Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 06 Heinä 2013 12:45

:lanppu:
Tänäänhän on lauantai. Sehän on viikonloppua!
Olen niin sekaisin päivistä ja kaikesta, ettei voi muistaa automaattisesti.

Heräilin viimeyönä ihmeelliseen korvamatoon. 30 seconds to Marsin Hurricanen kertosäe veti luuppia pääkopassa. Pitää ehkä alkaa taas pitämään radiota päällä. Olen yrittänyt päästä eroon siitä, muttei mun hermot tätäkään kestä.
:keijo:

Aamu alkoi pakkaamisella ja tavaroiden kasaamisella. Ollaan lähdössä kohti Lappia, eikä aamulla ollut kasassa kuin legginssit, laudeliina ja yksi mekko. Nomutkivahei. Nyt olen saanut vaatteet ja muut kankaiset asiat pakattua edes jotenkin. Pitäisi vielä järjestellä keittiö ja kirjoittaa hoito-ohjeet kissoille. Lähinnä kai että missä ne ruokapurkit on ja mikä on käytäntö.

Huomenna aamulla ollaankin jo jossain muualla :tilt:

:keijohei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 17 Elo 2013 14:06

Viikonloppuaamuisin ei keskustella.

Heräsin ekan kerran seittemältä Shinyaan. Se yritti herättää myös Tuusin.
Juu ei käy! Sain sen vaiennettua kahdeksi tunniksi ja yhdeksältä se meno alkoi taas. Nousin, ruokin ne ja painuin takaisin nukkumaan.

Tuusin kanssa ollaan hengattu ja häärätty :keijoei:

Forde vaan on ollut ihan kuollut. Ällässän kanssa ollaan oltu ilmarissa kahdestaan :virne:
Ensin Älläs veti forden jokaiseen kategoriaan viestin, otti printscreenin ja tämän jälkeen mä vedin joka toiseen kategoriaan :virne:
Miten niin meillä oli tavattoman tylsää :keijoei:
Tämä viesti vaan sotkee järjestyksen :nirppa: :gay:

Ja nyt on vasta lauantai!
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » La 17 Elo 2013 14:18

Niin, miten niin muka sadepäivänä on tylsää :virne:
Totesin vaan ensin, että täydestä suorasta ei puuttuisi kuin muutama viesti, niin pakkohan se oli toteuttaa. :keijo:

Suora

Joka toinen
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 17 Elo 2013 15:41

Miten suora ja joka toinen poikkeavat? Samaltahan tuo kuva näyttää...

Fordella on ollut kuollutta, koska mulla ja Suvilla oli kannaa ja kaliaa -miitti. Syötiin kananugetteja ja juotiin kaljaa. :keijo:
Ja samalla oli myös Digimon-/Agapio-miitti. :keijo:

Oli hauskaa, mutta tänään oli liian aikainen herätys.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » La 17 Elo 2013 16:16

Kyllä ne kuvat mulla ainakin ovat erilaiset. :riips:
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 17 Elo 2013 16:23

Kyllä ne ovat erilaiset. :kyllä: Lyyra, katso erityisesti lähettäjää. Sieltä ero löytyy. :)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 17 Elo 2013 16:25

marenkienkeli kirjoitti:Kyllä ne ovat erilaiset. Lyyra, katso erityisesti lähettäjää. Sieltä ero löytyy. :)

:lanppu: Enpä katsonut noin tarkkaan.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Shay » Su 01 Syys 2013 10:13

Vaniljakahvia ja rieskaa. Sunnuntaiaamut ois muuten niin ihania, mutta kun tietää, että huomenna pitää palata töihin niin aamu ei tunnukkaan ennää niin hohdokkaalta. Sunnuntaiaamut ulkosalla ovat silti parhautta.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Emilia » La 14 Syys 2013 07:29

Jos on aikaa nukkua muutenkin vain 5 tuntia 45 minuuttia, minkä hemmetin takia kroppa kuvittelee, että on okei herätä jo 4,5 tunnin jälkeen? Ei pysy uni tässä tytössä näköjään sitten millään. :P

Koulun penkille pitäisi vääntäytyä ja sitä ennen pakata ja föönaa tukka ja ja ja... Tulee taas kiire.

Illalla rapujuhlat! :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja L-S » La 14 Syys 2013 10:08

Rapujuhlat :tipahdus:

Mä heräsin puoli yhdeksältä. Ei kovin aikaisin, mutta unen määrä jäi johonkin kuuteen ja puoleen tuntiin. Sikäli myös ärsyttävä, että pitääkö sitä lauantaina herätä virkeänä siihen aikaan, kun joskus arkiaamuina on vielä kahdeksaltakin niin syvässä unessa, että torkuttelee vaan. :epäilevä:

Pitkästä aikaa viikonloppu, jolle ei ole sosiaalista ohjelmaa. Sikäli vähän harmi, mutta tehtävien asioiden lista on kyllä taas pitkä: pitäisi käydä torilla, lenkillä ja tehdä joogaa, suorittaa vaatehuoltoa ja olisi tietty kiva jos siivoaisi vaatekaappia, mutta tuskin viitsin... ja muutama työasiakin osuu hermoon siten, että jotain niille pitäisi ehkä tehdä.

Joo :haukotus: Onneksi on aurinkoista, voinen istua parvekkeella. Laitetaan nyt joku posiitivinen hymiökin, on mulla kaikesta huolimatta ihan positiivinen fiilis. :D
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 14 Syys 2013 12:27

Kissa herätti mua ennen yhdeksää :friikki:
Nousin ja heitin niille ruokaa kuppiin ja marssin takaisin punkkaan. Torkuin ja nukuin ja nousin 11:45 :vihellys:

Soitin mun siskolle, joka riehui jotain epämääräistä puhelimessa - en kuunnellut, koska en vaan jaksa. Jotain epäolennaista se oli. Ehkä tylysti sanottu, mutta ihan sama :sori: En jaksanut kuunnella, mutta sain asian hoidettua.
Se tuo mulle tänään muuttolaatikoita ja hakee mut syömään äidille sacherkakkua :D
Äidin synttärit :hullu:

En saa kahvia, koska ei ole maitoa, enkä saa teetä, koska en saa keitintä nostettua :virne: Oisko väärin pyytää naapureilta apua :tilt:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 14 Syys 2013 12:59

Hyvin nukuttu yö alla. :pilvi: Heräsin 8.15 nukuttuani melkein kymmenen tunnin yöunet. :superhymy: Työviikko oli kiireinen ja rankka. Viikonloppu tuli totisesti tarpeeseen.

Aamu meni rauhallisesti oleillen, Mieheke lähti käymään äitinsä luona aamulla. Illalla näen ystävääni, joka on Helsingissä käymässä. Sitä ennen pitäisi käydä kaupassa ja tiskata. Työjuttujakin tekisi vähän mieli tehdä, mutta saa nyt nähdä jaksanko. Pakko ei ole. :tilt:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 14 Syys 2013 13:52

Aamusella herätessä ensimmäinen ajatus oli "Paljon kello, miksei herätys ole päällä, joko oon myöhässä" ja sitten hoksasin: lauantai! :woohoo:
Ihanaa, kun sai kääntää kylkeä ja jatkaa unia just niin pitkään kuin huvitti. Aamuteet juotu ja uus pannullinen jo hautumassa, setti pähkinäbrownieseja paistettu (kidutusta odotella, että ne jäähtyy syömiskuntoon :kuola: ) ja tässä vähän mietin, jos huushollais pikkuisen. Sithän vois palkita itsensä ja ottaa vähän viiniä ja mennä vaikka vaahtokylpyyn. :tilt:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Wildchild » La 14 Syys 2013 20:09

puolikarkea kirjoitti:Aamusella herätessä ensimmäinen ajatus oli "Paljon kello, miksei herätys ole päällä, joko oon myöhässä" ja sitten hoksasin: lauantai! :woohoo:

:femmat:

Mä vieläpä juoksin vessaan että jos ollaan nukuttu pommiin koko sakki, en ainakaan jumita enää vessassa. Kello oli 5:45. :epäilevä:
Mä olen niiiin loman tarpeessa. Ja lomasta on vasta kuukausi. :ei:

Ollut ihan peruslauantai. Ruokakauppaa, shoppailua ostamatta mitään (taitolaji sekin :pahis: ), kaalilaatikon tekoa ja syöntiä, saunomista, leffaa. Kohta vielä Selviytyjien vika jakso ja sen jälkeen hyvää yötä. Huomenna en tee tämänkään vertaa. :keijo:

:friikki:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja damn » Su 15 Syys 2013 11:10

Mukava kiireetön sunnuntaiaamu, eikä onneksi ole edes darraa, vaikka oltiin eilen viihteellä pitkäaikaisimpien parhaimpien ystävien kanssa. Eilen oli kyllä hyvä päivä, käytiin ensin shoppailemassa ja löysin kaiken mitä olin etsimässä, sitten eksä tuli tosiaan takaisin kukkien kanssa ja sitten se ilta viihteellä ystävien kanssa oli tosi mukava. Tänään vois tehdä hyvää ruokaa ja koittaa vähän kämppää siivoilla ja illalla lenkille. Paras viikonloppu pitkään aikaan :superhymy:.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja theia » Su 29 Syys 2013 11:27

Tänään heräsin ennen seiskaa kun ei riittänyt unta. Luin vähän, kattelin Angelia, luin vähän lisää ja kympin jälkeen nukahdin taas hetkeksi. Nyt oon taas hereillä - ohjelmassa ei mitään piiiiitkään hetkeen.

Myöhemmin käydään avoppilassa, kun avopilla oli eilen synkkärit - leivoin juustokakun lahjaksi, ja oon ollut kun tulisilla hiilillä kun sitä ei saa maistaa! :( Vasta joskus todella monen tunnin odotuksen jälkeen! :( Beibe yrittää kovasti vakuuttaa mulle, että kyllä lahjaksi annettavat kakut pitää olla kokonaisia. Emmä ymmärrä? Jos vaikka sieltä keskeltä leikkais rinkulan pois, sehän olis taidetta? :pepsodent:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja L-S » Su 06 Loka 2013 12:02

Mitä tähän sunnuntaihin? :tilt:

Tänään on selvästi sellainen päivä, jolloin pitäisi lähteä kävelylle aurinkoisen ruskan keskelle ja tehdä omenapaistosta vaniljakastikkeen kanssa. Varsinkin jos elää lifestyle-blogissa. :keijo:

Katsotaan nyt, mitä saan aikaiseksi. :keijo:
Toistaiseksi olen vain istunut sohvalla ja juonut teetä. Yskittää edelleen liikaa, jotta tehokas liikunta olisi vaihtoehto, mutta kävely on mahdollinen.

Eilen oli miellyttävä päivä, pidin siitä kovin. Tuttuja, vanhoja asioita joista olen tuntenut olevani pitkään erillään.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Wildchild » Su 06 Loka 2013 12:44

Tähän sunnuntaihin on kuulunut lasten täpinöintiä.
Saivat kesällä valita mennäänkö Lintsille vai "isolle laivalle", ja molemmat valitsivat laivan. Joten tänään sitten sinne laivalle. Ihan kiva päästä välillä pois kotootakin ja saada joku katko arkeen. Kunhan Tukholmassa olisi huomenna hyvä ilma että voisi viihtyä vanhassa kaupungissa pidempäänkin. :keijo:

Enitenhän mä odotan sitä että saan ostaa sikaison pussin lempikarkkiani tax-freestä. :virnei:

:keijohei:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 06 Loka 2013 18:06

Mun viikonloppuaamut menee nykyään nukkuessa. Tänäänkin heräsin vasta muutama hetki ennen Kansanradiota. :friikkipeukku:
Ja puoli tuntia sen jälkeen tajusin, että mullahan alkoi just pyykkivuoro. Onneksi sitä ei ollut kukaan vallannut sillä aikaa, ja sain ainakin osan pyykeistäni pestyä.

Suurimman osan päivästä olen viettänyt ilmarissa. Periaatteessa olisi kyllä hyvä siivotakin välillä. :haukotus:

Kaikenlaisia tuntemuksia on mahtunut tähänkin päivään.

Tulevat jazzit on alkaneet totuttuun tapaansa tulla mun uniini.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 12 Loka 2013 09:01

Huomenta Forde, täällä marenki!

Mulla on ihanan rauhallinen aamu. Heräsin n. 8.30, Mieheke vielä nukkuu. Nyt vuorossa on nettailua teemuki kädessä. Aamupalaa ei vielä tee mieli.

Mulla on sellainen tunne, että tästä tulee hyvä päivä. :superhymy: Kovinkaan paljon ei ole ohjelmaa mietittynä, mutta pitäisi ainakin arkistoida paperit viimeisen vuoden ajalta. :epäilevä: Huomenna on taas edessä näyttöjä. Mutta toki kivojakin asioita varmasti liittyy viikonloppuun. :kyllä:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja L-S » La 12 Loka 2013 10:18

Huomenta vaan marengille ja muillekin. :tilt:

Tänään ohjelmassa lähinnä kaupungilla luuhaamista äitin kanssa. Ei ehkä kaikkein rentouttavinta, mutta kivaa kuitenkin.

Eilen oli kiva päivä myös, sain ratkaistua pari työasiaa, joiden ratkeamisesta tuli ihanan kevyt olo.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 12 Loka 2013 11:06

Hoimenta Keijola.

Heräsin kahdeksalta :friikkipeukku:
Yö täynnä outoja unia, mikä nyt ei ole millään tasolla uutta.
Nousin joskus yhdeksän jälkeen, kun en enää jaksanut yrittää nukahtaa uudestaan. Sen lisäksi hirveä päänsärky ja niskat jumitti.
Nousin, keitin kahvia ja katsoin loput Project Runwayta, josta jäi yöllä puolet katsomatta kun nukahdin.

Tänään on mun kummituslapsen nimijuhlapäivä :hullu:
Saan pistää mun mustat piilarit :keijojami:
Sen lisäksi tulossa on yöllä 30 seconds to Marsin Hollywood Bowl VyRT-chat, jossa heidän väliaikanumero, soundcheck ja Q&A streamataan nettiin :sekopää: :woohoo: :sydän:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 12 Loka 2013 11:25

Huomenta huomenta hoo. Mulla menee selainrajoitin päälle vajaan 8 minuutin päästä, ja sitten aion tehdä reippaasti gradua koko päivän. Tai yrittää ainakin.

Huomenna menen talkoisiin, ja sen jälkeen illalla on freejazz-häröilyä.

En keksi muuta sanottavaa. Aivot tais jäädä Nukku-Matin lautalle. :bubbles:

Edit. Jaa niin. Pitäis tehdä valokuvauskurssin tehtävääkin. En osaa sitäkään. Mistä voi lähteä hakemaan materiaalia, jos on tuhansia kuvia koneella? :friikki:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja damn » La 12 Loka 2013 11:46

Huomenta.
Ihanaa, kun sai nukkua pitkään ja heräsinkin vasta vähän vaille yksitoista. Nukuin koko viikon tosi huonosti ja töihin pitää herätä jo ennen kuutta, niin kertyi univelkaa. Meillä oli torstaina firman syömis- ja keilaushetki ja siellä tuli vähän ryypiskeltyä ja jälleen kerran ei kerennyt nukkua kunnon yöunia. Perjantai olikin sitten tosi väsynyt päivä ja mikään ei toiminut töissä ja kukaan ei ollut korjaamassa konetta jne, joten päivä oli aika ankea. Istuin eilen iltaa hyvien ystävieni luona ja olin kauhean väsynyt. Nukuin ystävän sohvalla osan illasta, mutta se piristikin kummasti. Baarissa pyörähdettiin ja pääsin nukkumaan neljältä. Nyt onkin taas pirteä ja energinen olo. Luvassa ainakin kämpän siivousta ja kaupassakäyntiä. Illasta ehkä jonnekkin kuppilaan pörräämään kavereitten kanssa, mutta onneksi siihen on monta monta tuntia ja ensimmäistä kertaa koko viikkona on aikaa vain olla rennosti ja ilman stressiä ja kamalaa väsymystä.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » La 12 Loka 2013 15:42

Olin eilen kaverin 30-vuotisjuhlissa. Kuvaavaa oli, että minä vein lahjaksi kirjan ja kaikki muut vieraat toivat alkoholia. :virne:

Tänään olen kuluttanut aikaa katsomalla rock'n roll -yhtyeiden esiintymisiä 1960-luvulta, joita yleensä kirkuminen mukavasti elävöittää. :keijo:
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa