
Keijodemoni

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa