Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 12 Loka 2013 16:03

Olisin voinu nukkua loputtomiin, mutta puoliso houkutteli ylös kahdelta. Torstaina olin kanssa damnin mainitsemassa työpaikan iltamassa ja täytyy sanoa etten mie jaksa enää riekkua viikolla baareissa. Perjantaipäivä oli hyvin hidasliikkeinen. Kyllä sitä aiemmin jaksoi, mutta nykyään tuntuu olevan pakko saada vähintään seitsemän tuntia unta tai ei tuu mitään.

Ollaan mökkeilemässä ja täällä on ihmisjoukon seurana iloinen höppänä metsäkoira, joka äsken jahdista tultuaan ei jaksa kuin maata pehmeällä alustalla ja tarkkailla laumaansa päätä nostamatta.

Tälle illalle on luvassa riistaa ruuaksi, mojitoja ja puusauna. :sydän:
Onni koostuu pienistä asioista.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 13 Loka 2013 13:49

Nyt on taas kyllä aamu kohdallaan :keijo:

Kello on kohta kaksi ja mä olen nukkunut eilisen aamun jälkeen 4 tuntia :aukku:
Tulin kotiin yöllä klo 01. Yhdeltä piti alkaa Thirty Seconds to Marsin Soundcheck stream Los Angelesista. Ei alkanut. Alkoi myöhässä :pepsodent: Päättyi klo 03:30. Heitin sohvalleni pitkäkseen, laitoin kellon soittamaan ennen keikan alkua ja suuntasin torkkumaailmaan. Kello oli soimassa 06:45. 06:20 koneelta kuului pitkä vihellysääni johon heräsin :pepsodent: Nami, nami!
Keikka alkoi ajallaan, oli ihana, täydellinen ja piti sisällään kaksi täydellistä yllätystä :sydän: :sekopää: :hullu: :pillitys: :pilvi: Nyt vain odotellaan digitaalisen latauksen valmistumista. :hullu:

Koska olin täydellisessä tunnemyrskyssä keikan päättyessä en voinut käydä nukkumaan heti keikan jälkeen. Vedin yöpaidan päälle joskus kymmenen aikaan ja hiivin peiton alle. Puhelin soi 11:20 :töktök:

Mun kroppahan reagoi nykyisin valvomiseen pahoinvoinnilla :ei: Ihan kuin olisi aivan hirveä krapula, mutta ilman minkäänlaista kosketusta alkoholiin. Kroppa tärisee, suussa maistuu pahalta, vesi on ihan kaikkein kamalin keksintö ikinä. Päätä särkee ja ajatus ei pysy paikoillaan. Onneksi on pakasteessa pitsaa, jota voin valmistaa (joka on helpommin sanottu kuin tehty, koska mulla on uuni naapurirakennuksessa johon en pääse omin voimin :aukku: ).

Mulla on ekaa kertaa elämässä mustat silmänaluset :aukku:
Totally worth it! :sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » Su 20 Loka 2013 12:15

Jaahas se olis sit aika pyöräyttää käyntiin sunnuntaiaamun keskusteluohjelma. :keijo:

Mulla oli suuria vaikeuksia nukahtaa viime yönä, tuntui, että väsytti hirveästi mutta en silti nukahtanut ennen kuin joskus kolmelta. :epäilevä: Aamu oli silti onneksi valoisa ja siedettävä, nousin puoli yhdeltätoista.

Nyt olen juonut aamukahvia varmaan yli tunnin, laitoin sen Honda-mukiin ja siemailen vähän kerrallaan. Kuuntelen uutta Spektiä (superkeijoo!) ja harkitsen alkaisiko tehdä töitä.

Nyt on vähän lisämotivaatiotakin, kun sain eilen illalla ennen nukkumaanmenoa vihdoin vastauksen sähköpostiin, jonka viipyminen on närkästyttänyt mua yli viikon. :keijo: (Paitsi, typerää kyllä, olen lievästi närkästynyt siitä että itse kirjoitin pitkän ja superkohteliaan viestin ja sitten vähän jännitti, että onko vastaus kaivatunlainen, niin sitten vastaus on yhden rivin ja lauseen mittainen ilman tervehdyksiä ja muita kohteliaisuuksia. :virne: No, pääasia että se on myöntävä.)

Tekee vain mieli jaaritella. :blah:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 16 Marras 2013 11:41

Aurinko paistaa! :D

En ole aikoihin syönyt yhtä hyvää aamupalaa kuin tänään. Pekoni :sydän:
Maha täynnä, sohvalla viltin alla lämmin, teetä mukissa ja kohta hyvä kirja nokan alla. Oikein hyvä aamu miulla siis.
Mites muilla? :tilt:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja theia » Su 01 Joulu 2013 10:47

Heräsin jo ennen yhdeksää :D Kohta pitäis alkaa tekemään brunssia (on kyllä vähän vielä aikaista, mutta mitäs heräsin näin ajoissa), hedelmäsalaattia, pekonia, kananmunia, tuoreita sänpylöitä, vuohenjuustolevitettä ja Mustapekka-juustoa :kuola: Ja juotavana kahvi, appelsiinituoremehu ja Moët. Tänään ollaan oltu vuosi kihloissa :sydän: ja on eka ja vika kerta että päästään tätä vuosipäivää juhlimaan. :sydän:

Myöhemmin sitten hotelliin ja ravintolaan. Kivaa kun on jotain mitä juhlia :D
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 01 Joulu 2013 11:52

Onnea theialle ja kumppanille vuosipäivästä! :D

Mullakin on jonkinlainen vuosipäivä. Olen asunut nyt nykyisessä asunnossani tänään tasan vuoden. Munkin pitäisi varmaan juhlia sitä jotenkin. Ainakin oon tänään menossa äidille syömään pizzaa. :kuola: Äiti lupasi myös täyttää meidän joulukalenterit. :hymyhali:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja L-S » Su 01 Joulu 2013 12:13

Ooh, vuosipäiviä! :D Brunssi kuulostaa ihanalta.

Mul on normipäivä. Aaamukahvitkin on vielä juomatta. Sen jälkeen pitäisi tehdä töitä... :epäilevä:

Aurinko onneksi paistaa vähän. Ja ehkä tänään voisin käydä ullakolla hakemassa joulukoristeet alas, eri asia sitten jaksanko rakentaa joulupuuta vielä tänään. :keijo: Muovikuusen voisi kuitenkin hyvin pystyttää jo tässä vaiheessa, koska muuten en saa jouluvaloja mihinkään. Ikkunat on liian vaikeita, eikä parvekkeellakaan ole sähköjä.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 01 Joulu 2013 13:39

Ihanaa vuosipäivää :hullu:

Heräsin aamulla muutaman tunnin unien jälkeen siihen että ovikello soi. Paitsi ettei se soinut oikeasti, vain mun päässä. Se keskeytti unen, josta en muista mitään. Paitsi että sanoin vähän ennen ovikellon ääntä "mun ei pitäis tietää näitä asioita". En kyllä ole ihan varma oliko se vain mun päässä vai ei, en noussut ylös katsomaan. Ei ollut eka kerta kun herään tuolla tavalla :keijo:

Mä olen alkanut kävelemään jotenkin oudosti. Saan selästä kaikkia säväreitä välistä ja huomaan aamuisin tehneeni töitä väärillä lihaksilla. Tänään en päässyt kunnolla sängystä ylös tai suoriutunut aamurutiineista, koska selkä on niin jumissa. Makoillessani ja tehdessäni pientä junppaa yritin olla miettimättä mihin tämä kaikki on menossa. En onnistunut kauhean hyvin.

Junpan jälkeen olen katsotun täydellisiä naisia ja vähän lisää täydellisiä naisia.
Keitin nyt kahvia ja vaihdoin paikkaa asunnossa. Pitäisi vähän mennä edes käymään ulkona.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja theia » Su 01 Joulu 2013 14:02

Kiitos :hullu:

Ja Suvillekin onnet vuosipäivästä. Kamalaa kun aika menee näin nopsaan!

Nyt on vähän tämmönen ärsyttävä fiilis kun pitää vaan ootella. Vielä ei voi lähteä, ja ei oo hirmusti mitään tekemistä. Odottaminen on ihan hanurista!
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 01 Joulu 2013 18:02

Mullakin on vuosipäiviä: Kolme vuotta sitten sain töitä ja kaksi vuotta sitten sain tämän asunnon käyttööni. Kolmas joulu tulossa tässä kämpässä, mikä on aika :o:

--

Olin budetoinut tämän krapula/rokulipäiväksi ja onnistunut ihan hyvin, vaikka krapula on ollutkin huomattavan lievä. Sellainen hidas olo on kyllä.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 01 Joulu 2013 19:32

Onnea vuosipäivistä! :hymyhali:

Nyt, kun tarkemmin ajattelen, meilläkin on vuosipäivä. :superhymy: Muutettiin Miehekkeen kanssa virallisesti yhteen tasan kolme vuotta sitten. :sydän: :löööv:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja damn » La 07 Joulu 2013 11:50

Huomenta!
Nukuin rentouttavat 12 tunnin yöunet ja olo on vieläkin aika uninen. Minulla oli hienot suunnitelmat kuinka lähden aamusta kaupungille, sillä olisi kauheasti kaikkea osteltavaa, mutta en mä jaksakaan. Pyykit pyörii koneessa ja pitäisi imuroida ja pestä lattiat, että saan vihdoinkin laitettua tällä viikolla ostamani uudet matot lattialle.
Sain isältä vanhoja ikkunankehyksiä maanantaina ja ajattelin tehdä jotain tekstiilitaidetta niihin kehyksiin, kunhan saan kaivettua kankaat ja kankaanpainovärit jostain jemmasta, missä ne on ollut siitä asti kun koulusta valmistuin viime vuonna. Mysteeriksi jää vielä, miten saan kehykset seinälle, kun ei ole porakonetta.
Illalla olisi kaverin valmistujaisillanistujaiset, mutta en oikein tiiä jaksanko mennä. Ollut vähän laiska olo, voisin joko olla kotona tai mennä Miehen luo sitä kiusaamaan.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Suvi » La 07 Joulu 2013 12:36

Mäkin nukkuisin varmaan vieläkin ellei kissa olisi läiskinyt mua ennen yhdeksää naamalle. :keijoei: Annoin karvahanuristeille ruokaa ja nukuin vielä tunnin, kunnes sain tekstarin. :epäilevä: Sitten luin vielä vähän aikaa ja äsken katsoin The Joulukalenteria. :hullu:

Eilen oli tarkoitus imuroida, tiskata ja pestä vähän pyykkiä, mutten saanut mitään niistä aikaiseksi. Tänään on pakko tehdä noista ainakin kaksi. Toisaalta eilen oli aivan ihanaa olla tekemättä yhtään mitään. Ajattelin mennä vähän kiertelemään kauppoja tänään, mutta saa nyt nähdä, jaksanko. Illalla olisi sitten taas menoa. :keijoei:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 07 Joulu 2013 12:50

suvi :virne:
Läiski sut hereille! :rolf:

Mä kävin nukkumaan neljän aikaan :töktök: Heräsin ekan kerran kahdeksalta, mutta käänsin kylkeä ja kaivoin kirjan esiin. Luin hetken ja nukuin vielä tunnin. Heräsin aivan julmettuun päänsärkyyn ja leuan kiristelyyn :epäilevä:
Kahvi tulille ja lääkettä naamaan. Ehkä tää tästä. Tänäänkään en aio tehdä mitään. Meillä on maa aivan valkoisena, joten en tiedä miten kävely haastavissa olosuhteissa onnistuisi. Täytyy ehkä kokeilla pienellä pätkällä.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » Su 15 Joulu 2013 12:12

Huomenta tähän sameaan joulukuiseen sunnuntaihin.
Yöllä satoi lunta, mutta nyt se on jo sulanut. Ei taida tätä menoa tulla taaaas vaalkeeata jooouluaa...

Pitkä ja monipolvinen viikko takana. :tilt: Eilenkin oli ihan miellyttävä päivällinen.
Tänään pitäisi ehkä siivota pöytä ja muutamia epämääräisiä tavarakasoja. Erityisesti eilen kylässä ollessa alkoi hävettää, että oma kämppäni pursuilee kirja- ja paperipinoja, kun siellä oli niin siistiä kuin sisustuslehdessä, ei mitään ylimääräisiä tavarapinoja missään, edes teinien huoneissa. :keijo:
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja L-S » La 04 Tammi 2014 16:43

Jaahas se olis sit kai taas viikonloppu, vaikka näin pyhien aikaan onkin menneet päivät hieman sekaisin. Eikä nyt enää aamukaan ole, mutta viikonlopputeemaan tämä menee kuitenkin.

Jostain syystä viimeisen vuorokauden aikana on väsyttänyt hirveästi. Eilen kävin muutaman tunnin ajan töissä ja sitten kaupungilla ja kotiin tultua olin sen verran väsynyt, että nukahdin pariksi tunniksi sohvalle (tietysti oli tarkoitus nukkua vain vartin päikkärit...). Siitäkin huolimatta yölläkin sain nukuttua melkein yhdeksän tuntia. Kummallista meininkiä.

Tänään olen ehtinyt käydä kahvilla ja ruokakaupassa. Laiskaa meininkiä vähän edelleen. Onneksi on vielä pari päivää tätä viikonloppua jäljellä. :P

:blah:
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja theia » Su 05 Tammi 2014 12:14

Aloitin aamun lukemalla hieman, sitten nousin ylös syömään aamiaista. Kohta pistetään menoks kun lähdetään lounastelemaan kullan + sen veljen ja vaimonsa kanssa Heltsinskiin, tällä kertaa ilman niiden muksuja :tilt: Luvassa on salaattilounas, ja samalla personal trainerin (formerly known as avokäly) kanssa palaveri :keijo:

Lounaan jälkeen suuntaan kaverille ja kokeillaan mun hääkynsiä :tilt:

Huomenna onneks ohjelmassa ei oo mitään, koska muuten ens viikko on aika täys ohjelmaa.

Mites teidän sunnuntai on sujunut? :tilt:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 05 Tammi 2014 12:34

Heräsin oudosta unestani jossa juoksin aavikolla ja suustani valuva neste muuntautui allani asvaltiksi :keijoei:
Tuijottelin seinää hetken aikaa, käänsin kylkeä ja nukahdin uudestaan. Kun heräsin, oli Suvi jo poistunut kotoaan. Hieman hämmästelin, koska yleensä herään "vieraassa" paikassa muuttuviin ääniin. Kuitenkin oven sulkemiset ja kaikki enkä ole havainnut mitään :virne:

Sen jälkeen olen leikkinyt kissain kanssa, höpötellyt kissain kanssa ja silitellyt kissaa :hullu:
Pari tuntia hävisi kuin sormia napauttamalla :hullu:
Nyt ajattelin vähän syödä ja sitten suunnata päivän menoihin. Ilta jännittää aika tavalla :sekopää:
Tänään siis illasta Sherlockin uuden kauden toinen jakso, vertaistuella :tilt:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » Su 05 Tammi 2014 13:01

Näin yöllä sekavaa työaiheista painajaista. :epäilevä:
Herättyäni tuhlasin pitkän aikaa sängyssä lukemalla puhelimesta Twitteriä ja sieltä löytyneitä artikkelilinkkejä. Nousin vähän aikaa sitten... tuli myös valvottua yöllä aika pitkään, tein jopa vähän töitä, kun tuli jonkinlainen inspiraatio. Jopa kaksi hommaa eteni!

Tänään ajattelin tehdä aamiaiseksi tervehenkisen smoothien, onhan tammikuu, synkkä ja hipaton, ja pitää panostaa tervehenkisyyteen. :keijo:
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja L-S » La 11 Tammi 2014 09:38

Huomenta taas :friikkihaukotus:

Mulla on selvästi post-holiday jet lag, olen nukkunut turkasen huonosti koko viikon. Milloin valvonut aamuyölle ja milloin herännyt aamuyöstä (ja joko noussut ylös liian aikaisin tai sitten nukahtanut tunnin päästä uudestaan ja todennut parin tunnin päästä, että herääminen on lähes mahdotonta). Tänään heräsin kuudelta. Pirteänä lauantaiaamuun siis. Kahvia koneeseen ja ehkä töitä. :keijoei: Mulla on muuten vielä joulukoristeet. Kai ne pitäisi tänä viikonloppuna siivota pois. :pillitys:

Toivottavasti muut ovat nukkuneet pidempään ja viettävät hauskan päivän. :tilt:
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Emilia » La 11 Tammi 2014 10:30

Heräsin hieman ennen ysiä. Kohta lähden pilates- & venyttelytunnille. Heräsin kuuden aikaan itekseni huomattavan suureen ahdistukseen, olin ilmeisesti nähnyt töistä unta tai jotain. Onneksi sain kuitnekin uudelleen vielä unen, kun tajusin, että on lauantai. :hullu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja theia » La 11 Tammi 2014 10:38

Huomen! Mä oon töissä :keijo: poikkeuksellista näin lauantaille :keijo: Ei olis kyllä millään jaksanut nousta, torstaiset pikkujoulut vei kaikki mehut musta. Tän päiväiset treffitkin peruutin, koska oon niin naatti. Aikomuksena on töiden jälkeen käydä kaupassa, ja sitten aion vaan olla telkkarin orjana loppupäivän. Bliss!
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 11 Tammi 2014 13:36

Mulla on kanssa joko joku let-lag tai muuten vaan ihan väärä rytmi. Valvoin edellisyönä kuuteen, viime yönä sitten seitsemään :töktök: Kun ei vaan uni tule aiemmin. Iltakuuden aikaan iskee ihan järjetön väsymys, joka menee sitten kyllä ohi. Mutta väsymys on niin kova, että jos sille antaa periksi, nukahtaa. Silti hereillä pysyminen on oikeasti työn ja tuskan takana.

Nukahdin siis seittemältä, heräsin puolisen tuntia sitten. Herääminenkin oli aika vaikeaa, kun ei vaan mitenkään saanut luomia auki. Sitten vaan makoilin sängyssä silmät kiinni ja yritin venytellä. Meinatessani nukahtaa uudestaan pakotin itseni ylös.

En kamalasti pidä tästä :epäilevä:
Ehkä pitäisi aloittaa jotkut unikoulut tai muut. Yrittää tiukemmin saada unta aiemmin. Sitten taas, tuossa on nuo yhdet lääkkeet mitä voi kokeilla :epäilevä:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » Su 12 Tammi 2014 11:28

Hyvää sunnuntaiaamupäivää fordailijat!

Tälle päivälle oli hyvä aloitus leffakanavalta tullut Rakkautta vain, siitä onkin pitkä aika, kun viimeksi sen olen nähnyt.
Nyt on aamupalakin syöty ja pitäis repästä niskaan jostain vähän lämmintä vaatetta ja käydä valokuvaamassa meidän edistyvää yläkertaa. Siellä vaan ei ole lämmitystä vielä, niin se on kuin ulos menisi. Ja ulkona on yli -10 astetta!

Muuta ei sitten tänään olekaan ohjelmassa. :superhymy:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 18 Tammi 2014 12:36

Tänäänhän on lauantai, eikö vain?
On. Koska lauantaisuunnitelmiin liittyvä henkilö on jo soittanut minulle.

Olin yöllä juuri nukahtamassa kun joku valopää hakkasi naapurini ikkunaa. Eikä muuten koputtanut mitenkään pienesti, vaan hakkasi vissiin kaksin käsin ja voimakkaasti :epäilevä:
Kyllä, säikähdin ihan pirusti ja nukahtamiseen meni taas oma aikansa. Aamulla heräsin kuin heräsinkin kelloon. En ole onnistunut heräämään herätyskelloon pitkään aikaan. Ehkä se johtui tämän päivän suunnitelmista ja niiden tietoisuudesta jotka herättivät. Siinä sitten jonkun aikaa loikoilin, pidin itselleni venyttelyhetkeä ja katselin ikkunasta ulos. Jumppasin samalla vähän tuota jumittavaa kättäkin ja kuuntelin radiota. Päätin olla keittämättä kahvia ja kokeilla miten käy.

Nyt hörpin teetä, tuijotan kissain kuvaa ja odotan theiaa. Me ollaan reipashenkisiä keijoja ja meinataan lähteä päivän kävelylenkille. Kivempihan se on kahdestaan kävellä :D

Ulkona näyttääkin ihanalta :hullu:
Kibaya
Hörhökeijotar

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa