Siis... Mitä sinne laitetaan? Random kuvia? Omia kuveja? "Seurataanko" sielläkin joitakin/jotakin? 
Siis... Mitä sinne laitetaan? Random kuvia? Omia kuveja? "Seurataanko" sielläkin joitakin/jotakin? 
Lyyra kirjoitti:Mun ymmärtääkseni sinne laitetaan itseä kiinnostavia "leikkeitä" ikään kuin leikekirjaan. Kuvia ja linkkejä ja mikä-nyt-sattuu-kiinnostamaan. Voi ymmärtääkseni seurata/kaveerata muitakin ja myös jakaa heidän "leikkeitään" omaan leikekirjaan.

Lumikki75 kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Mun ymmärtääkseni sinne laitetaan itseä kiinnostavia "leikkeitä" ikään kuin leikekirjaan. Kuvia ja linkkejä ja mikä-nyt-sattuu-kiinnostamaan. Voi ymmärtääkseni seurata/kaveerata muitakin ja myös jakaa heidän "leikkeitään" omaan leikekirjaan.
Mutta miksi?![]()

...ja kävin luomassa heti tilin, minne saan mun hääideoitani kuvina muistiin.

Lyyra kirjoitti:Mun mielestä on harhaanjohtavaa puhua sosiaalisesta mediasta jotenkin uutena ilmiönä, kun koko internet on sosiaalinen media. Se on synnytetty sosiaaliseksi mediaksi. Fordekin on sosiaalinen media.
Alkaakohan face olemaan kohta out ja vanha juttu kuten myspace hetki sitten.@gen.fi kirjoitti:Alkaakohan face olemaan kohta out ja vanha juttu kuten myspace hetki sitten.

kaikkee jännää sitä löytääkin! 
).
Ei löytynyt menneiltä vuosilta yhtään uutista tältä päivältä. Ehkä huomenna jo on.
:keijohullu:Pitäis kyllä löytyä, onkohan siellä joku virhe?Emilia kirjoitti:Kappas!Ei löytynyt menneiltä vuosilta yhtään uutista tältä päivältä. Ehkä huomenna jo on.

Emilia kirjoitti:Candy Crush:keijohullu:
:keijjohullu:
Sekin käy tosin hermoille, enkä viime aikoina ole hirveästi viitsinyt pelata, koska olen juuttunut yhdelle tasolle, josta en pääse millään eteenpäin.
theia kirjoitti:Mä en ymmärrä Facessa noita Bitstrips-sarjakuva -juttuja. What's the point?

Kibaya kirjoitti:Tosin, tämän uutisen jälkeen ei harmita enää ollenkaan.
Ei innosta käyttää puhelimella mitään, missä pyörii jotain videoita![]()
Vakioksi vaan kaikkialle. Voisi kuvitella Youtuben ja vastaavienkin säästävän kaistaa jos videot alkaisivat striimautua vasta kun painettaisiin sitä play-nappia.
(Vaikka ei Facebookia kielletty ole.)Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa